پنجره‌ های ترمال بریک یک نوع پنجره هستند که جهت بهبود عایق حرارتی در ساختمان ‌ها و کاهش انتقال حرارت از داخل به خارج یا برعکس مورد استفاده قرار می ‌گیرند. برای بررسی هر آنچه که باید درباره پنجره‌ های ترمال بریک بدانید، تا آخر بحث همراه ما باشید.

معرفی پنجره های ترمال بریک

ترمال بریک یک نوع عایقی است که در قسمت خارجی فریم پنجره یا درب استفاده می شود. این عایق مانع از عبور حرارت به سمت خارج در فصل زمستان می‌ شود. این قطعه بیشتر برای جدا کردن پنجره هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می ‌گیرد. پس به طور کلی این پنجره ‌ها در ساختمان ‌های مدرن و ارتقاء انرژی بهینه ‌تر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. ویژگی اصلی این پنجره ‌ها وجود قطعه عایق حرارت است که از انتقال حرارت به وسیله پنجره جلوگیری می ‌کند.

مزیت ها و ویژگی های پنجره‌ های ترمال بریک

در ادامه به معرفی مزایای استفاده از پنجره ترمال بریک می پردازیم:

کاهش صدا

پنجره‌ های ترمال بریک یکی از موارد مهم در ساختمان ها، عایق بندی اصولی و جلوگیری از عبور صدا است. پنجره‌ های ترمال بریک معمولاً دارای عایق صوتی هستند و می ‌توانند به کاهش نفوذ صدا های خارجی به داخل ساختمان و برعکس کمک کنند. جهت استعلام قیمت پنجره دو جداره آلومینیوم ترمال بریک، انواع پنجره upvc و انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با نمایندگی پنجره دو جداره وین تک در تهران همراه باشید.

کاهش هزینه‌ های گرمایش و سرمایش

یکی از مزایای اصلی پنجره ‌های ترمال بریک، کاهش هزینه ‌های انرژی است. این پنجره ‌ها به عنوان عایق حرارتی عمل می‌ کنند و از ورود گرما جلوگیری می‌ کند. پس یکی از گزینه های جلوگیری از انتقال حرارت از داخل به خارج یا برعکس، استفاده از پنجره های ترمال بریک است. در نتیجه این به بهره‌وری انرژی و کاهش مصرف گرمایش و سرمایش کمک می ‌کند.

کاهش نفوذ گرد و خاک و آلودگی

گرد و خاک باعث آلودگی محیط و حتی بیماری افراد و خصوصا کودکان می شود. عایق حرارتی در پنجره ‌های ترمال بریک به کاهش نفوذ هوا و نشت آب کمک می‌ کند. این به بهبود کیفیت هوای داخلی ساختمان و جلوگیری از ورود هوای سرد یا گرم و هوای آلوده کمک می نماید.

مقاومت در برابر نفوذ آب

یکی دیگر از مسائل مورد توجه، جلوگیری از نفوذ آب به فضای داخل است. این پنجره ‌ها مقاومت در برابر نفوذ آب دارند. این ویژگی می ‌تواند به بهبود ایمنی ساختمان در برابر شرایط آب و هوایی سخت کمک کند.

طراحی زیبا و مدرن

امروزه یکی از مسائل مهم در کنار ویژگی ها و مزیت های آن، توجه به ظاهر زیبا و کاربر پسند است. پنجره ‌های ترمال بریک به طراحی مدرن و شیک خود شهرت دارند. پنجره ترمال بریک به شکلی طراحی شده که به ورود نور طبیعی در داخل فضاهای ساختمانی کمک می ‌کنند.

در نظر داشته باشید این پنجره ‌ها در انواع مختلف طراحی و سبک‌ ها ارائه می ‌شوند تا با طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون ساختمان ‌ها سازگار باشند. برای اطلاع از قیمت این نوع پنجره و همچنین قیمت پنجره دو جداره هافمن با نمایندگی پنجره دو جداره وین تک در تهران در ارتباط باشید.

پنجره‌ های ترمال بریک

عوامل موثر در قیمت پنجره ترمال بریک

در این بخش مواردی را بیان می کنیم که در قیمت پنجره ترمال بریک تاثیرگذار هستند:

متریال ساخت پنجره

نوع مواد مورد استفاده در تولید پنجره ترمال بریک تأثیر مستقیمی بر قیمت دارد. برخی از پنجره‌ ها از آلومینیوم، برخی از UPVC و بعضی دیگر از چوب ساخته می‌شوند. مواد مرغوب و مقاوم به طور معمول هزینه بیشتری دارند.

اندازه و ابعاد

ابعاد پنجره، مساحت سطح شیشه و تعداد پنجره‌ها در تعیین قیمت نهایی نقش دارند. پنجره ‌های بزرگ تر با قابلیت‌ های بیشتر، هزینه بیشتری دارند.

نوع شیشه

نوع شیشه‌ های مورد استفاده در پنجره نیز بر قیمت تأثیرگذار است. شیشه‌ های دوجداره، شیشه‌ های عایق حرارتی و شیشه‌ های مقاوم در برابر نفوذ صدا از جمله انواع شیشه ‌هایی هستند که ممکن است قیمت پنجره را افزایش دهند.

طراحی و سبک

پنجره‌ هایی با طراحی مدرن معمولاً قیمت بالاتری دارند. سبک ‌ها و تزئینات مختلف نیز می‌ توانند تأثیرگذار باشند. پنجره‌ ها دارای انواع سیستم بازشو هستند مانند بازشو به بیرون، بازشو به داخل، یا بازشو افقی. نوع بازشو نیز می‌تواند تعیین کننده قیمت باشد.

بحث امروز ما در مورد هر آنچه که باید درباره پنجره‌ های ترمال بریک بدانید، بود. برای اطلاع از قیمت پنجره دو جداره آلومینیوم ترمال بریک به سایت پایتخت وین، نمایندگی پنجره دو جداره وین تک در تهران مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =