پنجره دوجداره‌ ای که برای آشپزخانه استفاده می‌‌ کنید، با پنجره دوجداره‌ ای که برای بالکن استفاده می‌ کنید، باید ویژگی‌ های متفاوتی داشته باشد. به خاطر همین قبل از خرید هر پنجره برای هر جایی از خانه باید کمی در مورد آن اطلاعات کسب کنید. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که راجع به معیارهای مهم انتخاب پنجره دوجداره برای آشپزخانه صحبت کنیم که به شما کمک می‌ کند پنجره‌ های با کیفیت‌ تری را انتخاب کنید تا در طولانی مدت بتوانید از آن ها استفاده خوبی داشته باشید.

در نظر گرفتن پروفیل‌ ها

مهم‌ ترین بخش تشکیل دهنده پنجره دوجداره پروفیل است. در واقع در قيمت پنجره دوجداره upvc در تهران پروفیل بیشتر از همه تاثیرگذار است و بخش مهمی از قیمت را تشکیل می‌ دهد. کیفیت ساخت پروفیل اهمیت زیادی دارد، زیرا روی مقاومت کلی پنجره تاثیر مستقیم دارد. پروفیل‌ های upvc بهترین پروفیل‌ ها هستند. مواد متنوعی داخل آن ها وجود دارد و برای پنجره آشپزخانه گزینه مناسب‌ تری هستند. به خاطر همین است که توصیه می‌ شود به سراغ پروفیل با برندهای معتبر بروید.

انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه

نوع شیشه

نوع شیشه‌ ای که برای پنجره دوجداره آشپزخانه در نظر می‌ گیرید، اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا گارانتی شیشه‌ های دوجداره بین ۷ سال تا ۱۵ سال است. داخل آن ها هم گاز آرگون استفاده می‌ کنند. ضخامت آن ها بستگی به سلیقه خودتان دارد اما قطعاً برای مقاومت بیشتر باید از شیشه‌ های ضخیم‌ تر استفاده کنید. خیلی از شیشه‌ هایی که برای پنجره آشپزخانه می‌ توانید به کار بگیرید، حالت سکوریت دارند که برای انتخاب رنگ و طرح آن ها می‌ توانید کاملاً سلیقه‌ ای عمل کنید.

توجه به یراق آلات

قبل از استعلام قیمت پنجره دو جداره هافمن یا دیگر انواع پنجره‌ ها به یراق آلات پنجره آشپزخانه باید توجه کرده باشید. اگر یراق آلات با کیفیت باشند، کار با پنجره راحت‌ تر است. تمیزکاری آن ها سریع تر انجام می‌ شود و به طور کل طول عمر آن افزایش پیدا می‌ کند. یراق آلات همان غلطک، قفل، لولا و دستگیره هستند. باید تمامی آن ها را قبل از خرید امتحان کنید. برای یراق آلات هرگز از برندهای ارزان یا نامعتبر استفاده نکنید، زیرا طول عمر پنجره را کم می‌ کند.

رتبه‌ بندی انرژی

برای انتخاب پنجره دوجداره آشپزخانه مبحث انرژی را فراموش نکنید. وضعیت صرفه ‌جویی در انرژی را در نظر بگیرید. می‌ توانید از روی گواهینامه مصرف انرژی پنجره متوجه شوید که تا چه حد در کاهش مصرف انرژی تاثیرگذار هستند. پنجره‌ هایی که پروفیل آن ها upvc است، معمولاً از لحاظ جلوگیری از هدر رفت انرژی یکی از بهترین ها و با کیفیت‌ ترین‌ ها هستند.

قیمت

از دیگر معیارهای انتخاب پنجره دوجداره باید قیمت باشد. قیمت آن ها کاملاً متنوع است و بستگی به مدل پنجره دارد. برای اینکه بهترین قیمت پنجره دو جداره آلومینیوم ترمال بریک یا پنجره upvc را متوجه شوید به سایت پایتخت وین مراجعه کنید. شما می‌ توانید ویژگی‌ های شیشه و پنجره را متوجه شوید و با توجه به بودجه مالی که در نظر دارید، خرید نهایی را انجام دهید.

انواع مدل‌ های پنجره

در کنار همه مواردی که توضیح داده شد، مدل و نوع پنجره اهمیت بسیار زیادی در خریدتان دارد. مثلاً پنجره‌ های سایه بانی می‌ توانند تهویه خوبی را در فضای آشپزخانه ایجاد کنند و از دم کردن فضای آشپزخانه جلوگیری می‌ کنند. پنجره‌ های کشویی هم حین باز شدن مزاحمتی را ایجاد نمی‌ کنند و برای نصب پرده هم یکی از بهترین گزینه‌ ها هستند. پنجره‌ های ثابت هم برای آشپزخانه‌ هایی مناسب است که فقط می‌ خواهند نورگیر داشته باشند اما نیازی به باز کردن پنجره ندارند.

کلام آخر

خرید پنجره دوجداره برای آشپزخانه نیازمند این است که شما عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و ببینید که چه پنجره‌ ای برای محیط آشپزخانه‌ تان می‌ تواند گزینه مناسبی باشد. ما در این مبحث معیارهای مهم انتخاب پنجره را به طور کامل برایتان توضیح دادیم تا بتوانید با اطلاعات کافی دست به خرید آن ها بزنید. قبل از اینکه یک خرید عالی برای پنجره آشپزخانه داشته باشید اول باید هدفتان را از استفاده از آن ها مشخص کنید. در نهایت می‌ توانید با در نظر گرفتن معیارهای بالا تصمیم نهایی را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =