قیمت پنجره ویستابست: قیمت پنجره های دو جداره به عوامل و فاکتور های زیادی وابسته است که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

ویستابست بزرگ ترین تولید کننده پروفیل های upvc تمامی نکات و استاندارد های لازم برای تهیه پنجره های خود را رعایت کرده است.

قیمت پنجره ویستابست
قیمت پنجره ویستابست

فاکتور های موثر در قیمت

ابعاد پنجره

عرض و ارتفاع پنجره روی قیمت آن تاثیر گذار است.

طرح قاب

با مشخص کردن نوع قاب و پروفیل مورد نیاز بر اساس اندازه پنجره،  قیمت پنجره ویستا بست مشخص می شود.

نوع پنجره

از انواع پنجره به مدل های ثابت و کشویی وتک لنگه ها وچند لنگه ها کتیبه دار ها و…. می توان اشاره کرد که از عوامل مهم و موثر در قیمت آن هاست.

یراق آلات

نصاب در هنگام نصب پنجره دو جداره یراق آلاتی را در اختیار شما  قرار می دهد و شما می توانید بر اساس بودجه خود قیمت آن را مشخص کنید.

مدل فریم

قاب پروفیل های پنجره های قدیمی با قاب پروفیل های پنجره های جدید و در حال ساخت متفاوت است.

در حالت اول برای تعویض پنجره آهنی و آلومینیومی چون به باز سازی پروفیل نیاز است این فریم را فریم بازسازی می گویند و برای حالت دوم نوسازی فریم لازم است.

علت این تفاوت نحوه نصب و نوع فریم مصرفی است.

کاهش قیمت پنجره ویستابست

در زیر روش هایی برای کاهش هزینه گفته شده که استفاده از خیلی این موارد توصیه نمی شود.

گاهی برای صرفه جویی در هزینه از لولا های معمولی بجای لولا های قابل تنظیم استفاده می شود. هرچند این کار از هزینه شما می کاهد اما مقاومت و تحمل وزن پنجره را کاهش می دهد.

اگر از یراق آلات با برند های ترک استفاده می کنید vorne  و اگر از محصول آلمانی استفاده می کنید برند roto توصیه می شود.

استفاده از گالوانیزه ضعیف تر نیز بر روی کاهش قیمت اثر دارد اما علاوه بر این مقاومت پروفیل را نیز کم می کند. زیرا این قسمت تاثیر به سزایی روی استحکام پنجره های یو پی وی سی دارد.

استفاده از شیشه های دو جداره غیر استاندارد نیز قیمت نهایی را کاهش می دهد.

لاستیکی که برای درز بندی پنجره به کار رفته تاثیر زیادی روی عایق بودن پنجره و جلوگیری از اتلاف انرژی دارد و حتما باید از نوع epdm و لاستیکی باشد و استفاده از این محصول در جنس های پلاستیکی و پی وی سی به مرور زمان در اثر سرما و گرما ترک می خورد و دیگر کارایی قبل را ندارد و مثل قبل محکم و کامل کیپ نمی شود مانند لایه ای که برای در یخچال ها به کار می رود.

مرحله نصب نیز یکی از عوامل مهم در پروژه است، زیرا نصب غیر اصولی و یا عدم اندازه گیری دقیق توسط متخصص کیفیت محصول را به شدت کاهش می دهد حتی اگر از مواد اولیه ای با کیفیت خوب استفاده شده باشد باز هم پنجره ای عایق و خوب نخواهید داشت.

مقایسه قیمت و کیفیت

همان طور که در بالا نیز گفته شد استفاده از چسب و فوم و پیچ و متریال اولیه با کیفیت پایین و برند های متفرقه ، کیفیت محصول را کاهش می دهد و منجر به کاهش قیمت نهایی محصول می شود.

در نظر داشته باشید تولید این نوع محصولات غیر استاندارد در ابتدا از هزینه ها می کاهد اما بعد از مدتی ضرر هایی که از آن وارد می شود  بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل در ابتدا گفته شد که استفاده از موارد بالا برای کاهش هزینه اشتباهی بزرگ است.

ویستابست با رعایت کردن تمامی استاندارد های لازم و فرمولاسیون به روز دنیا، کیفیت مطلوبی را برای مصرف کننده های محترم فراهم کرده است.

این شرکت به نسبت این که جنسی تضمین شده و با کیفیت تولید می کند قیمت مناسبی را دریافت می کند و هدف خود را جلب رضایت مشتری قرار داده است.

برآورد قیمت پنجره ویستابست

این موضوع با توجه به فاکتور های گفته شده در بالا و در خواست کارفرما با استفاده از مرغوب ترنی پروفیل ها و همین طور بر اساس سلیقه مشتری سنجیده می شود.

برای تولید پنجره های یو پی وی سی ویستا بست از شیشه های دو جداره ای که بصورت وکیوم در کارخانه تهیه می شوند، استفاده می شود.

درون این شیشه ها گازی بی اثر تزریق شده است و پس از تولید آن تست شده است.

پنجره های دو جداره تا پنج سال در مقابل بخار زدگی توسط شرکت گارانتی می شوند.

قیمت پنجره ویستابست
قیمت پنجره ویستابست

راهنمای انتخاب پنجره ویستا بست

با توجه به ابعاد و طرح قاب و نوع پنجره ای که دارید، می توانید قیمت پنجره خود را به دست بیاورید. در مورد طول و عرض پنجره، معمولاً انعطافی وجود ندارد و همه چیز به همین اندازه ها بستگی دارد. پنجره های بزرگتر معمولاً در اولویت هستند، پس نمی شود برای کم کردن هزینه ها، آنها را حذف کنیم. راه حل بهتر این است که روی طرح قاب و نوع پنجره و مدل فریم و یراق آلات تا حدی بیشتر بدانیم.

در مورد نوع پنجره که در بالاتر توضیح داده ایم، برای پنجره های بزرگ نمی توانیم از تک لنگه استفاده کنیم. اندازه شیشه که بیشتر می شود، احتمال شکستن را هم بالا می برد. اگرچه تمام شیشه هایی که در این پنجره ها به کار می رود، استاندارد هستند، اما معمولاً تک لنگه توصیه نمی شود.

 

قیمت یراق آلات

انواع پروفیل پنجره هیی که در نمایندگی ویستا بست کیفیت مناسبی دارند، اما این تفاوت کیفیت خودش را در کاهش سر و صدا و عایق حرارتی نشان می دهد. با توجه به سروصدای محیط می توانید نسبت به انتخاب یراق آلات تصمیم بگیرید. اگر محیطی که در آن زندگی می کنید آلودگی صوتی زیادی دارد، باید از یراق آلاتی استفاده کنید که بیشترین میزان صدا را کم کند. در بعضی موارد، دست شما برای این انتخاب هم تا حدی بسته است.

این موضوع در مورد گرما و سرما هم مطرح است. شهرهای سردسیر و گرمسیر باید حواسشان به دمای بیرون از خانه باشد. اتلاف انرژی در این موارد دارای اولویت بیشتری است و باید روی آنها تمرکز کرد. توصیه های نصاب را برای انتخاب کیفیت مناسب در و پنجره جدی بگیرید. یراق الات برای نصاب در اجرای آنها تفاوتی ایجاد نمی کند.

 

مقاومت پنجره

بزرگ بودن ابعاد پنجره باعث می شود که برای بهبود کیفیت و بالا بردن مقاومت پنجره UPVC، حتماً از گالوانیزه قوی تر استفاده کنیم. پنجره های کوچک تر هم خیلی از این قاعده مستثنی نیستند، اما یک پنجره بزرگ نیاز به یراق آلات با کیفیت بالاتر هستند. کاهش مقاومت پروفیل و در نتیجه کاهش طول عمر پنجره، کمکی به شما در کاهش هزینه ها نمی کند. چند تا باد شدید یا سرمای غیر منتظره، می تواند تمام زحمات شما را به باد بدهد.

حتی به لاستیک هایی که برای درزبندی هستند دقت کنید. این لاستیک، عایق پنجره شما در برابر سرما و سر و صدا است. کیفیت شیشه های دوجداره کم کیفیت و جنس پلاستیک و PVC در اثر تغییرات دمایی به مرور زمان ترک می خورند و نیاز به تعویض خواهند داشت.