هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

این مقاله در نظر دارد درباره هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره با شما مطالبی در میان بگذارد. چنانچه می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، اولین گزینه شما تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های مدرن امروزی است. پنجره هایی که به خوبی زیبایی چشم نوازی را به ساختمان شما می دهد و عایق خوبی برای تبادل انرژی و آلودگی های صوتی و جوی است.

قیمت تعویض قدیمی با دوجداره چگونه است؟

هزینه تعویض پنجره قدیی با دوجداره، به بسیاری از عوامل بستگی دارد. این نرخ ها متغیر بوده و به دلایلی می تواند بالا و پایین برود. این فاکتورهای تاثیرگذار می تواند بنا به جنس پروفیل پنجره باشد یا مدل شیشه ، رنگ، طرح ، دوجداره بودن یا سه جداربودن . حتی یراق آلات و مواد مصرفی در این نوع درب و پنجره ها قیمت ها را در نوسان قرار می دهد. لذا بدون ارائه کاتالوگ و در حد میانگین به سختی می توان قیمت ارائه داد. شما در برای این که بتوانید از این پنجره های نوین و به روز در ساختمان خود استفاده کنید، حتما نیاز به نصاب دارید. اندازه گیری از قالب پنجره کاری است تخصصی که نباید از کنار آن براحتی عبور کرد. هر گونه خطای جزیی در نصب و اجرای پنجره می تواند در کیفیت و ماندگاری پنجره اثر نامطلوبی بگذارد.

لذا یکی از عواملی که هزینه تعویض پنجره قدیمیبا دوجداره را تحت شعاع قرار می دهد، هزینه نصب و دستمزدی است که نصاب و نیروی انسانی در این پروژه دریافت می کنند. قدمت ساختمان نیز می تواند در تغییر و جابجایی قیمت ها نقش داشته باشد. باید در وهله نخست دید، آیا عوض کردن قاب پنجره در مقاوم سازی بنا می تواند خللی وارد کند یا خیر. حتی در نظر گرفتن، نوع آب و هوا و شرایط اقلیمی نیز می تواند یکی دیگر از جنبه های مشخص در این حوزه باشد.

جنس مواد بکار رفته در درب و پنجره های جداره

یکی دیگر از فاکتورهایی را که در هزینه پنجره قدیمی با دوجداره نمی توان از نظر دور داشت، جنس موادی است که در درب و پنجره دوجداره به کار رفته است. مرسوم ترین ماده به کار رفته در این نوع سازه ها، یو پی وی سی می باشد . همچنین آلومینوم و ترمال بریک از دیگر اقسام موادی است که در این نوع درب و پنجره به کار می رود. شناخته شده ترین و معتبرترین پنجره های دوجداره متعلق است به یو پی وی سی. این نوع مدل ها نیز دارای تنوع قیمت می باشند.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بستگی به سایز ساختمان و قاب مورد نظر نیز دارد. برای هر متر مربع که قرار است پنجره دوجداره در آن کار گذاشته شود، همیشه مدنظر نصاب ها بوده است. معمولا استفاده از پنجره های یو پی وی سی یکی ماندگارترین، محبوب ترین و با کیفیت ترین سازه هایی است که در ساختمان نوساز و حتی بازسازی به مرحله اجرا در می آید. مدل دیگر پنجره ها که موسوم به پنجره های ترمال بریک می باشد، از با کیفیت ترین و ماندگارترین انواع پنجره های دوجداره به شمار می روند. هزینه و قیمت ساخت و نصب آن در نسبت با دیگر پنجره های مشابه بیشتر است. این پنجره ها از ترکیب پروفیل های آلومینیومی با جدا کننده های هستند که آن را به نام پلی امید می شناسند. البته گفتنی است ، این نوع پروفیل ها نیازی به هزینه بازسازی و نگهداری نخواهند داشت .

اطلاع از قیمت پنجره آلومنیوم ترمال بریک در تهران به همراه نصب آن

انواع پنجره ها در هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره همانطور که گفته شد به عوامل بسیاری مربوط است مثلا انواع پنجره نیز می تواند در جابجایی قیمت ها مدنظر قرار بگیرد. اما برای این که بدانیم انواع پنجره ها به چند قسم تقسیم می شوند، اشاره به این موارد بسیار حائز اهمیت است:

پنجره های لولایی،

کشویی،

هلالی یا خم .

در هر صورت این را نیز باید در نظر گرفت که هر چه پنجره عریض تر یا دارای طول بیشتری باشد، به همان اندازه مواد مصرفی بیشتر و دستمزدها نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که می تواند در قیمت های نصب و تعویض پنجره آن را مهم دانست، مکان پنجره است. گاهی اوقات مکانی که قرار است پنجره در آن نصب شود، مکانی سخت و دور از دسترس است. مثلا پاگرد پله ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =