پنجره دو جداره خیابان انقلاب

پنجره های دو جداره به دلیل فواید بسیار به سرعت جایگزین پنجره های قدیمی و تک جداره شده اند. پنجره های دو جداره در متریال ، ابعاد ، رنگ ، ضخامت ها و انواع مختلفی وجود دارند ، علاوه بر ویژگی های عایقی، ویژگی های سفارشی سازی نیز سبب محبوبیت آنها شده است. اگر قصد خرید پنجره دو جداره را در خیابان انقلاب دارید، فروشگاه ما هر آنچه در ذهن شما می گذرد را برایتان مهیا می سازد.

پنجره دو جداره پی وی سی: رایج ترین و ارزان ترین ماده

این متریال بیشترین استفاده را برای پنجره های دو جداره دارد. نگهداری ساده و نصب آسان و  قیمت پایین از مزیت های این متریال می باشد. پنجره پی وی سی این مزیت را دارد که عایق باکیفیت عالی ارائه می کند و در عین حال در برابر عناصر طبیعی مانند باران، گرد و غبار، خورشید یا حتی گرما مقاومت می کند.

اما لازم است که معایبان را نیز بشناسیم . اولاً این ماده ای است که برای پنجره های با فرمت بزرگ نامناسب است. در نهایت، مراقب برخی مقررات زیرمجموعه، مالکیت مشترک یا شهرداری باشید. اینها ممکن است بسته به مورد، به دلایل زیبایی شناختی، نصب پنجره های PVC خاص را محدود کنند. اگر قصد خرید پنجره دو جداره PVC را از محدوده خیابان انقلاب دارید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

پنجره دو جداره چوبی: مواد متریال قدیمی  دوباره مد روز می شوند

برای مدت طولانی، پنجره‌های چوبی توسط مدل‌های PVC از دور رقابت خارج می‌شدند  زیرا این نوع  پنجره های دو جداره هزینه کمتری داشتند و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی داشتند. با این حال، چوب به دلایل بسیاری دوباره مد روز شده است. زیرا یک پنجره چوبی دارای مزایای اکولوژیکی خاصی است. چوب علاوه بر اینکه یک ماده پایدار است، قابل بازیافت نیز می باشد. علاوه بر این، ثابت می کند که یک عایق عالی است.

با این حال، چوب به گرما حساس است. در حقیقت، چوب در برابر دماهای بالا کاملاً مقاوم است و تا زمانی که مرطوب نباشد، تغییر شکل نمی‌دهد. یک پنجره با قاب چوبی خوب به اندازه PVC یا آلومینیوم بادوام است.

در نهایت، بزرگترین دارایی آن البته جنبه زیبایی شناختی آن است که می تواند در یک خانه قدیمی به عنوان یک ملک مدرن ادغام شود. همچنین رنگ آمیزی و شخصی سازی آن آسان است.

اما چنین متریال هتیی از عیوب مستثنی نیستند. اول از همه، این ماده گرانتر از PVC و حتی آلومینیوم است. چوب در واقع باید برای استفاده طولانی مدت پرداخت شود. همچنین ماده ای است که نیاز به نگهداری منظم با استفاده از لاک محافظ در برابر آب دارد تا از تغییر شکل یا پوسیدگی جلوگیری شود.

پنجره دو جداره آلومینیوم: بهترین انتخاب

پنجره های دو جداره آلومینیومی چندین سال است که از محبوبیت فزاینده ای برخوردار شده اند. آنها خواصی را ارائه می دهند که این ماده را جایگزین خوبی برای PVC و چوب می کند.

مزیت اصلی آنها در خواص خود ماده نهفته است. سبک، انعطاف پذیر است و از استحکام مکانیکی بالایی برخوردار است در حالی که به طور طبیعی در برابر خوردگی مقاوم است. ویژگی های متعددی که آن را به ماده ای تبدیل می کند که به راحتی قابل حمل، نگهداری و مقاوم در برابر بسیاری از عناصر طبیعی است. همچنین  مزیت آن  این است که تا 99٪ قابل بازیافت است.

در نهایت، آلومینیوم ارزان تر از چوب است، در حالی که قیمت آن بالاتر از PVC است، که آن را به متریال خوبی تبدیل می کند.

مهمترین نقطه ضعف آن هدایت حرارتی آن است. اگر در محدوده خیابان انقلاب زندگی می کنید و  مایل به نصب پنجره های دو جداره آلومینیومی هستید، به فروشگاه ما در خیابان انقلاب مراجعه کنید.

چرا پنجره های دو جداره ترکیبی را انتخاب کنیم؟

ترکیب  کردن  متریال مزایای جالبی را ارائه می دهد، ترکیبی از کیفیت ها و تا حدی برطرف کردن عیوب هر ماده این مزیت را دارد. ترکیب آلومینیوم و چوب دارای کیفیت عایق چوب در داخل و با دوام آلومینیوم در خارج است، در حالی که بسته به رنگ هر یک سبک اصلی را ارائه می دهد.

تیم فروش ما در خیابان انقلاب ، در تمامی  مراحل انتخاب، خرید، نصب و خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان می باشد.

قیمت پنجره ویستا بست

قیمت پنجره هافمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =