پنجره حمام

هر آپارتمانی یا خانه ویلایی حمام با پنجره ندارد. پیدا کردن پنجره حمام مناسب آسان نیست. یک پنجره در حمام باید هم نور را وارد کند و هم از بیرون حفظ حریم خصوصی را فراهم کند.

در اینجا چند نکته برای سهولت خرید و انتخاب پنجره حمام ارائه و برای اطلاع از قیمت توری پلیسه با پایتخت وین تماس بگیرید شده است.

قبل از خرید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

کپک روی پنجره اغلب به این دلیل ایجاد می شود که رطوبت در حمام بسیار زیاد است. به همین دلیل است که شما کاملاً به یک مکانیسم باز کردن عملکردی نیاز دارید که با آن امکان تهویه کافی را داشته باشید.

انتخاب پنجره حمام، به فضای موجود نیز بستگی دارد.

پنجره‌های کاملا باز بهترین گزینه برای تبادل سریع هوا هستند. با این حال، اگر فضای بسیار کمی در دسترس دارید، می‌توانید از وسایل کمک تهویه یکپارچه نیز استفاده کنید. اینها هوای مرطوب را مبادله می‌کنند.

معیار دیگر نظافت است. برای جلوگیری از ایجاد رگه روی پنجره‌ها، پنجره‌های حمام باید به راحتی تمیز شوند. مهر و موم‌های حرفه ای برای آب و هوای مطبوع اتاق ضروری هستند. علاوه بر این، شما به یک صفحه حریم خصوصی قابل اعتماد نیاز دارید تا نتوانید چیزی را از بیرون ببینید.پنجره مات حمام گزینه ایده آلی است.

کدام صفحه حریم خصوصی برای پنجره‌های حمام مناسب است؟

هر حمامی نیاز به یک صفحه نمایش حریم خصوصی در پنجره دارد. با این حال، این نیز باید با پنجره سازگار شود. اول از همه، می توانید از فیلم های پنجره استفاده کنید. این همان چیزی است که فیلم بازتابنده به کار می‌رود، اما وقتی بیرون تاریک‌تر از داخل می‌شود، عملکرد خود را از دست می‌دهد. شیشه مات یا فیلم شیشه مات در تمام روز و شب به عنوان یک صفحه نمایش حریم خصوصی عمل می‌کند، اما دیگر نمی‌توانید به بیرون نگاه کنید.

استفاده از پرده برای پنجره حمام

پرده های خارجی و پرده های حمام گزینه ای کاربردی و انعطاف پذیر هستند.

برای محافظت از چشم می توان از آفتابگیر استفاده کرد. این باعث انعطاف پذیری و همچنین قابل اعتماد می‌شود. استفاده از پرده‌ها بسیار آسان است و نور کافی را در حمام فراهم می‌کند. پرده‌های بیرونی بسیار کاربردی تر از پرده‌های داخلی هستند. شما می‌توانید آن را باز و بسته کنید، حتی اگر پرده‌های خارجی را وصل کرده باشید، زیرا مستقیماً روی ارسی پنجره حمام نصب شده است.

پنجره حمام و پرده های غلتکی یا پرده های ونیزی باید به طور مساوی در نظر گرفته شوند.  اما در این صورت باید کرکره‌های اضافی روی پنجره نصب شود. سپس اینها عایق صدا و عایق حرارتی هستند. اما یک نقطه ضعف این پرده‌ ها این است که مونتاژ آنها پیچیده است. بنابراین، آنها فقط باید برای بازسازی یا ساختمان های جدید استفاده شوند.

تهویه حمام با پنجره مناسب

اغلب بعد از دوش گرفتن یا استحمام رطوبت زیادی در حمام وجود دارد. برای جلوگیری از تشکیل کپک، باید به طور منظم و مناسب تهویه کنید. یک سیستم تهویه اضافی حذف پایدارتر رطوبت را تضمین می‌کند.

سیستم‌های تهویه کنترل شده باید در ساختمان‌های جدید نصب شوند. بهسازی‌ها هنوز در مورد ساختمان‌های قدیمی اعمال می‌شود. گزینه های مختلفی برای تهویه وجود دار. یکی از این گزینه‌ها پنجره حمام است. شما پس ازهر بار استحمام برای خروج رطوبت و و ورود هوای تازه به حمام می‌توانید پنجره ‌هل را باز نگه دارید. راه دیگر نصب دستگاه تهویع در پنجره‌هاست که تبادل دائمی هوای تازه را هنگام بسته شدن پنجره ها تضمین می‌‌کند.

برای اطمینان از عدم از دست رفتن گرما، هوای تامین شده با فشار یک دکمه تا دمای مناسب گرم می‌شود. علاوه بر این، شما به سختی می‌توانید تهویه را همانطور که در نمای پنجره است مشاهده کنید.

تهویه باید همزمان با تعویض پنجره نصب شود تا کارشناس پنجره سازی همزمان آن را نصب کند.یک ونتیلاتور تخفیف پنجره به همان هدف می رسد اما  روشی کاملاً متفاوت دارد. هوای تازه از زیر سقف آپارتمان تغذیه می‌شود، جایی که با هوای گرم مخلوط می‌شود. رطوبت به ندرت در سقف آپارتمان اتفاق می‌افتد. به منظور جلوگیری از کشش‌های ناخوشایند، جریان حجمی تنظیم می‌شود.

بهره وری انرژی در حمام مهم است

هنگام خرید پنجره حمام باید به عایق حرارتی بالا توجه کرد تا انرژی غیر ضروری را از دست ندهید. همین امر در مورد سایر پنجره‌ها نیز صدق می کند: بهره وری انرژی با استفاده از U-value (ضریب انتقال حرارت) اندازه گیری می‌شود. هرچه مقدار U کمتر باشد، پنجره بازده انرژی بیشتری دارد.

درباره ی پنجره ی عایق بیشتر بدانید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =