پنجره ها مهم ترین المان برای برقراری ارتباط با محیط بیرون هستند و لذت تماشای محیط بیرون را سبب می شوند. پنجره ها در درجه نخست نورگیر هستند و این روز ها با پیروی از اصول معماری مدرن، شاهد طراحی نمای ساختمان و اهمیت فوق العاده به پنجره ها هستیم. در دهه گذشته بیش از هر زمانی شاهد استفاده از پنجره های دو جداره بوده ایم. اگر نگاهی به سازه های تازه در شهر بیاندازید، متوجه خواهید شد که ابعاد پنجره ها و حتی تعداد آن ها نسبت به ساختمان قدیمی تر افزایش یافته است. تمایل به شیشه های بزرگ سبب این تغییر شده است. پنجره های دو جداره دودی، یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین انواع پنجره هستند. اصولا مهم ترین مزایای پنجره دو جداره دودی علاوه بر عایق بندی محیط، جلوگیری از ورود نور است. اما چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز درباره شیشه دوجداره دودی را بررسی کنیم.

شیشه دوجداره دودی، عنصری ایده آل..

چرا باید در برابر ورود نور به محیط داخل، شیشه های دودی دو جداره استفاده کنیم؟ در مناطق گرم سیر و نواحی کویری، میزان تابش نور خورشید بیش از سایر مناطق آزار دهنده است. اغلب برای انتخاب شیشه دو جداره در این گونه مناطق جغرافیایی، از شیشه دودی استفاده می شود. شیشه ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند. شیشه دودی رنگی متمایل به مشکی دارد و اغلب در پنجره های رو به نما به کار می روند. با توجه به آن که این روز ها قوانین بسیاری مبنی بر به کار گیری پنجره های دو جداره در ساختمان های نوساز وجود دارند، شیشه دوجداره دودی نیز به بازار ارائه شده است.

شیشه دوجداره دودی، عنصری ایده آل..

شیشه دو جداره دودی و نمای ساختمان!

دقت کنید که انتخاب شیشه با رنگ ایده آل باید متناسب با نوع متریال و رنگ نمای ساختمان انتخاب شود. برای نمونه در صورتی که متریال به رنگ نقره ای نزدیک باشد شیشه دو جداره دودی گزینه ای بی نظیر است. هم چنین در نمایی با طراحی آجر و شیشه می توان از این نوع شیشه استفاده نمود. هم چنین برای ساختمان های اداری و تجاری استفاده از شیشه دوجداره دودی رواج بیشتری دارد.

انواع شیشه دوجداره دودی را بشناسید:

هر یک از انواع شیشه دو جداره دودی ویژگی ها و کاربرد های مشخصی دارند. برای خرید این محصول باید به مشخصات هر یک دقت کنید. در ادامه به معرفی مشهور ترین نمونه ها خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت توری پلیسه در سایت پایتخت وین با ما تماس بگیرید.

شیشه دو جداره رفلکس دودی چیست؟

یکی از مهم ترین انواع شیشه های دودی و تیره رنگ، رفلکس دوجداره است. در این نوع شیشه آلیاژ فلزی خاصی به کار رفته است که خواص شیشه را تحت تاثیر قرار داده است. این محصول در واقع نور را به سمت منبع آن بازتاب می دهد. استفاده های هنرمندانه ای از این محصول در معماری مدرن شده است. محیط داخلی در طول روز از فضای بیرونی هیچگونه دیدی نخواهد داشت. هم چنین جلوگیری از ورود نور و گرما به داخل مهم ترین ویژگی این محصول است.

شیشه دو جداره رفلکس دودی چیست؟

آیا می دانید شیشه دوجداره سند بلاست دودی چیست؟

شیشه های مات و دودی از انواع بسیار مشهور و پرکاربرد هستند. این نوع شیشه با چهره ای مدرن و جذاب برای سازه هایی با کاربری متفاوت قابل استفاده است. این نوع شیشه دودی دوجداره علاوه بر آن که انتخاب مناسبی برای پنجره است، به عنوان متریال پارتیشن بندی هم استفاده می شود. هم چنین در صورت تمایل به حک کردن نام و لوگوی برند برای محیط تجاری انتخابی ایده آل خواهد بود.

شیشه دو جداره دکوراتیو دودی، انتخابی منحصر

شیشه های دکوراتیو این روز ها نبض بازار را در دست دارند. جلوه های مدرن از هنر منقوش و طرح دار کردن شیشه، امروز مخاطب بسیاری دارد. این محصول 3 قابلیت جذاب را به همراه دارد. هم برای پنجره دو جداره مناسب است، هم تیره رنگ است و هم طرح ونقش دارد.

شیشه دو جداره دکوراتیو دودی، انتخابی منحصر

انواع شیشه دوجداره دکوراتیو دودی :

در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان، و اطلاع از قیمت پنجره ویستا بست طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 15 =