در مقاله قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران باید گفت که امروزه دنیای پنجره ها از گستردگی بالایی برخوردار می باشد. به شکلی که انتخاب یک پنجره مناسب در میان این همه پنجره کار بسیار سختی است. گستردگی پنجره ها در نوع جنس، قیمت  و طرح های آن می باشد. با توجه به اینکه این روز ها قیمت انرژی بسیار بالا رفته است. و از طرفی با وجود افزایش ماشین ها در زندگی شهری و صدا زیاد آنها، استفاده از پنجره ای که بتواند علاوه برنگهداری انرژی داخل خانه از ورود  صدای بیرون به داخل خانه نیز جلوگیری کند یک امر تقریباً ضروری می باشد.

استفاده از پنجره دوجداره می تواند کمک شایانی در این زمینه کند. پنجره های دوجداره در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می‌شود. که یکی از آنها که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد پنجره دوجداره وین تک است. یک سوال بسیار رایج برای کسانی که قصد خرید و استفاده از این نوع پنجره را دارند این است که قیمت پنجره وین تک چقدر است؟ ما در این مقاله قرار است که به بررسی پنجره دوجداره وین تک و مشخصاً قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران و سایر شهر ها بپردازیم. اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان این مقاله ما را در سایت پایتخت وین همراهی کنید.

 

پنجره دوجداره وین تک چیست؟

 

در این قسمت از مقاله لازم دانستیم قبل از اینکه به بررسی قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران و سایر شهر ها بپردازیم. ابتدا در مورد  پنجره دوجداره وین تک اطلاعی در اختیار شما قرار دهیم. پنجره های دوجداره همانگونه که از نامشان پیداست از دولایه تشکیل شده اند. در وسط این دو لایه  متریال هایی که قابلیت عایق بودن در برابر حرارت و سر و صدا را دارند قرار می گیرد. و همین موضوع باعث عایق شدن پنجره های دوجداره می شود. معمولاً  پنجره های دو جداره با پروفیل های مختلفی ساخته  می شوند.

به صورت کلی پنجره هایی که متریال اصلی آنها پروفیل وین تک است پنجره دوجداره وین تک گفته می شود.

پنجره دو جداره آیت الله کاشانی

نحوه محاسبه قیمت پنجره وین تک در تهران و سایر شهر ها

 

آنچه که مسلم است قیمت پنجره وین تک در تهران و سایر شهرها تقریباً به یک اندازه می باشد. مگر اینکه شهر مد نظر شما نمایندگی نداشته باشد. و شما بخواهید از شهرهای دیگر این محصول را سفارش دهید. به شکل کلی محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک به وسیله نرم افزارهای مانند یو پی وی سی یا Ercom 2000 محاسبه می شود.

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک در این نرم افزار به این صورت است که ابتدا عرض و ارتفاع پنجره دوجداره را وارد می کنید. و بعد از آن طرح و حالت بازشوی پنجره را مشخص می کنید. بعد از این مرحله نرم افزار قیمت پنجره دوجداره وین تک را به صورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه می کند و آن را به شما نشان می دهد. در نهایت میتوان گفت که قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره وین تک

 

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت پنجره دوجداره در تهران و سایرشهرستان ها بر اساس چند فاکتور مهم تعیین می شود. مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت این نوع پنجره عبارتند از:

میزان پروفیل مصرفی، نوع شیشه  دوجداره به کار رفته،متعلقات پنجره دوجداره و هزینه نصب آن، یراق آلات پنجره، این موارد همگی در تعیین قیمت پنجره دوجداره تأثیرگذار می باشد.

اما آن چیزی که از همه بیشتر در تعیین قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار می‌باشد متراژ پنجره است. چرا که هر چقدر متراژ بیشتر باشد نیاز به استفاده از پروفیل بیشتری می باشد. در مورد قیمت پروفیل وین تک باید بگویم که قیمت پروفیل وین تک بستگی به کیفیت پروفیل نوع پروفیل و سایز پروفیل بستگی دارد.

 

سخن آخر

 

ما در این مقاله در سایت پایتخت وین سعی کردیم که به بررسی پنجره دوجداره وین تک و قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران و سایر شهر ها بپردازیم. ولی باز هم تاکید می‌کنیم که قیمت پنجره وین تک در تهران و شهرستان ها آنچنان تفاوت قیمتی ندارند. امیدواریم که با نگارش این مقاله توانسته باشیم که اطلاعات کافی در مورد نحوه تعیین قیمت پنجره وین تک در تهران به شما ارائه داده باشیم. برای اینکه بهتر بتوانید قیمت پنجره وین تک در تهران را به دست بیاورید می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با کارشناسان پایتخت وین جهت مشاوره در ارتباط باشید.