قیمت پنجره وین تک در عین بالا بودن کیفیت محصولات آن نسبت به ویستابست کمتر  است و نسبت به پنجره هافمن بیشتر است.

در هر حال در اینجا به نحوه قیمت گذاری پنجره های دو جداره و عوامل موثر در آن می پردازیم.

کیفیت محصولات  برند وین تک در تولید پروفیل پنجره های دو جداره توسط متخصصان وکارشناسان در این زمینه سنجیده شده و طبق نظر سنجی از مشتریان و مصرف کنندگان رضایت آن ها از محصول و عدم تغییر رنگ، تغییر فرم و عدم بروز مشکل مشخص شده است.

به همین دلیل برند وین تک جزء پر طرفدارترین برند های تولید پروفیل پنجره های upvc شناخته می شود.

اگر قصد بازسازی پنجره های قدیمی و یا درحال ساخت هستید این مطلب را بخوانید.

قیمت پنجره وین تک

آشنایی با پنجره های وینتک

درابتدا به مزایا پنجره های وین تک نسبت به سایر محصولات مشابه می پردازیم. مزیت های این پنجره ها، شباهت هایی با دیگر پروفیل ها و پنجره ها دارد. کیفیت قطعات و نوع نصب پنجره وین تک باعث می شود که کیفیت نهایی بهتر باشد.

اهمیت بر سلامت محیط زسیت

انواع در ها و پنجره های ساخته شده در وین تک قابل بازیافت بوده و آسیبی به محیط زیست نمی زند و تمامی این موارد منطبق بر ضوابط محیط زیستی اتحادیه محیط زیست اروپا است.

عایق صدا و حرارت

پنجره های وین تک به مقدار زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و این موضوع منجر به صرفه جویی در هزینه های ناشی از وسایل گرمایشی و حتی سرمایشی می شود.

ضمنا این محصولات عایق صدا هستند و فضای آرامی را برای شما مهیا خواهند کرد.

ضمانت

این پروفیل ها در هشت کشور تولید می شوند ولی خوشبختانه با تاسیس شبکه های فروش در  کشور هایی که این محصولات را وارد می کنند نیاز های آن ها را بر طرف کرده اند. و ضمن گارانتی کردن محصولات خود، خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان ارائه می دهند.

ضمانت نامه پس از نصب محصول به شماتحویل داده می شود. که این گارانتی زیر نظر استاندارد های بین المللی است.

تعویض پنجره

یکی از مزیت های مهم استفاده پنجره های وین تک تعویض راحت و بدون تخریب پنجره های قدیمی است. با انجام این کار تفاوت این نوع پنجره ها را حس خواهید کرد که یکی از مهم ترین ویژگی ها طول عمر بالای این پنجره هاست.

در نظر گرفتن سلیقه طراحان

معمولا پروفیل های upvc  سفید رنگ هستند اما امکان لمینیت کردن پروفیل ها به رنگ های مورد نظر شما برای معماری های خاص و متفاوت  امکان پذیر است اما به تبع آن، هزینه بیشتری خواهد داشت.

فاکتور های قیمت پنجره وین تک

در زیر به پنج مورد از عوامل موثر روی قیمت پنجره های وین تک پرداخته می شود. انعطاف در این پنج قسمت باعث می شود که بتوانید ساده تر قیمت نهایی را مدیریت کنید. در نتیجه وقتی که با قیمت های متفاوت روبرو شدید، می توانید درک بهتری از دلیل این قیمت گذاری داشته باشید. قیمت های نهایی را زمانی که نصاب به خانه آمد و توضیحات کافی در مورد وسایل و تجهیزات ارائه  داد، می توانید با دقت بررسی کنید.

