پاک کردن جرم از شیشه پنجره کار سختی به نظر نمی رسد. اما گاهی برخی عوامل باعث می شوند تا ظاهر پنجره خانه شما کثیف و ناخوشایند جلوه کند. مسلما خانه تمیز، خانه ای است که پنجره ها و شیشه هایش نیز از تمیزی بدرخشد. پنجره یکی از بخش های ساختمان است که در نگاه اول خود را نشان می دهد. پس خوب است همیشه آن را تمیز نگاه داشته و اگر لکه سختی روی آن دیدیم، سعی کنیم با روش هایی که بلد هستیم، آن لکه را بر طرف کنیم. ما در این مقاله سعی می کنیم، راههای تمیز کردن جرم از شیشه را به شما آموزش دهیم. اگر به خواندن این گونه مطالب علاقمند هستید، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

برای اطلاع از قیمت توری پلیسه با ما تماس بگیرید.

پاک  کردن جرم از شیشه پنجره به چه روشی صورت می گیرد؟

پاک کردن جرم از شیشه پنجره راه ها و شیوه های مختلفی دارد که هر یک بارها امتحان شده است. کافی این متن را بخوانید و راهکارهای ما را به کار ببندید. خواهید دید سخت ترین لکه ها و رسوبات به راحتی از شیشه پنجره خانه شما پاک می شود. به عنوان مثال، یکی از راهکارهای پیشنهادی استفاده از خمیر دندان است. خمیر دندان را روی یک دستمال نخی به اندازه یک بند انگشت بمالید. دستمال بهتر است مرطوب باشد. حالا آن را روی جرم مورد نظر بکشید، سپس اسپری کنید و دوباره با دستمال خشک تمیزی روی شیشه را بکشید. اگر لکه ها به خاطر رسوبات آب بر شیشه ظاهر شده باشند، با کمک خمیر دندان به راحتی تمیز می شوند. این روش را می توانید برای آینه حمام نیز به کار ببرید.

پاک کردن جرم از شیشه پنجره را با این شیوه نیز امتحان کنید. یک دستمال نخی مرطوب را با کمی سرکه آغشته کنید. این دستمال نباید هیچ گونه پرزی از خود باقی بگذارد. سرکه را نیز می توانید رقیق کنید. با کشیدن چند بار دستمال آغشته به سرکه روی شیشه پنجره، لکه ها از بین رفته و دوباره شیشه ها از تمیزی برق خواهند زد. حتی می توانید در ظرفی، کمی سرکه و کمی مایع ظرفشویی بریزید و از آن به عنوان مایع پاک کننده شیشه استفاده کنید. اسپری کردن این مایع روی شیشه معجزه می کند. در ضمن چون شیمیایی نیست، برای افرادی که مبتلا به بیماری های ریوی مثل آسم هستند، بسیار مناسب است. در ضمن در سطوح بزرگ، استفاده از سرکه و مایع ظرفشویی مقرون به صرفه تر است.

چند توصیه درباره تمیز کردن شیشه ها

نحوه پاک کردن جرم از شیشه پنجره می تواند یک کار سخت و طاقت فرسا باشد. این موضوع زمانی فرد به ستوه می آورد که تلاش بیشتر در پاک کردن شیشه نتیجه عکس به همراه داشته باشد. در نگاه نخست به این مساله باید یادآوری کنیم، هرگز از هر دستمالی برای پاک کردن شیشه ها استفاده نکنید. حتما دستمال مخصوصی برای این کار داشته باشید. دستمال شیشه باید کمترین پرز دهی در آن مشاهده نشود. عاری از کثیفی و چربی باشد. حتما از چند دستمال خشک تمیز هم استفاده کنید. روزنامه باطله نیز گزینه خوبی برای این کار است. اسپری مورد استفاده نیز می تواند شرکتی باشد و هم می توانید به راحتی با چند ماده دم دستی خودتان تهیه کنید.

برای پاک کردن جرم از شیشه پنجره خوب است که از اسپری استفاده کنید. اسپری به خوبی ذرات آب را خرد کرده و روی شیشه می پاشد. همانطور که گفتیم خوب است خودتان محتویات بطری اسپری را تهیه کنید. مثلا با کمی آب ولرم ، سرکه سفید و یا آب لیمو می توان یک محلول شیشه شوی عالی داشت. توصیه می کنیم، سریعا پس از مرطوب کردن شیشه و دستمال کشیدن، با یک دستمال خشک رطوبت را جمع کنید و گرنه نتیجه کار خراب خواهد شد.

نحوه پاک کردن جرم از شیشه و لکه های روغنی و سیمان

در ادامه به شما آموزش می دهیم برای پاک کردن جرم از شیشه به ویژه لکه های روغنی چه باید بکنیم. اگر لکه روغن روی شیشه خشک شده است، آن را بتراشید. کمی محلول شیشه شور خانگی یا کمی خمیر دندان روی لکه بمالید و اندکی صبر کنید. سپس لکه را بشویید و با دستمال تمیز آن را خشک کنید. الکل سفید نیز کمک کننده است .  لکه سیمان با سرکه سفید به راحتی حذف می شود. بهتر است سرکه را بجوشانید. روی لکه سرکه داغ را اسپری کنید و کمی صبر کرده و محل را خشک نمایید.

 

قیمت پنجره وین تک

 

قیمت پنجره دوجداره در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =