قیمت پنجره هافمن نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار پایین تر بوده و این مورد یکی از ویژگی هایی است که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

این نوع پروفیل ها کاربرد های متفاوتی دارند.  مهم ترین کاربرد پروفیل های هافمن استفاده در صنعت در و پنجره سازی است.

قیمت پنجره هافمن

دلایل استفاده از پنجره upvc

 

ابعاد پنجره و میزان آلودگی صوتی و حرارت و سرمای بیرون از خانه، دلایلی هستند که برای خرید پنجره UPVC اقدام می کنند. پنجره هافمن قیمت پایین تری نسبت به دیگر پنجره های مشابه دارد، اما کیفیت مناسبی را ارائه می دهد. در و پنجره هایی که توسط این شرکت تولید می شوند، قابلیت تامین  این نیازها را از مشتریان دارند.

در پایان باید به این نکته توجه کرد که تعویض پنجره ها و تبدیل آن ها به پنجره های یو پی وی سی و یا استفاده از این نوع پنجره ها در ساختمان های در حال ساخت ید در ابتدا هزینه بر بنظر برسد اما بعد ها متوجه کاهش چشم گیری در قبوض انرژی خواهید شد.

این کاهش هزینه ها در مدتی نزدیک به شش ماه یا حتی کمتر، قیمت پنجره هافمن را جبران می کند. هر چه زودتر این کار را بکنید، مسلماً هزینه های بیشتری را صرفه جویی می کنید.

چرا باید از پنجره upvc استفاده کنیم؟

همانطور که گفته می شود یکی از مزیت های استفاده از این نوع پنجره ها نسبت به پنجره های قدیمی و شیشه های معمولی، صرفه جویی در انرژی است.

این نوع از پنجره ها علاوه بر جلوگیری از انتقال گرما فضای داخلی اتاق را روشن می کنند و ما را از روشن کردن لامپ و چراغ در طول روز بی نیاز می کند یعنی از انتقال نور به داخل  جلوگیری نمی کنند.

گرما و سرما از پنجره های قدیمی و شیشه ای به راحتی عبور می کنند و پرده ها به عنوان عایق جلوی آنها قرار می گیرد. نور کافی که باید به خانه بتابد توسط این پرده ها از بین می رود. پنجره UPVC اجازه می دهد نور آفتاب را به خانه بیاورید.

علاوه بر تمام ویژگی های مثبت این پروفیل ها باید عدم نیاز به رنگ کردن را نیز افزود زیرا این پروفیل ها از هرگونه پوسیدگی، خوردگی، زنگ زدگی، تغییر فرم و تغییر رنگ و… جلوگیری می کند.

تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره هافمن

هافمن توجه زیادی به نیاز های مشتریان خود دارد یکی از این ها استفاده از شیشه های پنجره upvc  در مدل های دو جداره و سه جداره است که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید.

همان طور که از نام آن ها مشخص است پنجره های سه جداره عایق بهتری نسبت به پنجره های دو جداره هستند.

در زیر نمونه ای اورده شده که شما را در انتخاب بهتر یاری می کند.

گاهی منزل و یا محل کسب و کارتان در نزدیکی خیابانی شلوغ و پر تردد واقع شده است و آلودگی صوتی، محیط داخلی را به شدت تحت تاثر قرار می دهد و یا جلوگیری از اتلاف انرژی برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است در این موارد پنجره سه جداره انتخاب مناسب تری برای شما  است.

در نظر داشته باشید قیمت های پنجره هافمن سه جداره upvc تقریبا یک و نیم برابر قیمت پنجره دو جداره upvc است  به همین دلیل قبل از انتخاب پنجره مورد نظر، همه جوانب را در نظر بگیرید.

قیمت پنجره هافمن

هزینه نصب پنجره هافمن upvc

آخرین مرحله برای پنجره ها، مرحله نصب است. حمل درست از انبار تا محل پروژه و نصب آن ها توسط تیم کار بلد و متخصص و تنظیم کردن پنجره ها نیز از مراحل مهم کار است که باید با دقت انجام شود و هزینه آن نیز بطور جدا محاسبه می شود.

 

مزایا  استفاده از پروفیل هافمن

این پروفیل های با کیفیت،  نتیجه زحمات متخصصین با در نظر گرفتن نیاز های مصرف کننده تولید شده است که از ویژگی های مثبت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آزمایش های پروفیل های هافمن

کیفیت تولید پروفیل های یوپی وی سی از جمله مهمترین اهداف هر تولید کننده ای است. در ادامه به آزمایشات آزمایشگاه های هافمن که در طی چندین مرحله انجام می شود می پردازیم.

آزمایش کیفیت با توجه به براقیت و ثبات آن

بررسی مقاومت پروفیل ها در مقابل سقوط وزنه

کنترل استحکام پروفیل ها در برابر ضربات کششی

بررسی تغییر فرم در دما های بسیار بالا

سجش در برابر سرما و گرما

تست جوش و زاویه های پروفیل