پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک؟ در این قسمت ابتدا تعریف مختصری از پروفایل خواهیم داشت سپس پروفایل هافمن یا وین تک را با هم مقایسه می کنیم. کلمه upvc مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است.  پروفیل upvc در ساخت و ساز، صنعت و راهسازی کاربرد فراوانی دارد اما بیشتر در ساخت درب و پنجره دوجداره کاربرد دارد.

پنجره دوجداره upvc در حال حاضر یکی از پرکاربردترین پنجره ها در جهان می باشد.  در گذشته اغلب پنجره ها نقش نورگیر خانه یا ساختمان را ایفا می کردند، اما با افزایش جمعیت و به دنبال آن آلودگی صوتی و هوا، پنجره های upvc تولید شد.

در این مقاله پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک؟ با ما همراه باشید تا شما را با تاریخچه دو پروفایل شناخته شده هافمن و اولین و محبوب ترین پروفایل upvc وین تک آشنا کنیم.

تاریخچه تاسیس شرکت های وین تک و هافمن

هنگامی که خانواده گونی در سال 1956 شروع به تولید کفی های لاستیکی کردند، شاید تصور نمی کردند که در کمتر از یک قرن آینده بزرگترین تولید کننده پروفیل های پی وی سی مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز در سه قاره اروپا باشد.  آسیا و آفریقا و 8 کشور (ترکیه، آلمان، روسیه، ایران، اوکراین، آذربایجان، تونس و هند) چندین هزار نیروی انسانی را در بخش های اداری و تولیدی متحول کنند.

تاسیس شعبه اصلی وین تک توسط گروه شرکت های آدو ترکیه در مرکز آنتالیا و توسعه بازارهای هدف در بیش از 54 کشور جهان، وینتک را به یکی از 280 شرکت برتر ترکیه تبدیل کرد.

در سال 1379 با ورود وین تک به بازار مصرف ایران و گسترش آن تا سال 1389، این پروفیل به محبوب ترین متریال مورد استفاده در ساخت پنجره های دوجداره تبدیل شد و در نهایت در سال 1389 با تاسیس کارخانه تولید این پروفیل در  تبریز در زمینی به مساحت 45000 متر مربع جایگاه خود را به عنوان اولین تولید کننده داخلی مطابق با استانداردهای جهانی تثبیت کرده است.

با گذشت زمان و محبوبیت روزافزون مشتریان در استفاده از پروفیل pvc در ساخت پنجره های دوجداره، تولیدکنندگان دیگری نیز وارد عرصه تولید شدند که یکی از این شرکت ها هافمن است که در سال 1386 در زمینی به مساحت  18000 متر مربع و خط تولید 6000 متر مربع را آغاز کرد و در سال های 1393 و 1394 با افزودن فضایی به مساحت 2000 متر مربع ظرفیت تولید سالانه خود را از 7200 تن به 17000 تن افزایش داد.  در ادامه با این دو پروفایل بیشتر آشنا خواهید شد.

یکی از رایج ترین سوالات مشتریان مقایسه پروفایل هافمن و وین تک است، این دو پروفایل را می توان به روش های مختلفی با هم مقایسه کرد.

تاریخچه تاسیس شرکت های وین تک و هافمن

پروفیل وین تک

در سال 1379 (2000 میلادی) وارد بازار مصرف ایران شد

سال 1390 خورشیدی (1390) آغاز به کار کارخانه تولید در تبریز

مساحت کارخانه 45000 متر مربع

مساحت تالارها و زیربناهای سرپوشیده صنعتی و اداری، انبارهای مواد اولیه و انبارهای مکانیزه ارسال محصولات تا 20000 متر مربع

مقایسه پروفیل هافمن و پروفیل وین تک

کیفیت مواد اولیه در ساخت پروفیل

دارای گواهینامه بین المللی

حداکثر مقطع پروفیل

حداکثر وزن پروفیل

از نظر سطح مقطع، پروفیل های وین تک به دلیل تنوع بسیار زیاد، سطح مقطع بالاتری نسبت به پروفیل های هافمن دارند، به خصوص در پروفیل های ریلی یا کشویی که وین تک یکی از بهترین های دنیاست.

از نظر وزن این دو پروفیل هافمن و وین تک با اختلاف حدود 100 گرم در هر متر طول به یکدیگر نزدیک هستند.

 

مقایسه پروفیل هافمن و پروفیل وین تک 

کیفیت مواد اولیه در ساخت پروفیل

کیفیت مواد اولیه وین تک به دلیل سابقه درخشان و اصالت پروفیل یکی از بهترین های دنیاست.

دارای گواهینامه بین المللی، مشخصات هافمن یا وین تک

شرکت وین تک تنها دارنده گواهینامه کیفیت رال در ایران است و شرکت هافمن فاقد این گواهی است.

شرکت وین تک با رعایت ضوابط و مقررات و انجام تعهدات خود در جهت تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد رال موفق به دریافت گواهینامه پذیرش و عضویت در این موسسه گردیده و اکنون تنها دارنده هر دو گواهینامه کیفیت می باشد.  و عضویت ral در ایران تولید پروفیل upvc می باشد. در ادامه مقاله پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک؟ ما را همراهی کنید‌‌.

انواع پروفیل وین تک و پروفیل هافمن از نظر رنگ

ترکیبات مواد اولیه پروفیل های وین تک و هافمن به رنگ سفید است که شفافیت آن با توجه به ترکیب، کیفیت و فرمولاسیون مواد اولیه مصرفی در هر کارخانه متفاوت است اما طراحان فنی وین تک برای افزایش تنوع محصولات و پاسخگویی به سلیقه مشتریان اقدام می کنند.  در سال.  اخیراً اقدام به تولید پروفیل با روکش لمینت در 190 نوع رنگ مخصوص پروفیل pvc در سطحی صاف و صیقلی با حداکثر شفافیت نموده است.

سوالی که اکثر مشتریان عزیز از کارشناسان ما در ویترین شهر می پرسند این است که آیا این پروفیل ها نیاز به خدمات دوره ای و رنگ آمیزی چندین ساله دارند یا خیر؟  اصالت رنگ های لمینت پروفیل وین تک، عدم زنگ زدگی و پوسیدگی و امکان نصب انواع یراق آلات پنجره دوجداره استاندارد روی در و پنجره با پروفیل های رنگی بدون آسیب رساندن به روکش لمینت، از ویژگی های منحصر به فردی است که وین تک را سرلوحه کار خود قرار داده است.  محبوب ترین پروفیل pvc در جهان.

انواع پروفیل وین تک و هافمن از نظر ضخامت

پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک؟  یکی از تخصصی ترین موضوعات در شناسایی بهترین پروفیل ها، مقایسه ضخامت انواع پروفیل های یک برند با برند دیگر می باشد که تنها با کمک متخصصین این حوزه می توان در انتخاب صحیح شما را یاری رساند.  در اینجا سعی شده است به طور خلاصه پروفیل های wintech و hoffman از نظر سطح مقطع و تعداد سوراخ های تعبیه شده در هر پروفیل با هم مقایسه شود.

 

انواع پروفیل وین تک و هافمن از نظر ضخامت 

مزایای استفاده از پروفیل های وینتک وهافمن

کارشناسان فنی در هر سیستم تولیدی در سراسر جهان همواره در تلاش هستند تا کیفیت محصولات خود را بهبود بخشند تا زندگی را برای مصرف کنندگان راحت تر کنند.  تولیدکنندگان پروفیل upvc نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره سعی کرده اند با ارائه نسخه جدیدتر، کارایی محصول خود را افزایش داده و به مصرف بهینه انرژی کمک کنند.

مزایای استفاده از پروفیل های وینتک وهافمن 

کلام آخر

پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک؟ به طور کلی پروفیل های موجود در بازار درب و پنجره ایران کیفیت و استانداردهای قابل قبولی دارند.  می توان گفت که هر دو پروفیل دارای تمامی استانداردهای اولیه به عنوان بخشی از پنجره دوجداره هستند.  در این مقاله پروفایل هافمن و وین تک را با دقت بیشتری بررسی و مقایسه کرده ایم. امیدواریم این راهنما به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

مطلب درباره ی پنجره عایق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =