بهترین روش‌ها برای تمیز کردن پنجره در ارتفاع بالاتر چیست؟ وقتی صحبت از پنجره‌هایی می‌شود که به راحتی در دسترس نیستند، صاحب خانه ها خود را در یک دوراهی بزرگ می‌بینند. به همین دلیل، ما در پایتخت وین بهترین نکات را برای کمک به شما در این فرآیند گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید آن را با خیال راحت انجام دهید. آپارتمان جدید شما با پنجره‌های شفاف و تمیز بی عیب و نقص خواهد بود!

برای خرید و اطلاع از قیمت توری پلیسه با ما تماس بگیرید.

چگونه پنجره در ارتفاع بالاتر را تمیز کنیم

چگونه پنجره های بلند را تمیز کنیم-paytakhtwin.com

آیا می خواهید بدانید چگونه پنجره ها در ارتفاع بالاتر را که دور از دسترس شما هستند تمیز کنید؟ در اینجا دو روش وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

  1. چگونه پنجره‌های شیشه‌ای را از بیرون بدون نردبان تمیز کنیم

ایمن ترین راه برای تمیز کردن پنجره‌های دور از دسترس این است که پاهای خود را محکم روی زمین قرار دهید و پنجره ها را با یک شلنگ و یک اسکاج قابل افزایش تمیز کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد:

ابزار خود را جمع آوری کنید شما به یک شلنگ باغبانی با اتصال اسپری جت، مواد شوینده تمیزکننده، یک سطل آب، یک میله اکستنشن، و یک برس و اسکاجی که بتوان آن را به یک تیرک افزودنی متصل کرد، نیاز دارید.

پنجره را با شلنگ اسپری کنید.

چند قطره محلول تمیز کننده را به سطل آب اضافه کنید و برس یا اسفنج خود را در آن فرو کنید.

با استفاده از میله اکستنشن، پنجره را با برس / اسفنج بشویید. از بالا شروع کنید و به پایین بروید.

حالا پنجره را با شلنگ بشویید.

اسکاج را به تیرک کششی وصل کنید و گیره را از پنجره بکشید تا آب اضافی آن گرفته شود و ظاهری صیقلی ایجاد کند.

  1. نحوه تمیز کردن پنجره‌ در ارتفاع بالاتر با نردبان

اگر نمی‌توانید شیشه‌ها را با اسکاج قابل تمدید تمیز کنید، می‌توانید این کار را با یک نردبان و تجهیزات ایمنی انجام دهید.

برای تمیز کردن پنجره بلند با نردبان مراحل زیر را دنبال کنید:

وسایلی را برای تمیز کردن پنجره‌ها جمع آوری کنید (حوله کاغذی یا پارچه میکروفیبر، بطری یا سطل اسپری، محلول تمیز کردن پنجره، اسکاج با کیفیت بالا، تسمه / تجهیزات ایمنی و نردبان).

نردبان را ایمن قرار دهید و مطمئن شوید که کیت مهار شما متصل است. در حالت ایده آل، باید دوستی داشته باشید که پایه نردبان را محکم نگه دارد.

پنجره های بلند خود را مانند طبقه پایین تمیز کنید، با استفاده از شیشه پاک کن و استفاده از دستمال کاغذی یا آبگیر برای تمیز کردن و خشک کردن پنجره ها نیاز است.

به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، هرگز بدون داشتن فردی در فاصله نزدیک که بتواند در صورت سقوط تصادفی کمک بخواهد ، پنجره‌های بالای سر را تمیز نکنید.

البته، اگر یک اسکاج مضاعف ندارید و با استفاده از نردبان برای تمیز کردن پنجره‌های طبقه دوم راحت نیستید، بهتر است یک شیشه‌شوی حرفه‌ای استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه تمیز کردن پنجره‌های بلند طبقه بالا با نردبان-paytakhtwin.com

نحوه تمیز کردن نمای بیرونی آپارتمان

در حالی که یک نردبان ممکن است برای پنجره در ارتفاع بالاتر کار کند، نردبان‌ها برای ساختمان‌های آپارتمانی بلند کاربرد کمی دارند.

اگر می‌خواهید پنجره‌ها ارتفاع بالاتر آپارتمان خود را تمیز کنید، می توانید یک تیزک تلسکوپی U شکل خریداری کنید که به طور خاص برای کمک به ساکنان آپارتمان در تمیز نگه داشتن پنجره های خود طراحی شده است.

میله خود را بردارید و یک اسکاج یا اسفنج را به انتهای آن وصل کنید تا به راحتی پنجره‌های بیرونی خود را از راحتی آپارتمان خود تمیز کنید.

تمیز کردن شیشه بلند با پاک کنده های کششی

پاک کننده پنجره کششی محصولی عالی است که به شما این امکان را می‌دهد که پنجره‌های خود را از ایمنی آپارتمان خود به جای خطرناک تمیز کنید.

همه اینها به لطف دسته قابل گسترش چرخشی و قفلی مجهز به تیغه لاستیکی در یک طرف و اسفنج فوم در طرف دیگر است. همچنین، می‌تواند به شما کمک کند به برخی از مناطق مزاحم پنجره‌های خود دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت دسترسی به آنها کار آسانی نبود یا در کل غیر ممکن بود، با این ابزار از تمیز کردن 360 درجه موفقیت‌آمیز پنجره خود اطمینان حاصل می‌کنید.

چه زمانی از تیم متخصص برای پنجره‌های بلند کمک بگیریم:

چه زمانی از تیم متخصص برای پنجره‌های بلند کمک بگیریم-paytakhtwin.com

به خاطر داشته باشید که وقتی نوبت به تمیز نگه داشتن بیرون پنجره‌ها در شرکت ها و ساختمان های چندین طبقه می‌رسد کار شما پیچیده‌تر و سخت ‌تر می‌شود.

اول از همه باید به ویژگی های ساختمان خود فکر کنیم. برای ساده کردن این کار، بهتر است به شرکت های نظافتی متخصص در شستشوی پنجره‌ها در ارتفاع اعتماد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که از میان آژانس‌های نظافتی متعدد یک آژانس را که با بودجه،مسافت و نیازهای ساختمانی شما هماهنگ است را انتخاب کنید.

قیمت پنجره آلومنیوم ترمال بریک

قیمت پنجره دو جداره upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =