نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار

با خرید نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار سالها روی خط مدرنیته بمانید و زیبایی ساختمان‌ را بیمه کنید. این زیبایی هرگز با باد و آفتاب گزندی نمی‌بیند. سرمایه شما را برای پرداخت قبوص گاز و برق و آب هدر نمی‌دهد. یک درب و پنجره ساده برای باز و بسته کردن نیست. استراتژی محکمی است که پشت آن تفکر و هنر و ذوق و سلیقه فراوان خوابید ه است.

آیا در شهریار نمایندگی وین تک در حال فعالیت می باشد.

مزایای خرید و نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار

خرید و نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار می تواند شما را یک شبه مالک یک ساختمان زیبا و مدرن کند. می توانید هم اکنون با مشاوران فروش ما در استان تهران تماس حاصل کرده و از مزایای زیر برخوردار شوید:

نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار بدون تخریب

در ساختمان های قدیمی، نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار بدون تخریب انجام می شود. نیازی به تخلیه کامل خانه نیست. درب و پنجره ها قبل از آماده سازی در کارگاه توسط یک نصاب متر و اندازه می شود. با بهترین متریال ها ساخته و توسط نصاب نصب می شود. عملیات برداشتن پنجره و نصب آن در کمترین زمان و کمترین تخریب قابل ارائه است. فریم این نوع پنجره ها چون از جنس آهن است، به خوبی با پیچ و مهره سر جای خود محکم می شوند.

قابل ذکر است قبل از نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار،  در هنگام برداشتن پنجره های قدیمی، از ابزاری به نام فرز کمک گرفته می شود. فرز به راحتی پنجره را از چارچوب می برد . مکان برش خورده از قاب آهنی با یک ضد زنگ، عایق میشود. چنانچه نیاز به رنگ نیز باشد، آن را رنگ پاشی نیز می کنند. همچنین قبل از قرار دادن پنجره دوجداره از یک نوع چسب خاصی استفاده می شود. این چسب برای درزگیری می باشد و کاملا پنجره را از هر گونه ورود گرد و غبار و … عایق بندی می کند. تمامی این عملیات تنها چند ساعت به درازا می کشد و اصلا جای نگرانی نیست.

از نصب درست و ایمن درب و پنجره اطمینان حاصل کنید!

برای این که بدانید، نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار ، به خوبی انجام شده است باید به این نکات توجه فرمایید

پیش از هر اقدامی زهوار ( زوار ) دور تا دور قاب پنجره را بررسی کنید. ملاحظه بفرمایید، این زهوار کشی کاملا درست رعایت شده باشد،

فریم و قاب پنجره کاملا تراز بوده و با عایق ضدزنگ پوشیده شده باشد. اگر تراز قاب پنجره نامیزان باشد، هنگام باز و بسته کردن پنجره با مشکلاتی روبرو خواهید شد،

پس از نصب درب و پنجره ، چند بار و به دفعات مکرر آن را باز و بسته کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

توضیحی درباره عایق کردن صدا

یکی از سوالاتی که در حین نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار از کارشناسان ما پرسیده می شود ، عایق بودن این گونه محصولات است. مشتری می خواهد بداند چگونه است که این نوع پنچره ها صدا را فیتلر می کنند. در حالت کلی عبور صوت از شیشه دوجدار امکان پذیر است اما نصاب با کمک تزریق فوم کاملا راه عبور صدا را می بندد.

کاربرد شیشه تک جداره در سازه های مدرن آری یا نه ؟

در نصب درب و پنجره دوجداره در شهریار این نکته را نباید فراموش کرد. می توان در این گونه سازه های مدرن از شیشه تک جداره نیز استفاده کرد. اما استفاده از شیشه دوجدار واجد شرایطی است که زندگی را بهبود داده و آرامش را به ارمغان می آورد. از نظر تبادل دمایی شیشه های تک جداره کارایی پنجره های مدرن را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =