خرید پنجره دوجداره در قلعه حسن خان

مدت زمان مدیدی است که نصب درب و پنجره دوجداره در قلعه حسن خان یا شهر قدس انجام می شود. خوشبختانه در تمامی ساختمان های نوساز شاهد نصب این گونه درب و پنجره ها در قلعه حسن خان هستیم. آن تعداد ساختمان قدیمی نیز با بازسازی خود را از این قافله عقب نگه نداشته اند. اگر بخواهیم درباره مزایای استفاده از این نوع درب و پنجره ها با هم حرف بزنیم، همین نکته بس که عایق انرژی هستند. نصب درب و پنجره دوجداره،  تنها از هدررفت گرما و سرما جلوگیری نمی کند، بلکه سرمایه شما را نیز به خوبی نگاه داشته و بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین نمایندگی ویستا بست در تهران اینجاست

انواع پنجره دوجداره را بهتر بشناسیم!

نصب درب و پنجره دوجداره در قلعه حسن خان مبتکر ایده ها و طرح های مختلفی در این حوزه است. شما می توانید انواع و گونه های مختلف درب و پنجره دوجداره را در این منطقه پیدا کنید. تمامی محصولات این شهر زیبا و مدرن با بهترین کیفیت ساخته شده است و از رنگ بندی های متنوع و شکیلی نیز برخوردار هستند. این پنجره ها در قلعه حسن خان توسط لمینت هایی ویژه ای روی درب و پنجره ها پوشانده می شود. مزیت این لمینت ها در عایق کردن بیشتر، ضدزنگ بودن و کیفیت بالای این سازه هاست.

حالا دیگر پنجره تنها سازه ای از بنا نیست که آن را رو به خیابان یا کوچه ای باز کنیم بلکه بخشی از ساختمان است که ضمن تامین نور و اکسیژن به نمای شما منظره زیبایی نیز می دهد. پنجره های دوجداره در حفظ و زیبایی ساختمان شما نقش بسیار مهمی خواهد داشت. با نظر به این که دیگر آسمان شهر پاکی و خلوص خود را از دست داده است، بسیار باید دقت کرد این هوای آلوده به محیط زندگی ما راه نداشته باشد. بهترین وسیله و تنها راهی که می توان از ورود و نفوذ ریزگردها، غبارها و دود و آلاینده ها ساختمان را بیمه کرد، نصب این درب و پنجره های دوجداره است. صحبت از انواع پنجره به میان آمد. توجه شما را به این موضوع جلب می کنیم:

پنجره دوجداره کشویی

کارشناسان نصب درب و پنجره دوجداره در قلعه حسن خان در توضیح این نوع پنجره ها آن را دارای دو لنگه می دانند. این لنگه ها قادر است ثابت یا دارای تحرک باشد. این نوع پنجره های دوجداره در قدیم بیشتر مرسوم بوده است.

سازه های دوجداره کشویی با برخورداری از دو لت متحرک

این گونه از پنجره های دوجداره در قلعه حسن خان فضای خارجی بیشتری را به شما هدیه می دهد. در این قسم از سازه ها تنها با گشودن یک لت خواهید توانست بیشتر از مناظر بیرون استفاده کنید.

پنجره دوجداره سایبانی

معمولا این گونه پنجره ها در قلعه حسن خان را برای استفاده از راه پله ها و نورگیرها در نظر می گیرند. تنها از یک لنگه برخوردار است و از نظر حرکتی نیز به سمت بالا و پایین تمایل به باز و بسته شدن دارند.

پنجره دوحالته

این قسم از سازه ها به دو شکل افقی و عمودی گشوده و بسته می شوند. این پنجره ها مانند پنجره دوجداره کشویی عمل می کند ولی فضایی که تحت اشغال قرار می دهد کمتر است.

سازه آکاردئونی

چنانچه پنجره شما دارای فضای فوقانی است، این گونه پنجره دوجداره مورد خوبی برای شما خواهد بود. عملکرد آن مانند ساز آکاردئون است که از چند بخش ایجاد شده است. این قطعات هم سایز بوده و به خوبی روی هم جمع می شوند.

پنجره ای که هر دو لنگ آن باز می شود

همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع پنجره ها را می توان از هر دو لت آن گشود و باز و بسته کرد. فضای بیشتری نیز به کاربر می دهد.

سازه دو جداره با طرح فولکس واگنی

این قسم از سازه های ساختمانی مانند پنجره های دوجداره کشویی عمل می کند. گاهی این دو به جای هم مورد کاربری قرار می گیرند. هزینه نصب و تولید آن کمی بیشتر است  زیرا یراق آلات خاص خود را می طلبد . از نقطه نظر عملکرد نیز این نوع پنچره ها دوجدار در قلعه حسن خان بسیار مطلوب ارزیابی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهارده =