پنجره پانوراما یا گیوتینی یکی از انواع پنجره بوده که دید وسیع تری به کاربران می دهد. برای بررسی ویژگی ها، مزایا و معایب این پنجره ها با ما همراه باشید.

پنجره های پانوراما یا گیوتینی به عنوان نمای تمام شیشه‌ای شناخته می ‌شود و می‌ توانید با توجه به ابعاد دلخواه خود برای محیط های مختلف استفاده نمایید. این پنجره ها ظاهری بسیار جذاب و جالب داشته و در صورت استفاده می توانید به کل فضای بیرونی دسترسی داشته باشید. این پنجره مکانیزم حرکتی مختلفی دارد که در ادامه اشاره می کنیم.

نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در تهران

تفاوت پنجره های عادی و پانورامایی

پنجره های معمولی محدودیت دید داشته اما پنجره های پانوراما یا گیوتینی بدون محدودیت فضا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در محیط هایی سکونت دارید که در نزدیکی جنگل یا مناظر طبیعی است، پنجره های پانوراما بهترین گزینه محسوب می شود. همچنین استفاده از ریموت کنترل و ویژگی های همچون عایق بندی آن باعث توجه مشتریان شده است.

مزیت های پنجره پانوراما یا گیوتینی

انواع پنجره های پانورامایی یا گیوتینی به عنوان عایق صدا و حرارت شناخته می شود. در ساخت این پنجره ها از مواد عایق حرارتی و ضد زنگ استفاده می‌ شود. می ‌توانید حتی در زمان وقوع طوفان و باد های شدید نیز استفاده نمایید. جهت باز بسته کردن پنجره گیوتینی از دکمه ریموت کنترل استفاده می شود.

در صورت نیاز به تهویه می ‌توانید پنجره را در ابعاد دلخواه خود باز و بسته نمایید. در نتیجه جریان هوا ایجاد شود. به صورت کلی افزایش راندمان انرژی، تنوع رنگی، عملکرد صوتی و حرارتی، ساختار قوی و مقاومت در برابر طوفان و باد از ویژگی ها و مزیت های خرید پنجره پانوراما یا گیوتینی محسوب می شود. در ادامه به کاربرد ها و معایب پنجره های پتنوراما و گیوتینی اشاره می کنیم.

بیشتری کاربرد های این پنجره

پنجره های پانوراما بیشتر در فضای عمومی کاربرد دارد. اما به این معنا نیست که در محیط های داخلی استفاده نکنید. از جمله کاربرد های پنجره پانوراما رستوران و کافی شاپ ها است. در هتل های بزرگ، پنت هاوس، ویلا ها، ساختمان های خصوصی و تجاری، استخر ها و اماکن ورزشی و تفریحی و خانه های هوشمند قابل پیاده سازی است. این پنجره ها محدودیتی در ابعاد دیوار نداشته و می توانید استفاده نمایید. در زمان خرید حتما به قیمت بالا پنجره های پانوراما توجه نمایید.

معایب پنجره پانوراما یا گیوتینی

پنجره های پانوراما یا گیوتینی معایب خاص خود را دارد که در زمان خرید حتما باید هزینه های آن را با پنجره های سنتی یا دوجداره دیگر مقایسه نمایید. در نتیجه با توجه به بودجه خود خریداری کنید. این پنجره ها نیاز به ساختار پشتیبان قوی برای حمایت از وزن و استحکام سازه بود و باعث کنترل نور و حفاظت از حرارت در مقایسه با پنجره های دوجداره سنتی می شود.

یکی از مجموعه های با سابقه در زمینه فروش انواع پنجره های دوجداره، پنجره های ریلی، شیشه سکوریت، شیشه مشجر، شیشه نشکن، پنجره های با متریال upvc، آلومینیومی و غیر مجموعه پایتخت وین است. می ‌توانید محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

ساختار پنجره

در پنجره های گیوتینی مانند پنجره های سنتی و دوجداره از فریم، پروفیل، یراق آلات و تجهیزات دیگر استفاده می شود. بخش شیشه بخش بزرگی از سیستم پنجره های گیوتینی یا پانوراما را تشکیل می‌ دهد. در این پنجره ها به دلیل وزن زیاد آن از جک برقی به همراه ریموت استفاده می شود که می توانید با توجه به نیاز خود باز و بسته نمایید.

موارد مهم در زمان خرید پنجره پانوراما یا گیوتینی

در زمان خرید علاوه بر توجه به قیمت این محصول، باید به فاکتورهای دیگری نیز توجه نمایید که می توانیم به جنس و نوع شیشه پانوراما اشاره نمایید که از متریال های مناسبی ساخته شده باشد. جک بالابر و ریموت نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و ممکن است در زمان قطع شدن برق از حرکت پنجره جلوگیری نماید.

جمع بندی

در این بحث به بررسی پنجره پانوراما یا گیوتینی پرداختیم. اگر نقطه نظری در مورد خرید پنجره پانوراما همچنین برای استعلام قیمت روز محصولات از جمله قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک دارید، با کارشناسان سایت پایتخت وین تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =