امروز قصد داریم در مورد روش نصب توری پلیسه ای بپردازیم. جهت بررسی موارد بیشتر در مورد انواع پنجره های توری پلیسه ای و روش های نصب در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

توری پلیسه ای چیست

توری پلیسه‌ای یا توری پلیسه نقاشی دیجیتالی، نوعی پرده توری که با توجه به ویژگی های آن مورد توجه قرار می گیرد. این توری یک فناوری است که برای جلوگیری از دیدار مستقیم داخل فضاهای داخلی به کار می‌رود. این تکنیک در شیشه ‌ها یا درب‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. و توسط یک فیلم شفاف با طرح نقاشی یا تصویر دیجیتالی مخفی می شود.

توری پلیسه ای چیست

کاربرد توری پلیسه ای

توری پلیسه ای بر اساس اصل انعکاس نور کار می کند. وقتی نور به توری پلیسه ای برخورد می کند، تقریباً تمام نور به طور انعکاسی باز می‌گردد. و دید داخل فضا های داخلی از بیرون محدود می ‌شود. با اعمال برق به توری پلیسه ای، فیلم نقاشی یا تصویر دیجیتالی پشت آن فعال می ‌شود. و به صورت شفاف ظاهر می‌ شود.

توری پلیسه ای به طور گسترده ای در مکان ‌هایی مانند شیشه ‌های اتاق ‌ها و درب‌ ها، شیشه‌ های دوجداره، شیشه‌های دیواره جداکننده، ویترین ‌ها، محوطه ‌های تجاری و توریستی، نمای دیجیتال، تابلو های تبلیغاتی و غیره استفاده می ‌شود. این فناوری به دلیل ایجاد حفظ حریم خصوصی، جلوگیری از دیدار غیرمجاز و افزایش جذابیت و تبلیغاتی محل‌ ها جذاب است.

روش نصب توری پلیسه ای

در ابتدا بخش های توری پلیسه ای را به وسیله گونیا کلاف کرده تا بتوانید گوشه های افقی و عمودی را متصل نمایید. و در نتیجه با این کار می‌توانید کلاف توری پلیسه ای را طراحی نمایید.

توری پلیسه ای باید درون قاب اصلی طراحی شده قرار بگیرد. در ادامه روی فرم عمودی بسته های مشکی رنگی وجود دارد که با توجه به ابعاد توری می تواند متغیر باشد. پس یک طرفه توری را به صورت عمودی درون فریم قرار داده و با فشار به بسته ها محکم می نماییم. با اتمام این کار سراغ قسمت بعدی رفته و قسمت دیگر قاب را نیز چفت و بست می کنیم.

روش نصب توری پلیسه ای

مهم ترین بخش نصب استاندارد و اصولی توری روی فریم درب یا پنجره است. می توانید برای سهولت در نصب توری پلیسه ای از افراد متخصص یا آماتور استفاده نمایید. به وسیله پیچ هایی که وجود دارد چهار گوشه  توری را قرار دهید. به وسیله دریل به متریال مورد نظر متصل نمایید. برای پوشش گوشه ها از درب یا پوشش داخلی نیز می توانید استفاده نمایید.

هدف از نصب توری پلیسه ای

توری پلیسه ای علاوه بر کاربرد های آن، مزیت های بسیاری دارد که با توجه به مزیت های آن می‌توانید نصب استفاده نمایید. در ابتدا طول عمر و استحکام بالای طولی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. این توری ها از نفوذ حشرات جلوگیری کرده و در عین زیبایی، نصب و عملکرد ساده و روان دارد. برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به صورت آنتی باکتریال و مقاوم طراحی شده است و در صورت نیاز می توانید شستشو داده و دوباره مورد استفاده قرار دهید.

انواع توری پلیسه ای

توری پلیسه ای انواع متحرک و ثابت دارد که می توانیم توری های رولینگ اشاره نماییم که در انواع آلفا و کاما با توجه به نیاز کاربران استفاده می شود. انواع توری های عمودی و افقی وجود دارد که فقط نوع باز و بسته شدن آن متفاوت است. توری پلیسه ای افقی بر روی انواع در و پنجره های آلومینیومی، آهنی و چوبی نصب می شود.

خرید توری پلیسه بسیار تخصصی بوده و برای اطلاع از کیفیت این محصول حتما از مجموعه های معتبری خریداری نمایید. در ادامه به یکی از مجموعه های با سابقه در زمینه فروش توری پلیسه ای اشاره می نماییم.

خرید توری پلیسه ای

خرید توری پلیسه ای چالش های خاص خود را دارد. کیفیت محصول اهمیت بسیاری داشته و باید محصولی را خریداری کنید که عمر بالایی داشته باشد و در مقابل تابش نور خورشید و عوامل دیگر محافظت نماید.

بحث امروز ما در مورد روش نصب توری پلیسه ای بود. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش توری پلیسه ای، مجموعه پایتخت وین است. می توانید از این مجموعه انواع شیشه مشجر، شیشه سکوریت، شیشه رفلکس، پنجره دوجداره متحرک، پنجره دوجداره کشویی، انواع پروفیل های پنجره و غیره را خریداری نمایید. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =