اگر نگاهی به خانه های نوساز داشته باشید، پنجره های قدی و بزرگ را مشاهده می کنید. اگر قصد نصب و طراحی پنجره بزرگ و قدی را دارید، برای بررسی بیشتر با ما همراه باشید.

پنجره بزرگ و قدی دوجداره

فاکتورهای مختلفی در زمان خرید پنجره بزرگ و قدی وجود دارد. در صورت توجه به این موارد از پوسیدگی و زنگ زدگی و موارد مشابه جلوگیری می کند. بهتر است پنجره قدی که خریداری می کنید دو جداره بوده و از متریال های مناسبی در ساخت چهارچوب ها و قسمت های مختلف پنجره استفاده شده باشد. درزگیری پنجره اهمیت بالایی داشته و به خاطر اینکه به صورت بزرگ نصب می شود، امکان ورود سرما یا هدر رفتن انرژی وجود دارد.

بهتر است درزگیری کاملا اصولی انجام شود. سعی کنید پنجره بزرگ و قدیمی را از شرکت های معتبر تهیه نمایید.

پنجره بزرگ و قدی دوجداره

مزیت های پنجره بزرگ و قدی

در صورتی که قصد خرید پنجره بزرگ را دارید، باید به مزیت ها و معایب آن توجه نمایید. این پنجره ها در بیشتر ویلا ها و ساختمان های بزرگ در مورد استفاده قرار می گیرد و هدف از آن نوردهی بیشتر فضای داخلی بوده و امکان تبادل هوا با بیرون به شکل مناسبی وجود دارد. معمولا از پروفیل های سنگین تر در ساخت پنجره های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مقاومت بالایی داشته باشد. اگر از پروفیل های نامناسبی استفاده شود، در گذر زمان با توجه به وزن و لنگر شیشه و چهارچوب ها باعث تغییر شکل پروفیل ها می شود.

معایب پنجره قدی

پنجره های بزرگ نور خورشید را از خود عبور می دهند و همین عامل باعث گرمای بیش از حد فضای داخلی می شود و باید از سیستم های خنک کننده استفاده نمایید. اگر در مناطق سردسیری زندگی می کنید، وجود پنجره های بزرگ باعث هدر رفتن بخشی از انرژی می شود. در صورتی که از پنجره های بزرگی استفاده می کنید، به موارد ذکر شده دقت کرده و سعی کنید عایق بندی اصولی و استاندارد داشته باشید.

اگر قصد خرید انواع پروفیل های پنجره شیشه های دوجداره، درب و پنجره های upvc دارید، می توانید با قیمت های مقرون به صرفه از مجموعه پایتخت وین خریداری نمایید. برای مشاهده جزئیات و استعلام قیمت محصولات به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید.

معایب پنجره قدی

هزینه های پنجره قدی

یکی از عامل های مورد توجه هزینه پنجره های بزرگ است. جنس پنجره ها از پروفیل آلومینیوم و شیشه بوده که در چهارچوب های استاندارد نصب می شود. با توجه به سنگینی شیشه ها، باید از پروفیل های قدرتمند استفاده شود. رعایت اصول مهندسی در ساخت و نصب پنجره های بزرگ اهمیت بسیاری دارد. به خاطر عوامل ذکر شده ممکن است هزینه های پنجره های بزرگ افزایش یابد.

در نتیجه باید در زمان خرید مواد ذکر شده توجه نمایید. پنجره های بزرگ تر دارای ابعاد استاندارد بوده و می توانید از مجموعه پایتخت وین با توجه به ابعاد پنجره خود خریداری نمایید.

 

چالش های خرید پنجره بزرگ و قدی

ابعد پنجره ها، یکی از چالش های این پنجره ها محسوب می ‌شود و ممکن است در زمان خانه تکانی با چالش‌ های مختلفی جهت شستشو و تمیزی پنجره ها داشته باشید. امروزه روش های متنوعی برای تمیز کردن پنجره ها وجود دارد. در این صورت دیگر نیازی به خطر افتادن جان افراد وجود ندارد. سعی کنید از محلول های شیشه پاک کن و ربات های تمیز کننده جهت شستشو و تمیزی شیشه ها استفاده نمایید.

علاوه بر تمیز کردن پنجره از لایه های محافظ نیز بر روی آن ها استفاده می ‌کنند و این لایه از پوسیدگی پروفیل ها و شکستگی شیشه تا میزان قابل توجهی جلوگیری می کند.

پنجره های آلومینیومی پنجره بزرگ

به طور عمده از پروفیل های آلومینیومی در ساخت پنجره های بزرگ استفاده می‌ کنند که می توانیم به پنجره های آلومینیومی ساده و پنجره آلومینیومی ترمال بریک اشاره نماییم. پنجره آلومینیومی ساده وزن پایین تری داشته و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی دارد. در پنجره های ترمال بریک تیغه های پلی آمید استفاده می شود که به صورت عایق حرارتی و صوتی عمل می کند. در این بحث و بررسی پنجره بزرگ و قدیمی پرداختیم. امیدواریم مطالب بررسی شده در سایت پایتخت وین مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران و شیشه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =