بررسی محصولات جدید هافمن

بررسی محصولات جدید هافمن :در سال 1401اقتصاد و تولید دانش بنیان سر لوحه کارافرینان قرار گرفته است . تولید تکنولوژی های جدید و خلاقیت در صنایع گوناگون به پیشرفت و تحول اقتصاد و تولید کشور ما کمک شایانی خواهد کرد.

البته لزومه چنین تولید و اقتصادی نیاز به نیروی با سواد و متخصص، اختصاص بودجه مناسب و آماده سازی زیر ساخت های ارتباطی دارد. با کمک این عوامل می توان دانش و تخصص را ارزشمند کرد و توسعه داد و با توجه به تحولات پیش رو بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. یکی از شرکت های موفق در  تولید دانش بنیان ، شرکت هافمن است که به تولید انواع پروفیل های یو پی وی سی  در و پنجره های دو یا سه  جداره و … می پردازد. در زیر با این شرکت ، انواع محصولات و جدیدترین محصولات ارایه شده این برند بیشتر آشنا می شویم.

معرفی برند هافمن

هافمن از شرکت های معتبر در تولید پروفیل های یو پی وی سی بر پایه علم، تخصص و تکنولوژی است . این شرکت از آخرین تکنولوژی ها در تولید محصولات خود تا به حال  استفاده نموده است .

شرکت هافمن با تکیه بر دانش ، تخصص ، فناوری های به روز ، تنها شرکت دانش بنیان در تولید پروفیل های یو پی وی سی در ایران است. این شرکت بر  مبنای اهداف اصلی چون سرمایه گذاری طولانی مدت در اموزش، ارتباط با مراکز دانشگاهی، هم سویی و ارتباط با برندهای معتبر خارجی، ارتقا زیر ساخت های اطلاعاتی ، شکل گرفته است. تمام این عوامل دست به دست هم داده اند تا محصولی چون پروفیل های یو پی وی سی به رقابت با  محصولات خارجی به پا خیزد.

ویژگی محصولات هافمن

پروفیل پنجره های دو جداره UPVC به علت استحکام  بالا  بسیار محبوب و پر کاربرد است. محصولات برند هافمن در مقابل شرایط جوی، نور مستقیم آفتاب ، ضربه و … مقاومت بالایی دارند. این محصولات بهترین گزینه برای در و پنجره های دو جداره هستند.‌

بررسی محصولات جدید هافمن , مجموع این ویژگی ها سبب استقبال فراوان آن در نقاط مختلف ایران با اب و هوای مختلف شده است. علاوه بر مقاومت بالا، پروفیل های این برند سبک و کم وزن هستند که به نصب راحت آن کمک می کند. همین امر سبب محبوبیت محصولات این شرکت بر دیگر برندها شده است. پروفیل های هافمن در دو سری 60 سانتیمتری و 70 سانتیمتری تولید شده اند. سری 60 سانتیمتری متری شامل فریم، لنگه پنجره، میانی ثابت،میانی متحرک، لنگه در و زهوار می باشد.

معرفی محصولات جدید هافمن

برند هافمن اخیرا پروفیل های کشویی تک ریل  را در پنج نوع مختلف تولید کرده است. این سری دارای تفاوت ها و پیشرفت هایی نسبت به پروفیل های نسل قبل این شرکت است. این  تفاوت ها سبب استقبال مشتریان بیش از پیش شده است.

تفاوت محصولات جدید هافمن نسبت به نوع قبل  این است که هماهنگ با شرایط جوی مختلف ایران تولید شده است. مزیت این ویژگی این است که در شرایط جوی مختلف اعم از مرطوب،گرم و خشک ، سرد و خشک تاب می اورد. در محصولات جدید هافمن خبری از تغییر رنگ و فرسایش نیست و دوام  زیادی دارد.

مقایسه  پروفیل‌های کشویی تک ریل جدید هافمن  و سری وایزر وین

ابعاد پروفیل‌های کشویی تک ریل جدید هافمن  و سری وایزر وین یکسان است .قیمت پنجره وین تک

در پروفیل های کشویی تک ریل جدید قسمت شیشه خور و ریل خور همسطح هم هستند.  در حالی که در نسل قبل قسمت شیشه خور کمی پایین تر از بخش ریل خور است. همین عامل باعث برتری سری جدید پروفیل های هافمن نسبت به پروفیل های شرکت های دیگر و پروفیل های سری قبل این برند شده است.

طراحی فریم  اختلاف دیگر  پروفیل‌های کشویی تک ریل جدید هافمن  با سری وایزر وین است. این تفاوت در طراحی منجر به بالارفتن ویژگی عایقی پروفیل و کارآمدتر شدن آن شده است.

در نوع جدید پروفیل کشویی تک ریل هافمن نصب محصول سریع تر ازسری های قبل است.

تفاوت در جداره درونی پروفیل  از دیگر اختلافاتی است که با هم دارند.

بررسی محصولات جدید هافمن

در سری جدید برای بالا بردن مقاومت،  متریال گالوانیزه به کار رفته است. گالوانیزه سبب بهبود ساختار شده  تا پروفیل قادر به تحمل وزن ساختار باشد.

پروفیل کشویی تک ریل سه محفظه دارای تقویتی گالوانیزه به صورت اجباری نیز می باشد. بر اساس نیاز خود می توانید نوع  u شکل یا تسمه ای را انتخاب کنید. سایز گالوانیزه u شکل در هر دو محفظه    13*23*13 می باشد. پهنای گالوانیزه تسمه 3 سانتی متر و ضخامت آن بیشتر از 12سانت است.

 

قیمت توری پلیسه

پنجره دو جداره کشوئی…

مطالبی درباره ی پنجره ی عایق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =