اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی می باشید که به تازگی قصد ساخت و ساز یک واحد مسکونی یا حتی یک واحد اداری را دارید. و در مورد انتخاب پنجره مناسب برای ساختمان خود مردد هستید. پیشنهاد ما به شما پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشد. چرا که امروزه پنجره ها وظایف بیشتری نسبت به گذشته دارند در گذشته عمدتاً وظایف پنجره ها عبور نور به داخل خانه و در بعضی از مواقع با باز کردن آن ها باعث تغییر هوای خانه می شدند.

ولی امروزه با توجه به این که بهای انرژی مصرفی بالا رفته است. و از طرفی با توجه به این که در زندگی امروزه مخصوصاً زندگی شهری سر صدای فراوانی وجود دارد. پنجره ها باید عایق خوب و مناسبی در برابر حرارت و دما و البته صدا باشند. پنجره های یو پی وی سی این قابلیت را دارند. ولی ممکن است که برای شما سوال پیش بیاید که قیمت پنجره یو پی وی سی چقدر است؟ ما در این مقاله به بررسی پنجره دوجداره یو پی وی سی و مشخصاً بررسی قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران خواهیم پرداخت تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

تولید پنجره یو پی وی سی به چه صورت می باشد؟

 

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران و سایر شهرستان ها نوع مواد مصرفی می باشد. پس ما برای اینکه بهتر متوجه قیمت پنجره یو پی وی سی شویم.  ابتدا باید اطلاعاتی در مورد ساخت این ماده داشته باشیم.

با توجه به این که به منظور تولید پنجره های یو پی وی سی و مخصوصاً پنجره های دوجداره یو پی وی سی مواد اولیه و یا همان مواد بازیافتی به عنوان مواد اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. بعد از فرآیند ترکیب و فرم دهی در خط تولید کارگاه های درب و پنجره یو پی وی سی پروفیل ها با دقت تحت آزمایش و استانداردهایی قرار می گیرند. و کیفیت آنها از هر نظری بررسی می شود. معمولاً تست و آزمایش هایی که بر روی مواد اولیه upvc انجام می شوند این آزمایش ها می باشند.

آزمایش شکل ظاهری و شرایط تولید، مقاومت در برابر ضربه، تست جرم واحد طول، عکس العمل پس از گرم شدن، تست کجی ابعاد و اندازه پروفیل، برگشت حرارت و تست جوش همگی از تست و آزمایشاتی می باشد که بر روی مواد اولیه upvc به منظور اطمینان از کیفیت آن انجام می شود.

 

بررسی قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران

قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران

قیمت پنجره دوجداره upvc نه تنها در تهران بلکه در همه شهرها به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل عبارتند از:

 

پروفیل upvc

 

یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در تهران و سایر شهرستان ها پروفیل می باشد. که به عنوان مواد اصلی و اولیه در ساخت پنجره های دوجداره به کار می رود. با توجه به کیفیت پروفیل، رنگدانه ها و البته برند و کارخانه ای که این پروفیل را تولید می کند قیمت پنجره های دوجداره upvc با هم متفاوت می باشند.

 

ابعاد پروفیل یو پی وی سی

 

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در بررسی قیمت پنجره دوجدارهupvc در تهران و همه شهرها ابعاد پروفیل می باشد. معمولاً به شکل نرمال پروفیل درب و پنجره دو جداره به سری 60 سری80 و سری700 تقسیم می شوند. از نظر ظاهری نیز به دو نوع ساده و دکوراتیو تقسیم‌بندی می‌شوند. این مورد نیز در تعیین قیمت این نوع از پنجره ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

شکل کاربردی پروفیل

 

پروفیل هایی که برای ساخت پنجره و درب های دوجداره استفاده می شود از نظر کاربرد به چهار دسته اصلی پروفیل فریم، پروفیل مولین، پروفیل های جانبی و پروفیل ساش یا لنگه تقسیم می شوند. هر یک از این موارد دارای کاربرد متفاوتی می باشند.

 

سایر عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجدارهupvc در تهران و سایر شهرها

 

به جز موارد ثبت شده موارد و عوامل دیگری در تعیین قیمت پنجره upvc تاثیر گذار می باشند. که مهمترین آنها عبارتند از: رنگ پروفیل، یراق آلات پروفیل، شیشه استفاده شده برای پنجره دوجداره و هزینه نصب درب و پنجره همگی در تعیین قیمت تاثیرگذار می باشند. شما برای اطلاع از قیمت انواع پنجره UPVC و برند های موجود می توانید با کارشناسان ما در پایتخت وین در ارتباط باشید. و برای تهیه بهترین گزینه در انواع پنجره های دوجداره از کارشناسان پایتخت وین مشاوره بگیرید.

 

امیدواریم که ما با نگارش این مقاله توانسته باشیم به بهترین شکل ممکن بررسی قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران را انجام داده باشیم.