در این مقاله به بررسی نصب و  فروش پنجره دوجداره در آیت الله کاشانی می پردازیم.

پنجره دوجداره آیت الله کاشانی : پنجره زمان زیادی است که بین ما و دنیای بیرون ایستاده است. از ما در برابر باران و برف محافظت می کند و ما را گرم نگه می دارد و در عین حال اجازه می دهد نور از آن عبور کند. شیشه یک اختراع ساده است که صدها سال کارآمد بوده است. پس چه چیزی می تواند بهتر از این ورق شیشه ای معجزه آسا باشد؟ پنجره دو جداره کارآمد تر از نسل قدیمی پنجره هاست ؟ اینجاست که سوالات زیادی راجع به  پنجره دوجداره مطرح می شود. فروشگاه ما در ایت الله کاشانی شما را با پنجره های دو جداره بیشتر آشنا می کند و اگر قصد خرید از فروشگاه ما را دارید ، کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند.

پنجره دوجداره چیست؟

یک پنجره دو جداره بر اساس یک اصل ساده است: یک بلوک دو جداره که در قاب پنجره قرار می گیرد و توسط مهره های شیشه ای در داخل مسدود می شود. واحد شیشه دوجداره از دو جداره تشکیل شده است که توسط فضایی پر از هوا یا گاز، اغلب آرگون، یک گاز عایق خاص، پر شده است.

پنجره  دوجداره برای  قاب های  پی وی سی و همچنین چوبی یا آلومینیومی استفاده می شود. در فروشگاه ما در محله آیت الله کاشانی می توانید متریال قاب را بنا بر نیاز خود انتخاب کنید.

ضریب عایق حرارتی Uw و Ug در انتخاب پنجره دو جداره

نماد Uw  عملکرد عایق یک پنجره کامل (لعاب و قاب) را نشان می دهد: هر چه این رقم کمتر باشد، پنجره عایق تر است. Ug (شاخص برای “شیشه”) واحد اندازه گیری عایق حرارتی بخش لعاب یک پنجره است. Ug حدود 1.1 W/m².K در حال حاضر استاندارد برای پنجره دوجداره با کیفیت سنتی در 4/16/4 با گاز آرگون و یک لایه عایق حرارتی تقویت شده است. برای کاهش شدید این ضریب عایق، باید شیشه سه جداره را انتخاب کنید. ترکیب 4/16/4/16/4 پنجره ای با عایق حرارتی عالی را فراهم می کند .

ضریب عایق صوتی Rw و Rg در انتخاب پنجره دو جداره

پنجره  دوجداره  عایق صدا نیز می باشد. این معیار  با دسی بل (dB) اندازه گیری می شود و شاخص آن Rg نامیده می شود. این شاخص کاهش صدای یک واحد پنجره است. همچنین در مورد عایق صوتی پنجره کامل می توان به شاخص Rw اشاره کرد . Rg پنجره دوجداره فروشگاه ما در محله آیت الله کاشانی  بین 33 تا 41 دسی بل متغیر است. یعنی بهترین مدل ها صدای بیرون را تا 41 دسی بل کاهش می دهند. توجه داشته باشید که عایق صدا بسته به کیفیت ساخت کل پنجره و همچنین مواد مورد استفاده (چوب، آلومینیوم، پی وی سی) در نوسان است.

ضریب خورشیدی Sw و Sg در انتخاب پنجره دو جداره

Sw ضریب خورشیدی پنجره کامل (w برای پنجره) است، در حالی که Sg ضریب بلوک شیشه ای است (g برای شیشه). این ضرایب از 0 تا 1 متغیر است و ظرفیت یک پنجره برای انتقال گرمای خورشید را بیان می کند. شیشه دوجداره کلاسیک 4/16/4 عموماً دارای ضریب خورشیدی Sg تقریباً 0.64 است. شیشه سه جداره 4/12/4/12/4 Sg برابر با 0.5 به دست می آورد. بنابراین این ارقام بسته به کیفیت شیشه دوجداره متفاوت است. توجه داشته باشید که هر چه ضریب عایق حرارتی Ug یا Uw بیشتر باشد، گرمای خورشید کمتر به اتاق عایق شده نفوذ می کند. بنابراین وقتی Ug افزایش می یابد، Sg کاهش می یابد.

ضریب عبور نور TLw در انتخاب پنجره دو جداره

مانند Sw و Sg، TLw یک ضریب بدون واحد است که از 0 تا 1 متغیر است. این ظرفیت یک پنجره برای انتشار تابش نور خورشید است. 1 مقداری است که حداکثر نور از طریق پنجره به اتاق ایزوله نفوذ می کند.

ترکیب پنجره  دوجداره

رایج ترین ابعاد پنجره دوجداره  4/16/4 متشکل از دو شیشه 4 میلی متری است که با 16 میلی متر هوا یا گاز در وسط جدا شده اند. در نهایت، شیشه های عایق تقویت شده (VIR) عملکرد حرارتی بهتری نسبت به شیشه های دو جداره معمولی ارائه می دهند. پرتوهای مادون قرمز در آنجا به دام می افتند تا از اتلاف گرما در زمستان و افزایش خورشید در تابستان جلوگیری کنند.

پنجره دوجداره آیت الله کاشانی و در پایان

اگر به دنبال یک پنجره دو جداره ایده آل هستید که دارای  عایق صوتی و گرمایشی استاندارد باشد ، طول عمر کافی داشته باشد،قابلیت سفارشی سازی و…. را داشته باشد، کارشناسان فروشگاه ما در ایت الله کاشانی به  شما کمک می کنند تا یک خرید مطمین و کارآمد داشته باشید.

 

قیمت پنجره ویستا بست

قیمت پنجره هافمن

مطالبی درباره ی پنجره های عایق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =