اگر تا به حال اقدام به نصب درب و پنجره داشته باشید، حتما نام درب و پنجره های یو پی وی سی را شنیده اید. برای بررسی ویژگی های این پنجره ها با ما همراه باشید.

منظور از یو پی وی سی چیست

upvc در واقع نوعی ماده از مشتقات نفت است. که با توجه به ویژگی های آن نظیر مقاومت و استحکام آن برای ساخت درب های ضد آب و پنجره های دوجداره استفاده می شود. امروزه در ساختمان های جدید به جای استفاده از متریال های چوبی، فلزی و آهنی از یو پی وی سی استفاده می شود.

یو پی وی سی چیست

دلایل استفاده از درب های یو پی وی سی

درب های یو پی وی سی با توجه به خاصیت ضدآب بودن آن برای محیط های داخلی و خارجی خانه بهترین انتخاب محسوب می شود. با توجه به تنوع و رنگ بندی آن می توانید در دکوراسیون خود از درب و پنجره های یو پی وی سی استفاده نمایید.

در صورتی که قصد خرید پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی با استانداردهای بین المللی را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت پایتخت وین مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

کاربرد های پنجره و درب upvc

در فضای باز امکان بارش باران تابش، مستقیم نور خورشید و موارد مشابه وجود دارد. باید از متریال های مناسب جهت طراحی درب تراس، بالکن و حیاط استفاده نمایید. مدل های مختلف درب upvc در حیاط و تراس و بالکن مناسب بوده و می توانید درب باغچه یا حیاط خود را با توجه به نوع دکوراسیون و طراحی حیاط و فضای داخلی خود انتخاب نمایید.

"کاربرد

استحکام و عایق بندی درب راهرو اهمیت بسیار بالایی در ذخیره انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن دارد. پس درب های یو پی وی سی از هدر رفتن انرژی تا میزان قابل توجهی جلوگیری کرده و باعث افزایش امنیت شما در داخل واحد مسکونی می شود.

در نظر داشته باشید پنجره های upvc قابل نصب در تمامی مناطق واحد های مسکونی، تجاری و اداری است. می توانید جهت بررسی جزئیات بیشتر در مورد خرید انواع پنجره های یو پی وی سی و پنجره های آلومینیومی با مشاوره رایگان، گارانتی محصولات همچنین خدمات پس از فروش به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید.

سرویس بهداشتی و حمام از مناطق مرطوب محسوب می ‌شود و بسیاری از افرادی که از متریال های چوبی و موارد مشابه استفاده می کنند، سعی دارند با کاور هایی از پوسیدگی درب جلوگیری نمایند. درب های یو پی وی سی مقاوم در برابر آب بوده و از پوسیدگی و رطوبت زدگی درب های سرویس بهداشتی جلوگیری می کند. در نتیجه باعث افزایش عمر درب ها می شود. همچنین می توانید در صورت نیاز اقدام به شستشوی درب نمایید.

نصب و استفاده از پنجره یو پی وی سی

نصب پنجره یو پی وی سی بسیار آسان بوده اما تکنیک های خاص خود را دارد که باید زیر نظر افراد متخصص حوزه این کار انجام شود. می توانید برای بررسی ابعاد و اندازه گیری پنجره با کارشناسان فنی سایت تهران پایتخت تماس حاصل نمایید. پس از بررسی پنجره مد نظر شما ساخته شده و توسط افراد متخصص نصب می شود.

اگر نصب درب و پنجره های upvc به درستی با اصول استاندارد انجام نشود، درزگیری نشده و عایق بندی نمی شود. در نتیجه موجب هدر رفتن انرژی و خطرات دیگر خواهد شد.

انواع روش های باز و بسته کردن پنجره یو پی وی سی

پنجره های یو پی وی سی در اشکال مختلفی طراحی می شود که می‌توانیم به پنجره های دارای لولا، پنجره های کشویی و غیره اشاره نماییم. این پنجره ها دارای قفل اختصاصی بوده و با توجه به نیاز و محل استفاده خود می توانید خریداری نمایید.

در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی upvc و جزئیات آن پرداختیم. در ادامه به دلایل استفاده از درب و پنجره های پی وی سی، کاربرد های آن و همچنین تکنیک های نصب و راه اندازی آن را با هم بررسی کردیم. اگر قصد خرید یا اطلاع از قیمت انواع درب و پنجره های یو پی وی سی را دارید، می توانید از مشاوره آنلاین و رایگان مجموعه پایتخت وین استفاده نمایید.از قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران با خبر شوید. تمامی محصولات با گارانتی و ضمانت ۱۰ ساله همچنین خدمات پس از فروش رایگان ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =