وین تک در سال 1956 میلادی در ترکیه تاسیس شد که امروزه کارخانه های آن در کشور های ایران،  ترکیه،  روسیه، آلمان و هند و…. مشغول به فعالیت هستند.

این کارخانه فعالیت خود را با تولید لاستیک های زیره کفش آغاز کرده و تا کنون با ارتقاء تولیدات خود به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان متریال ساختمانی در  بسیاری از کشور های اروپایی و آسیایی و آفریقایی شناخته می شود.

زیرمجموعه ای از شرکت های ADO است و دفتر مرکزی آن در شهر آنتالیا قرار دارد. از سال 1956 شروع به تولید پروفیل های UPVC به کار رفته در صنعت ساختمان کرده اند و بعد از نیم قرن تجربه، توانسته اند اعتماد کاربران را جلب کنند. تولیدات این شرکت به دلیل اعتماد مشتریان، بالاتر رفته و در حال حاضر یکی از محصولات این شرکت، در و پنجره های دوجداره است.

تولیدات کارخانه های وین تک

نمایندگی وین تک در ایران

پروفیل های upvc  وین تک در سال 1379 وارد بازار ایران شد و با توجه به صرفه جویی آن ها در مصرف انرژی، مورد توجه صنعت ساختمانی قرار گرفت.

به طوری که موفق به ساخت شبکه ای گسترده از نمایندگی های در و پنجره های دوجداره  upvcدر ایران شد و کارخانه مرکزی ترکیه با واردات این محصولات به ایران، نیاز ها و خدمات دهی به مشتریان را بهبود بخشید.

این پروسه تا ده سال با استقبال خوبی از مشتریان و سرمایه گذاران رو به رو شد  تا اینکه در سال 1389 ساخت کارخانه تولید پروفیل های upvc در ایران به منظور بهینه سازی خدمات به مشتریان در شهر تبریز تاسیس شد.

کارخانه های وین تک در ایران

مراحل احداث فاز یک این کارخانه در تبریز با احداث سالن های تولیدی و فضای اداری مناسب به مدت 18 ماه به طول انجامید و  از اوایل آبان ماه سال 1390 افتتاح شده و شروع به فعالیت کرد.

مدیران مجموعه وین تک همواره در حال کنترل و توسعه زیرساخت های اداری، فنی ، صنعتی ، واحدهای کنترل کیفی و تحقیق و توسعه مجموعه  وین تک هستند.

همچنین مجموعه وین تک در ایران، در برنامه های آتی خود با تخصیص زمینی به متراژ 47000 متر مربع در شهرک های صنعتی ایران، جهت احداث کارخانجات تولید انواع پروفیل های آلومینیمی صنعتی و ترمال بریک و پروفیل های کامپوزیت و نیز کارخانه تولید درب های ساختمانی با استفاده از این نوع پروفیل ها را در دستور کار جهت تاسیس قرار داده است.

پروفیل های کارخانه های ایران با همان تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه که در کارخانه های خارجی است تولید می شود و واحد های کنترل کیفی، نظارت مستقیم و دقیقی روی آن دارند و علاوه بر آن به منظور حفظ کیفیت برند وین تک بازرسی های دقیق تر و علمی تر توسط واحد مرکزی انجام می پذیرد و گزارش آن ها بصورت ماهانه به مدیریت کنترل مرکزی ارسال می شود.

علاوه بر این، محصولات ساخته شده در کارخانه جات ایران شرایط آب و هوایی کشور را نیز در نظر گرفته اند و با فرمولاسیون و مواد اولیه مناسب این پروفیل ها را تهیه می کنند که باعث بهبود کیفیت آن از نظر مقاومت و طول عمر بیشتر محصولات می شود.

مدرک رآل آلمان

پروفیل های وین تک دارای استاندارد رآل آلمان است. این استاندارد از طرف موسسات معتبری است، که به شرکت هایی که اصول و استاندارد های ساخت را به درستی رعایت می کنند داده می  شود.

لزوم استفاده از پنجره وین تک

تفاوت پروفیل معمولی با لمینت

پروفیل های معمولی سفید هستند در حالی که با استفاده از روکش های رنگی و روکش های طرح چوب به نام لمینیت، متناسب با سلیقه شما و توجه به نمای ساختمان و معماری آن ساخته شده است.

 

 

مزیت های پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره عایق صوتی و حرارتی، دوستدار محیط زیست هستند و از ورود آلودگی هوا به داخل خانه جلوگیری می کنند. هر شهر و محیطی که در آن زندگی می کنید، به نحوی می تواند از مزیت های پنجره دوجداره استفاده کند. به عنوان مثال شهرهای بزرگ آلودگی صوتی دارند. شهرهای خیلی گرم یا خیلی سرد، نیاز به کاهش هزینه های انرژی برای سرد یا گرم کردن خانه دارند. شهرهای الوده مثل اهواز و شهرهای جنوبی برای جلوگیری از ورود ریزگردها به خانه، نیاز به بستن کانال های ورود این آلودگی ها به خانه را احساس می کنند.

 

عایق صوتی

شهرهای بزرگ مثل تهران با مشکل آلودگی صوتی در بیشتر مناطق مواجه هستند. ساخت اتوبان های متعدد و کاهش فضای کافی بین ساختمان ها باعث شده که در هر کجای تهران یا شهرهای بزرگی مثل اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز، مشکل آلودگی صوتی وجود داشته باشد. پنجره های دوجداره جلوی ورود صداهای مختلف را به درون خانه می گیرند.

کیفیت استراحت در شهرهای بزرگ به دلیل سروصدای مداوم خودروها، ساختمان‌سازی، سروصدای همسایه‌ها و دیگر الودگی های صوتی، پایین آمده است. اگر کسی بتواند کیفیت خواب یا حضورش در خانه را بهتر کند، سلامت جسمی و روانی خانه را تامین کرده است.

 

عایق حرارتی

شهرهای خیلی گرم یا خیلی سرد در بیشتر فصل ها نیاز به تعدیل دمای درون خانه دارند. هوای خیلی گرم یا خیلی سرد روی کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. درست است که بعد از مدتی، اهالی خانه به دمای شهر عادت می کنند، اما کیفیت زندگی در درون خانه نیاز به دمای معتدل دارد.

روشن ماندن بیش از اندازه کولرها یا وسایل گرمایشی می تواند هزینه انرژی را به طرز چشمگیری افزایش بدهد. برای شهر معتدلی مثل تهران شاید این هزینه ها چندان به چشم نیاید، اما شهرهای گرمتر یا سردتر برای این مشکل تلاش می کنند.

 

الودگی هوا

مشکل آلودگی هوا در بیشتر شهرهای بزرگ وجود دارد و دور ماندن از این آلودگی باعث بهبود سلامت جسمانی می شود. پنجره دوجداره، جلوی ورود آلودگی هوا به داخل خانه را می گیرد.