با توجه به بالا رفتن قیمت انرژی و همچنین زندگی شهرنشینی و افزایش سر و صداهای بیرون از محیط خانه داشتن و استفاده از پنجره ای که بتواند برای این دو مورد عایق باشد از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. در گذشته از پنجره ها فقط برای عبور نور و تعویض هوا استفاده می شد. ولی امروزه پنجره علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید در برابر دما و صدا عایق باشند. پنجره های دوجداره جزء آن دسته از پنجره هایی می باشند که این توانایی را دارند. پنجره های دوجداره توسط شرکت های مختلف و با برند های متفاوت تولید می شود.

یکی از این برند ها برند ویستابست می باشد، که طرفداران زیادی نیز دارد.ولی شاید مهمترین مسئله برای کسانی که قصد خرید پنجره های دوجداره و مخصوصاً پنجره ویستابست را دارند  قیمت آن باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که در این مقاله به بررسی قیمت پنجره دوجداره ویستابست و مشخصاً قیمت پنجره ویستابست در تهران بپردازیم. پس اگر شما نیز تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

مزایای پنجره دوجداره به صورت کلی

 

مهم ترین نکات در زمان نصب پنجره دوجداره ساختمان

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به بررسی قیمت پنجره دوجداره ویستابست در تهران بپردازیم. ابتدا لازم می باشد که بدانیم که اصلا دلیل استفاده از پنجره دوجداره چیست؟ پنجره های دوجداره از مزایای گوناگونی برخوردار می باشند. که اولین و مهمترین آنها همانگونه که در قسمت ابتدایی مقاله به آن اشاره کردیم. عایق بودن این پنجره ها در برابر حرارت و صدا می باشد. از دیگر مزایای پنجره های دوجداره می توان به افزایش قیمت کلی خانه اشاره کنیم. طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده از بنگاه های  املاک تهران، فروش خانه های که از پنجره دوجداره استفاده می کنند بسیار بیشتر از خانه هایی می باشد که از پنجره دوجداره استفاده نمی کنند. زیبایی از دیگر مزایای پنجره دوجداره می باشد اکثر پنجره های دوجداره دارای زیبایی می باشند. که همین مورد باعث می شود نمای کلی ساختمان زیبا تر به نظر برسد.

 

قیمت پنجره دوجداره ویستابست نسبت به سایر پنجره ها

قیمت پنجره ویستابست در تهران وسایرشهرستان ها به شکل کلی از سایر پنجره های معمولی گران تر می باشد. چرا که این پنجره ها در مقایسه با پنجره های دیگر دارای مزایای خاصی می باشند. به عنوان مثال اتلاف گرما و انرژی در این گونه از پنجره ها نسبت به پنجره های دیگر بسیار کمتر است. از طرفی امنیت خانه هایی که از پنجره دوجداره ویستابست استفاده می کنند خیلی بیشتر از سایر خانه ها می باشد.

 

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره ویستابست در تهران

 

قیمت پنجره دوجداره به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد. به همین خاطر ما نه تنها نمی توانیم به شکل قاطع قیمت پنجره ویستابست در تهران را بگوییم. بلکه نمی توانیم در مورد پنجره دوجداره ویستابست در هیچ کجای کشور نیز نظر قطعی بدهیم. چرا که قیمت پنجره دوجداره ویستابست به عوامل مختلفی مانند سبک پنجره ها، تعداد پنجره ها و میزان متریال مصرفی بستگی دارد.

به جز این موارد ذکر شده رتبه بندی انرژی یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره ویستابست می باشد. پنجره های دوجداره از نظر درجه بندی انرژی در یک مقیاس ساده درجه بندی شده اند. پس مسلماً هر چقدر هزینه بیشتری برای خرید پنجره دوجداره ویستا بست متقبل شوید انرژی کمتری برای گرم کردن و خنک کردن خانه مصرف می کنید.

 

سخن آخر

 

ما در این مقاله در سایت پایتخت وین در مورد قیمت پنجره دوجداره ویستابست در تهران اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم ولی به عنوان جمع بندی پایانی باید بگوییم که پنجره های دوجداره به دلیل داشتن جذابیت و عملکرد و انعطاف پذیری بالا جزء برندهای معروف پنجره دوجداره می باشند و می توانند یک انتخاب عالی برای صاحب خانه هایی باشند که به تهویه هوا خانه هایشان در روزهای گرم سال توجه ویژه ای دارند.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد پنجره دوجداره ویستابست و مخصوصاً قیمت پنجره دوجداره ویستا بست در تهران به دست آورده باشید.

همچنین شما می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت و انواع پنجره های دوجداره با کارشناسان ما در پایتخت وین جهت مشاوره در ارتباط باشید