پنجره های جدید که مطابق طرح های نو و جذاب باشد، همیشه مورد توجه کاربران و سازندگان درب و پنجره بوده است. داشتن پنجره هایی بلند در خانه باعث زیباتر شدن و جذاب به نظر رسیدن خانه می شود. معمار با طراحی پنجره های بزرگ ضمن با شکوه جلوه دادن نمای خانه، باعث می شود، تا فضای بیشتری از بیرون مورد تماشای ساکنین خانه قرار بگیرند. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که همیشه پنجره های بلند برای خانه یک امتیاز به شمار نمی رود. چرا که بیشتر فضای اتاق را به خود اختصاص می دهد. لذا معماران و طراح پنجره برای زیبایی هر چه بیشتر نمای ساختمان به نکاتی اشاره می کنند.

برای سفارش و اطلاع از قیمت پنجره وین تک با ما تماس بگیرید.

چند نکته درباره پنجره های جدید

پنجره های جدید که مطابق با طرح های جذاب باشد، معمولا دربردارنده نکاتی است. مثلا، چنانچه به داشتن پنچره بلند و بزرگ علاقه دارید، سعی نمایید در پذیرایی ها این نوع پنجره ها را نصب کنید. جای این نوع پنجره ها نیز بسیار مهم است. این پنجره جدید و مطابق سبک های امروزی باید دست کم پنجاه سانت از کف خانه فاصله داشته باشد. این فاصله برای این طراحی می شود که برای کودکان خطری نداشته باشد.

بنابراین تا این جا دانستیم، پنجره های جدید را بلند و بزرگ می سازند. طراحان دکوراسیون داخلی با وجود این نوع پنجره ها بسیار راحت می توانند پنجره را تزیین کرده و از نورپردازی خانه برای زیباتر شدن خانه کمک بگیرند. بیشتر معماران، پنجره ها را در جلو یا پهلو راه پله ها نصب می کنند. معمولا پنجره هایی که در مجاورت و در مسیر راه پله است، نیازی به پوشاندن ندارند. از همین رو هم به صرفه است و خانه را پرجلوه تر می کند.

انواع مدل مختلف پنجره

پنجره های جدید را از متریال های مختلفی می سازند که هم نمای ساختمان را شیک تر می کند و هم ویژگی هایی که دارد، راحتی و آسایش را به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، پنجره هایی با جنس پی وی سی، یو پی وی سی، فایبر گلاس، کامپوزیت جزو پنجره هایی هستند که مدل جدید به شمار می روند. هر کدام از این موارد می تواند ویژگی های خود را داشته باشد.

فایبر گلس از انواع پنجره های جدید

پنجره های جدید از نوع فایبر گلس از ترکیبات نفتی و پشم شیشه ساخته می شوند. فایبر گلاس سبک وزن بوده و در عین حال استحکام خوبی دارند. لذا از این متریال در صنایع دیگر نیز مانند مخازن نگهدارنده مایعات گوناگون استفاده می شود. فایبرگلاس در سیلوهای سیمان، سپر خودرو، انواع مختلف ایرانیت ها نیز به کار گرفته می شود. فایبر گلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه بوده که به عنوان مواد زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد همراه با پلیمر ساخته می شوند. لذا این ماده برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار گزینه خوبی خواهد بود.

پنجره های جدید فایبر گلاس، معمولا از رزین پلی استر و همانطور که گفته شد، از الیاف شیشه تولید می شود. رزین در ساخت پنجره حکم ماده اصلی است و الیاف را نیز برای این به کار می برند که در برابر نیروهای کششی مقاومت خوبی ایجاد کنند. برای این که پنجره از استقامت بالایی برخوردار شود، در پروفیل آن از مواد معدنی کمک می گیرند. همین امر باعث می شود تا کاهش مصرف انرژی را در خانه داشته باشیم.

پنجره های جدید از نظر رنگ و شکل پذیری

پنجره های جدید، از نظر رنگ بسیار جذاب می باشند.بیشتر آنها مانند پنجره های آلومینیومی و پی وی سی، دارای رنگ طبیعی هستند. لذا نیازی به رنگ ندارند. این پنجره ها به صورت طبیعی بسیار رنگ درخشان و زیبایی دارند. همچنین شکل پذیری آن بسیار آسان است. در معماری هایی که با سبک های اروپایی مانند سبک گوتیک یا بیزانسی استفاده می شود، بسیار مهم است که پنجره بتواند طاقی های زیبایی داشته باشد. پنجره های مدل جدید به دلیل ساختاری به خوبی شکل پذیر هستند و مورد توجه معماران . در پنجره های جدید شما می توانید از طرح و سبک های مختلفی در زیبا سازی نما استفاده کنید و هارمونی بیشتری به اجزای ساختمان خود بدهید. از همین رو، دیگر پنجره فقط یک دریچه برای رد و بدل کردن هوا یا تماشای منظره بیرون نیست. بلکه عنصری است که بر زیبایی ساختمان می افزاید.

قیمت پنجره آلومنیوم ترمال بریک

 

قیمت پنجره دوجداره در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =