نمایندگی ویستا بست: ویستابست به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های پروفیل upvc در سال 1386 ایجاد شد.

شرکت ویستابست در تهیه و تولید درب و پنجره های  upvc از بهترین مواد و جدید ترین فرمولاسیون استفاده می کند.

این مواد با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوای هر منطقه ویژه همان ناحیه ساخته می شود.

در تهیه محصولات این شرکت از متخصص های حرفه ای و کارآمد بهره گرفته شده و دارای بخش کنترل کیفیت به منظور بررسی کیفیت مواد اولیه و همچنین محصولات نهایی مانند در و پنجره با در نظر گرفتن استاندار های مورد نیاز است.

نمایندگی ویستا بست

چرا ویستابست؟

از مزایا محصولات شرکت ویستابست می توان به جلوگیری از ورود آلودگی و مزاحمت های صوتی، عایق دما بودن، ممانعت از ورود آلودگی هوا و گرد و غبار، جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه های ناشی از آن، راحتی در تعویض آن ومناسب بودن  قیمت نام برد.

در زیر به هر یک از مزایای پنجره های upvc ویستابست می پردازیم.

عایق صدا و حرارت

پروفیل های  ویستابست از جمله بهترین پروفیل ها از نظر جلوگیری ورود صداهای مزاحم بیرونی هستند که استفاده از آن به همراه شیسشه ای با کیفیت مناسب محیطی بی سر و صدا و آرام را برای شما به ارمقان می آورد.

محصولات و درب و پنجره های ساخته شده با پروفیل های شرکت ویستابست با جلوگیری از اتلاف انرژی( حدود 35% تا 60%) هم در منطق سرد و هم در مناطق گرم باعث صرفه جویی در هزینه های ناشی از این موضوع در حدود 35 تا 40 درصد می شود.

دوست دار محیط زیست

شرکت ویستابست با تهیه پروفیل های خود از مواد قابل بازگشت به طبیعت کمک شایانی به حفظ  سلامت محیط زیست کرده است.

 موقعیت جغرافیایی

این محصول با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی هر منطقه در ایران با استفاده از بهترین مواد تولید شده در اروپا با کیفیت ترین پروفیل ها را تولید می کند.

قابلیت تعویض پنجره های ویستابست

با استفاده از پروفیل مخصوص بازسازی ویستابست به راحتی و بدون تخریب امکان تعویض پنجره های قدیمی را وجود دارد.

لمینیت

ضمن مطالبی که در بالا یاد شد باید به سلیقه مشتری عزیز و در نظر گرفتن معماری داخلی و نمای ساختمان توجه کرد که شرکت نمایندگی های ویستابست این امکان را می دهد که شما این پروفیل ها را در رنگ سفید و رنگ های دل خواه دیگر و یا حتی استفاده از طرح های چوبی انتخاب کنید.

انواع مدل های پنجره های ویستابست

مورد دیگر طراحی فرم پنجره است که در این زمینه نیز سلیقه شما در نظر گرفته خواهد شد. از انواع طرح های پنجره upvc می توان به موارد زیر به اختصار اشاره کرد.

ثابت

این مدل ها در انوع تک لنگه یا دو لنگه و…. ساخته می شوند.

معمولا ابی مدل در ترکیب با سایر محصولات که به بازشو نیاز نداشته نباشد و یا در مواردی که احتیاجی  به دسترسی نیست، بکار می رود.

قیمت آن با توجه به عدم استفاده از ابزارالات برای باز شدن پنجره کمتر از سایر محصولات است.

دو لنگه با یک نگه بازشو تک حالته و دو حالته

این مدل شایع ترین و کاربردی ترین نوع از پنجره هاست که یک طرف آن ثابت و طرف دیگر آن بصورت تک حالته یا دو حالته باز می شود. منظور از باز شدن تک حالته باز شدن پنجره با استفاده از لولاهایی در کنار پنجره است که به داخل یا خارج باز می شود و منظور از دو حالته این است که پنجره ضمن داشتن ویژگی قبلی  امکان  باز شدن از بالا را نیز دارد.

پنجره های کشویی

این مدل پنجره ها برای مکان هایی که فضای باز شدن پنجره را ندارند استفاده می شود.

مدل های گفته شده برای حالت سه لنگه یا چهار لنگه و بیشتر نیز وجود دارد که معمولا برای فضاهای بزرگ تر استفاده می شود.

پنجره های گفته شده در بالا در همه حالت ها امکان اضافه کردن کتیبه را برای افزودن زیبایی دارند.

در پایان لازم است گفته شود که این شرکت دارنده اولین گواهی نامه رآل آلمان در ایران است.

قیمت پنجره ویستابست نسبت به کیفیت و محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه است.

برای اطلاع از قیمت محصولات با نمایندگی ویستابست تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی ویستا بست

کاهش سر و صدا و بهبود کیفیت زندگی

هر کدام از انواع پنجره ویستا بست را که انتخاب کنید، می توانید از شر صداهای مزاحم بیرون از خانه راحت شوید. خانه هایی که در نزدیکی اتوبان یا مکان های پر سر و صدا زندگی می کنند با این موضوع خوب اشنا هستند. پروفیل های ویستا بست یکی از عایق های آلودگی صوتی در محیط هستند که در کنار صوت، از خروج و ورود گرما هم جلوگیری می کنند.

خانواده ها دوست دارند که محیط درون خانه، امنیت و آرامش داشته باشد و بتوانند استراحت با کیفیتی داشته باشند. صدای رد شدن ماشین ها، تعمیرات ساختمان، بازی کردن بچه ها و صداهای معمول روزانه می تواند ذهن هر کسی را اذیت کند. کم شدن این سر و صداهای مزاحم، خواب و زندگی با کیفیتی را می دهد. بیرون نرفتن صدای خانه هم در نیمه شب، باعث آسایش همسایه هایی می شود که در کنار شما زندگی می کنند. پنجره UPVC آلودگی صوتی را در هر دو طرف کم می کنند.

 

دمای مناسب درون خانه

اتلاف انرژی یکی از موضوعات پرطرفدار این روزهاست و ثبات دما در خانه یکی از دغدغه های خانواده هاست. خانه ای که با نیم ساعت کار کردن بخاری گرم می شود، تفاوت خیلی زیادی با خانه ای دارد که بخاری باید همیشه روشن باشد. یا گرم شدن خانه و روشن بودن دائمی کولر چندان به صرفه نیست.

وقتی صاحبخانه از بیرون برمی گردد، دوست دارد که استراحتی داشته باشد. وقتی خانه مانند بیرون سرد یا گرم باشد، تا زمانی که به دمای متعادل نرسد، معمولاً نمی شود راحت بود. عایق بودن پنجره ها کمک می کند که دمای درون خانه مانند زمانی باشد که از خانه بیرون رفته ایم. وارد نشدن گرمای بیرون در تابستان و خارج نشدن گرما از خانه در زمستان، امکانی است که پنجره دوجداره به شما می دهد.

 

بدون نیاز به خراب کردن

نصب کردن پنجره دوجدار همیشه این تصور را دارد که نکند مجبور باشیم تمام پنجره ها را خراب کنیم. همین موضوع باعث می شود که مصرف کنندگان در مورد این پنجره ها تردید داشته باشند. نوع پروفیل به کار رفته در این پنجره ها به شکلی است که بدون خراب کردن پنجره های قدیمی، می توان پنجره قدیمی را به ارامی بیرون آورد و پروفیل جدید ویستا بست را جایگزین کرد.

این سهولت در نصب و اجرای پنجره های ویست بست، کمک می کند که در سریع ترین زمان پنجره ها نصب شوند و شما بتوانید از داشتن آنها استفاده کنید.