پروفیل

نوع و جنس پروفیل یکی از عوامل تاثر گذار بر  قیمت پنجره است. پروفیل هایی که در پنجره وین تک به کار می رود، قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست است. نوع گالوانیزه و کیفیت آن باید طوری باشد که نیاز شما را برطرف کند. همان طور که بالاتر اشاره کردیم، پنجره وین تک عایق صدا و حرارت است. این که در چه محلی زندگی می کنید و میزان سرد و صدا و گرما سرما چه قدر است، در نوع گالوانیزه مورد نظر شما تاثیر دارد. مثلاً مناطق سردسیری یا گرمسیری نمی توانند در این مورد کوتاهی کنند.

شیشه

اندازه و کیفیت شیشه نیز می تواند روی هزینه نهایی اثر گذار واقع شود. شیشه های دوجداره با کیفیت می توانند عایق خوبی برای آلودگی صوتی و انتقال حرارت باشند. بخش زیادی از تماس محیط بیرون با محیط داخل از طریق شیشه های دوجداره است. ضخامت و کیفیت آنها در کاهش سروصدای بیرون و ثبات ماندن دما درون خانه تاثیرگذار هستند. وقتی که ضخامت شیشه ها کم شود و یا کیفیت آنها پایین بیاید، ممکن است هنوز صداهای ریزی از بیرون شنیده شود، یا دمای خانه خیلی باثبات نماند.

ثابت نگه داشتن دمای محیط در خانه های بزرگ می تواند خیلی مسئله باشد. مخصوصاً اگر وسایل گرمایشی یا سرمایشی در تمام خانه نباشند، این مشکل بیشتر هم می شود. یکی از راهکارها، استفاده از پنجره وین تک با شیشه دوجداره مناسب است.

یراق

انتخاب نوع یراق آلات و کیفیت آن ها به میزان بودجه مشتری وابسته است. معمولاً در مورد این موضوع چانه زنی زیاد است. بعضی اصرار دارند که با کاهش کیفیت گالوانیزه بتوانند قیمت نهایی را پایین بیاورند. پنجره وین تک به دلیل کیفیت خوبش در پروفیل ها و یراق آلات خودش معروف است. بنابراین ممکن است به اسم وین تک پنجره ای را تهیه کنید اما از کیفیت اصلی بی بهره باشید.

روی کیفیت پروفیل پنجره حساس باشید. شیشه و پلاستیک های دور آن باید به این پروفیل ها متصل شوند. این یراق الات قرار است در مقابل باد و طوفان و گرما و سرما مقاومت کنند. پایین آوردن کیفیت یراق آلات می تواند باعث کاهش عمر محسوس در آنها شود.

مونتاژ

یکی از کارخانه های وین تک واقع در استان آذربایجان است که محصولاتش را با متریال با کیفیت تهیه می کند. و تمامی مراحل تولید زیر نظر واحد کنترل کیفی است.

نصب

مراحل نصب این محصول با دقت بالایی توسط متخصصین انجام می شود.

قیمت پنجره وین تک

چرا  وین تک را انتخاب کنیم ؟

آکوردیته

آزمایشگاه های وین تک با دقت بالایی محصولات خود را پس از تولید مورد بررسی قرار داده اند و توانسته اند استاندارد تایید صلاحیت آزمایشگاهی یا همان آکوردیته را دریافت کنند.

رآل آلمان

استاندارد بین المللی رآل آلمان یکی از مهم ترین استاندارد ها برای واحد کنترل کیفی است که پروفیل های درب و پنجره وین تک موفق به دریافت این گواهینامه شده اند.

 

میانگین قیمت پنجره وین تک

میانگین قیمت پنجره های دو جداره در هر متر مربع بر حسب تعداد پنجره هایی که نصب می شود سنجیده می شود.

شاید در ابتدا این نوع پنجره ها قیمت بالایی داشته باشند اما مزایای بسیار آن نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر است.

از این ویژگی ها می توان به کاهش مصرف انرژی نام برد زیرا این پنجره ها دمای محیط داخلی را بیشتر حفظ میکنند پس هزینه های ناشی از وسایل سرمایشی و گرمایشی را تا مقدار زیادی کاهش می دهد.

به علت نوسانات شدید بازار برای اطلاع از قیمت پنجره دو جداره در تهران و دیگر شهر ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.