آیا استفاده از پنجره دو جداره کشویی بهتر از سایر مدل ‌ها است؟ یکی از انواع پنجره های قابل نصب در واحد های مسکونی و تجاری، پنجره دوجداره کشویی است. برای مقایسه و بررسی مزیت های پنجره دو جداره کشویی نسبت به سایر مدل ها با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره کشویی چیست؟

پنجره دوجداره کشویی یک نوع پنجره است که دارای دو لایه شیشه ‌ای بوده و قابلیت باز و بسته شدن به صورت کشویی دارد. این نوع پنجره به منظور بهبود عایق حرارتی و صوتی در مقایسه با پنجره‌های تک‌ جداره استفاده می ‌شود.

ویژگی ها و مزایای پنجره دو جداره کشویی

در ادامه به مزیت های پنجره دوجداره کشویی می پردازیم:

عایق حرارتی مناسب

پنجره دوجداره کشویی از دو لایه شیشه تشکل شده که فضایی را بین دو شیشه دارد که محیط خلع ایجاد می کند که در نتیجه، عایق حرارتی بهتری فراهم می ‌کند. این موضوع باعث کاهش انتقال حرارت از داخل به خارج یا برعکس می ‌شود. جهت خرید و اطلاع از قیمت پنجره دو جداره ویستا بست در تهران با مجموعه پایتخت وین در ارتباط باشید.

کاهش نفوذ صدا

این پنجره دو لایه است. لایه دوم شیشه در این نوع پنجره به کاهش نفوذ صدا از محیط خارجی به داخل فضا کمک می‌ کند. این خاصیت مخصوصاً در مناطق با صدای بالا مانند خیابان ها مفید است. در نظر داشته باشید در تمامی مدل های پنجره دوجداره خاصیت عایق بندی صوتی وجود دارد.

پنجره دو جداره کشویی

عایق بندی حرارتی

یکی از اصلی ترین مزیت های این پنجره، عایق بندی حرارتی است. با داشتن لایه هوای میانی بین دو لایه شیشه، این پنجره از انتقال گرما و سرما تا حد قابل ملاحظه ای جلوگیری می کند. این مسئله موجب کاهش نیاز به سیستم ‌های گرمایش و سرمایش می ‌شود. در مصرف حامل های انرژی مانند برق و گاز صرفه جویی می شود.

بهره‌وری انرژی بالا

با بهبود عایق حرارتی و کاهش نیاز به سیستم ‌های گرمایش و سرمایش، پنجره دوجداره کشویی به بهره‌وری انرژی کلی ساختمان کمک می‌کند. پایتخت وین یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع درب و پنجره دوجداره همچون اجرای شیشه های تاشو بالکنی (آکاردئونی) است.

زیبایی و استفاده از فضا

انواع پنجره دو جداره کشویی ظاهر زیبا تر و کاربر پسند تری دارند. این عامل موجب می شود تا کاربران بر اساس فاکتور های مختلف از جمله ظاهری متناسب با فضای داخلی و خارجی پنجره مورد نظر را انتخاب کنند. پس این نوع پنجره به دلیل طراحی مدرن و زیبا، به جلب توجه در داخل و خارج فضا کمک می ‌کند. به دلیل باز کردن به صورت کشویی فضای بیشتری را برای کاربران فراهم می‌ کند. برای اطلاع و استعلام بروز ترین قيمت پنجره دوجداره upvc در تهران با سایت پایتخت وین همراه باشید.

تمیز کردن آسان

پنجره های دوجداره کشویی به شکلی طراحی شده که تمیز کاری و نظافت پنجره به بهترین شکل ممکن انجام شده و دیگر نگران سختی و دشواری تمیز کردن پنجره نباشید. طراحی کشویی و ساخت مناسب پنجره، باعث شده که تمیز کردن به بهترین و آسان ترین شکل ممکن انجام شود.

معایب پنجره دوجداره کشویی

در این بخش قصد داریم تا معایب پنجره دوجداره کشویی را بر شماریم:

هزینه بالا طراحی و ساخت پنجره

یکی از معایب پنجره، هزینه بالای طراحی و ساخت پنجره است. پنجره دوجداره کشویی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به برخی از مدل ‌های دیگر داشته باشد. این عامل باعث می شود افراد مختلف انواع دیگر پنجره های دوجداره را انتخاب نمایند.

وزن بالا

این نوع پنجره، تجهیزات بیشتری نسبت به پنجره های لولایی و غیره دارد. به دلیل داشتن دو لایه شیشه و تجهیزات دیگر برای باز شدن کشویی، وزن سنگین‌ تری داشته و نیاز به نصب محکم دارد.

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره

در این قسمت به بیان عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره می پردازیم:

اندازه و ابعاد

اندازه پنجره جز مواردی است که به طور مستقیم بر قیمت پنجره اثر دارد. هرچه ابعاد بزرگ تری داشته باشد، قیمت بالا تری نیز خواهد داشت.

جنس و مواد ساخت

نوع موادی که برای ساختار و شیشه پنجره استفاده می‌شود، می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. هرچی از استاندارد های طراحی پنجره دوجداره برخوردار باشد، کیفیت بالایی داشته و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. جهت خرید پنجره دوجداره کشویی upvc  و اطلاع از قيمت آن با مجموعه پایتخت وین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =