پنجره‌ های upvc هر کدام با کیفیت‌ های متفاوت و قیمت‌ های متنوع وارد بازار می‌ شوند. شناخت ویژگی‌ های آن ها به شما کمک می‌ کند که انتخاب بهتری در خریدشان داشته باشید. اما موضوعی که اهمیت دارد، این است که پنجره تقلبی و فیک خریداری نکنید. به خاطر همین باید راه‌ های تشخیص پنجره یو پی وی سی با کیفیت از انواع تقلبی را بشناسید. اگر شما بودجه زیادی برای قيمت پنجره دوجداره upvc در تهران در نظر گرفته باشید اما نوع تقلبی را بخرید، قطعاً به خاطر ضرر مالی تا مدت زمانی نمی‌ توانید آن ها را تعویض کنید. پس با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

تشخیص پنجره upvc با کیفیت از انواع تقلبی

اگر قصد تشخیص پنجره‌ های یو پی وی سی با کیفیت بالا از انواع تقلبی را دارید، به موارد زیر توجه کنید تا کارتان راحت‌تر باشد:

بخش upvc

بخش upvc داخل پنجره‌ های دوجداره پلاستیکی است. معمولاً گارانتی حداقل 5 ساله یا در بعضی از موارد گارانتی طولانی تر دارد. این گارانتی شامل هرگونه تغییر شکل و رنگ است. اگر این گارانتی ها نباشد، احتمالاً پنجره تقلبی است.

پنجره upvc با کیفیت

شیشه

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، شیشه است. گارانتی باید برای هر دو شیشه وجود داشته باشد. معمولا گارانتی 5 ساله برای آن ها در نظر می‌ گیرند. اما خیلی از شیشه‌ های دوجداره گارانتی 10 ساله هم دارند. اگر شیشه دوجداره غیر استاندارد باشد، از روی ظاهر هم می‌ توانید متوجه این موضوع باشید. شیشه‌ های دو جداره‌ ای که صنعتی هستند، در تمامی مراحل از مواد و تجهیزات با کیفیت برای ساختشان استفاده می‌ کنند. اما شیشه‌ هایی که به صورت دستی ساخته شده باشند، استاندارد کافی را ندارند. به عنوان مثال شما می‌ توانید از فاصله گذار شیشه دوجداره متوجه کیفیت آن ها شوید. فاصله گذار شیشه‌ های اصل و صنعتی یک تکه هستند اما برای شیشه‌ های غیر استاندارد و دستی معمولاً چهار تکه تعبیه می‌ شوند‌.

قفل پنجره

انواع مختلفی از پنجره‌ ها با قفل‌ های مختلف وارد بازار می‌ شوند. شرکت‌ هایی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند، قفل‌ های اصل و اورجینال را به گونه‌ ای طراحی می‌ کنند که نهایت امنیت را ایجاد کنند. اما اگر قفل‌ ها فیک و ارزان قیمت باشد، خیلی راحت باز می‌ شوند و بهتر است که از خرید آن ها صرف نظر کنید.

درزهای پیچ و مهره‌ ای

قبل از استعلام قیمت پنجره دو جداره وین تک در تهران یا پنجره‌ های یو پی وی سی حتماً حواستان باشد که درزها جوشکاری کاملاً تمیزی داشته باشند یا اگر پیچ و مهره شده‌ اند، هیچ گونه شکافی بین آن ها وجود نداشته باشد. در غیر این صورت پنجره ممکن است اورجینال نباشد.

پیچ و لولا

شاید برای خیلی از شما این موضوع قابل اهمیت نباشد اما اگر پیچ و لولای بی‌کیفیت داخل پنجره استفاده شود، بعد از یک سال دچار زنگ زدگی می‌ شوند. خیلی از شرکت‌ ها برای ساخت پیچ و لولا از اجزای گالوانیزه و ضد زنگ استفاده می‌ کنند که طول عمر آن ها بالا است و بهتر است از همین پنجره‌ ها استفاده کنید. دقت کنید که همه پیچ‌ ها ضد زنگ باشند؛ مخصوصاً اگر در محیط مرطوب زندگی می‌ کنید.

اگر پنجره‌ های تقلبی خریداری کنید، این خاصیت در آن ها وجود ندارد. برای اینکه بتوانید این موضوع را تشخیص دهید، از یک آهن ربا استفاده کرده و آن ها را به پیچ بچسبانید. اگر به طور کامل به پیچ چسبیدند، یعنی ضد زنگ هستند اما اگر نچسبیدند، یعنی خاصیت ضد زنگ در آن ها وجود ندارد.

دستگیره های پنجره

به دستگیره‌ های پنجره هم توجه کنید. اگر کار با آن ها سخت است و بیش از حد خشک و سفت هستند، احتمال تقلبی بودن آن ها وجود دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که دستگیره‌ ها گارانتی ۲ ساله داشته باشند. این موضوع باید برای همه اجزای متحرک پنجره صدق کند.

جمع‌ بندی

انتخاب پنجره دوجداره اصل از تقلبی نیازمند کسب اطلاعات و آگاهی در این زمینه است. ما در این مقاله برایتان گفتیم که چه معیارهایی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید پنجره‌ های اورجینال را خریداری کنید. برای خرید پنجره‌ های اصل و همچنین استعلام قیمت پنجره دو جداره ویستا بست در تهران یا دیگر انواع آن ها به سایت پایتخت وین مراجعه کنید تا با قیمت استاندارد یک خرید عالی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =