قیمت پنجره دوجداره upvc  یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب پنجره به حساب می آیند.

پس اگر در حال ساخت و ساز مجتمع های مسکونی یا واحد های اداری هستید و یا قصد تعویض و بازسازی پنجره های منزلتان را دارید خواندن این مطالب شما را در انتخاب پنجره راهنمایی می کند.

شیشه دو جداره چیست؟

این شیشه ها مانند شیشه های معمولی اما در دو لایه ساخته می شوند که بین آن خلا و یا گازی بی اثری مانند آرگون وجود دارد.

در ضمن بین شیشه ها و پروفیل ها با موادی پر می شوند که درز ها کاملا کیپ شوند و اتلاف انرژی را به حداقل برسانند. این عملیات شیشه را عایق می کند.

شیشه های سه جداره نسبت به دو جداره عایق بهتری هم برای دما و هم صدا هستند اما قیمت بالاتری دارند.

دلایل استفاده از شیشه های دوجداره

در ابتدا باید مزایا استفاده از پنجره های دو جداره و لزوم جایگزین کردن آن ها بجای پنجره های معمولی و قدیمی گفته شود.

کاهش اتلاف انرژی

پنجره های دو جداره از خروج گرمای داخل منزل در فصول سرد و از ورود گرما به داخل خانه در فصول گرم جلو گیری می کند این ویژگی مهم، میزان مصرف انرژی و در پیرو آن هزینه قبوض را به شدت کاهش می دهد و این موضوع باعث شده این محصول جایگزین مناسبی برای پنجره های قدیمی باشد.

ایجاد محیطی آرام

این نسل از پنجره ها ضمن این که عایق حرارت هستند عایق بسیار خوبی در مقابل صدا نیز هستند که این ویژگی مثبت مانع ورود آلودگی صوتی به منزل و محیط کارتان می شود و محیطی ساکت را برای شما به ارمقان می آورد.

این موضوع بخصوص برای واحد های مسکونی و اداری که در نزدیکی اتوبان ها، خیابان های شلوغ و فرودگاه و قطار واقع شده اند بسیار،  حائز اهمیت است.

مناسب با هر منطقه جغرافیایی

تغییر دما، بارش برف و باران های سنگین، گرما و سرما، باد و طوفان و… از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی ظاهر پنجره ها و پروفیل هاست.

در ساخت نسل جدید پنجره ها از متریال هایی با کیفیت بالا استفاده شده که در تمامی شرایط گفته شده نه زنگ می زنند و نه دچار پوسیدگی و فرسایش می شوند.

دوست دار محیط زیست

کلیه استاندارد های حفاظت از محیط زیست در تولید این پنجره ها رعایت شده و تمامی محصولات بازیافت پذیر هستند.

صرفه اقتصادی

شاید در ابتدا قیمت پنجره دوجداره زیاد به نظر بیایند اما با توجه به برتری های پنجره دو جداره نسبت به پنجره های ساده هم در کاهش قبض های انرژی و هم با توجه به طول عمر زیاد آن ها می توان گفت که به صرفه تر نیز هستند.

تعویض راحت

تعویض پنجره به راحتی و بدون هیچ تخریبی انجام می شود و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این موارد می تواند نیاز و عدم نیاز به تعویض فریم باشد.

برای بازسازی پنجره های قدیمی و تبدیل به دوجداره نیز با برداشتن پنجره و قرار دادن پنجره جدید بر روی ساب فریم بدون تخریب این کار انجام می شود.

حدود قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره به عوامل زیر بستگی دارد.

پروفیل مصرفی

طبیعتا کیفیت و برند پروفیل و وزن فریم روی قیمت موثر خواهد بود.

هرکدام از برند های هافمن، ویستابست، وین تک و آلومینیومی ترمال قیمت های متفاوتی نسبت به کیفیتی که ارائه می دهند دارند.

یراق آلات

بهترین یراق الات موجود در بازار  برای ترکیه و آلمان به ترتیب  با برند های vorne  و roto  هستند.

شیشه

شیشه های دو جداره و یا سه جداره با توجه با توضیحات قبلی و نیاز مصرف کننده به صورت صنعتی، نیمه صنعتی و کارگاهی تولید می شوند که هر کدام از آن ها هزینه متفاوتی خواهند داشت.

تولید و نصب

در صورتی که مراحل تولید با دقت و کیفیت انجام نشود حتی استفاده از بهترین مواد اولیه نیز تاثیر مثبتی نخواهد داشت. همین طور مراحل نصب نیز باید توسط متخصص انجام شود که در و پنجره به خوبی کیپ شوند و کاملا استاندارد باشد. هزینه این مراحل نیز باید پرداخت شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها با توجه به ابعاد و اندازه پنجره و همین طور مشاوره و راهنمایی بر اساس نیاز ها و بودجه شما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید.