طی چند سال گذشته ، میزان آلودگی هوا در مراکز شهری کشور بطور مداوم افزایش یافته و اکنون به سطح نگران کننده ای رسیده است. این مسئله در هوای سرد بیشتر برجسته می شود زیرا مه با آلاینده ها مخلوط می شود و باعث ایجاد مه دود می شود – هوایی فوق العاده ناسالم که اکنون به تنفس آن عادت کرده ایم.

بیشتر بدانید : برای اطلاع از قیمت انواع پنجره دو جداره های دو جداره یو پی وی سی به نمایندگی ویستا بست مراجعه نمایید.

بنابراین ، در میان همه اینها ، فناوری شیشه  چگونه می تواند کمک کند؟

از آنجا که فرد حداکثر زمان را در یک روز در خانه ، در خانه یا محل کار خود می گذراند ، راه حل آلودگی هوا در دور ماندن از آن در حد امکان است. چنین راه حلی در قلمرو معماری ممکن است که در آن پنجره ها و سایر محل های خروجی ساختمان به اندازه کافی مهر و موم شده و ایمن باشد تا از نشت هوای آلوده در داخل جلوگیری کند. بنابراین ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک سیستم پنجره شیشه ای پیشرفته است که شما و عزیزانتان را از مه دود در امان نگه می دارد.

با پنجره های دو جداره ضد آلودگی هوا در خانه ایمن بمانید.

پایتخت وین به عنوان یک شرکت شیشه ای پیشرو همیشه به قدرت نوآوری برای حل برخی از مهمترین مسائل معماری برای مشتریان و مشاغل ، اعم از خانه ها یا دفاتر اعتقاد داشته است. با همان روحیه نوآوری در ذهن ، متخصصان ما پنجره های  ویژه ضد آلودگی و ضد دود را ایجاد کرده اند که نوید می دهد شما و عزیزانتان را از اثرات مخرب آلودگی هوا نجات دهید.

این ایده ، همانطور که حدس زده اید ، در اطراف آب بندی کاملاً نشت هوا و فضاهای داخل آن است تا از نشت محیط خارجی در داخل خانه ها و ادارات جلوگیری کند. چگونه این کار انجام می شود ؟

بیایید نگاهی به آن بیندازیم:

پنجره های جوش خورده با همجوشی با سیستم چند قفل

واشرها و اتصالات با کیفیت بالا ، پنجره ها را به همراه اتصالات جوش داده شده فیوژن فوق العاده مهر و موم می کنند. چنین سازه های فیزیکی در سیستم پنجره تخصصی ورود آلاینده ها به داخل کشور و ایجاد ویرانی را تقریباً غیرممکن می کند. علاوه بر این ، می توانید اطمینان حاصل کنید که این پنجره ها با کمک سیستم قفل پیشرفته چند نقطه ای ، بسیار محکم بسته می شوند.

سیلیکون برای بستن شکاف ها و ممانعت از آلودگی هوا

سیلیکون که به عنوان ماده ای محبوب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، صلاحیت خود را در پنجره ضد آلودگی به صورت یک ماده مهر و موم کننده خاص ثابت می کند که هرگونه شکاف را از بین می برد – چه در پنجره و چه در دیواره مجاور.

شیشه دو  جداره

با حرکت به سمت شیشه ، می توانید از پروفیل های چند محفظه و چند لایه اطمینان حاصل کنید که رسیدن به حد مجاز هر دقیقه از هوای بیرون که به داخل آن نشت کرده است ، به سختی دشوار است. این روش پیشرفته در تهیه واحدهای کاملاً مهر و موم شده دو  جداره همچنین پنجره ها را قادر می سازد تا از نشت گرما و صدا در داخل جلوگیری کنند.

سهولت مقاوم سازی

سرانجام ، ممکن است به این فکر کنید که حذف پنجره های موجود و جایگزینی آنها با پنجره های خاص ضد آلودگی ، چه کار دشوار و گرانی است. خوب ، این پنجره ها به راحتی بر روی هر سطح از پنجره ها مقاوم سازی می شوند ، بنابراین شما را از تمام دردسرها خلاص می کند. مقاوم سازی اساساً به معنای نصب یک سطح پنجره جدید در بالای سطح موجود است ، بنابراین کارایی کل سیستم را بهبود می بخشد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =