درب و پنجره های آلومینیومی جز پرکاربرد ترین و محبوب ترین متریال ها در ساخت تجهیزات ساختمانی است. برای بررسی مزایا پنجره آلومینیومی با ما همراه باشید.

پنجره آلومینیومی چیست

پنجره های آلومینیومی ساختاری شبیه به پنجره های یو پی وی سی داشته اما استحکام بیشتری دارد. از این پنجره ها با توجه به استاندارد های در نظر گرفته شده می توانیم برای ساخت پنجره نمایید. پنجره های آلومینیومی دارای دو نوع عادی و ترمال بریک بوده که از جهت خارجی و داخلی جهت عایق بندی بیشتر استفاده می شود. با استفاده از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، تابستانی خنک و زمستانی گرم خواهید داشت.

پنجره آلومینیومی چیست

مزایا پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی قیمت های مقرون به صرفه ای داشته اما باید در زمان خرید به موارد مختلفی توجه نمایید. این عوامل بر قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره اثرگذار خواهد بود. اگر متریال پنجره آلومینیومی مرغوب تر بوده و آپشن های بیشتری داشته باشد، هزینه بالاتری نیز باید پرداخت نمایید. نوع باز و بسته شدن پنجره را در نظر داشته باشید که به صورت ثابت، بازشو و کشویی طراحی می شود. همچنین در صورتی که پنجره رنگ آمیزی شده باشد، هزینه بیشتری از مشتری اخذ می شود.

پنجره های آلومینیومی قابل بازیافت بوده و می توان پس از استفاده در کوره های اختصاصی برای ساخت محصول جدید استفاده نمایید. پس در نتیجه به همین خاطر پنجره آلومینیومی از متریال های دیگر در و پنجره مانند یو پی‌ وی‌ سی و غیره بهتر و سازگار با محیط زیست است. پس بدون نگرانی در بابت آلودگی محیط زیست می توانید استفاده نمایید. در ادامه به سایر مزایا پنجره آلومینیومی می پردازیم.

درب و پنجره های آلومینیومی در مقابل آتش سوزی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در صورت ورود بروز حوادثی مانند آتش سوزی از ورود به خطرات خسارت های بیشتر به پنجره جلوگیری می نماید.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش پنجره آلومینیومی و پنجره های یو پی وی سی مجموعه پایتخت وین بوده که تمامی محصولات خود را با بهترین متریال طراحی می نماید. جهت خرید پروفیل upvc، پنجره آلومینیومی ترمال بریک و غیر به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید.

پنجره آلومینیومی چیست

امروزه پنجره های دوجداره به منظور عایق بندی هوا، گرد و خاک و عایق بندی صوتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در شهر های آلوده مانند شهر تهران و کلان شهرها های دیگر که ذرات آلوده بیشتری در هوا وجود دارد، می توانید از پنجره های آلومینیومی به منظور جلوگیری از ورود این ذرات استفاده نمایید. در ادامه به مزایا پنجره آلومینیومی می پردازیم.

پنجره های آلومینیومی نسبت به پنجره هایی با متریال های دیگر عمر بالاتری دارد. این پنجره ها تغییر رنگ نداده و نیاز به تعمیرات یا سرویس های متوالی ندارد. می توانید از مقاومت آن در برابر پوسیدگی رطوبت و غیره استفاده نمایید. پس پنجره های دوجداره یو پی وی سی و پنجره دوجداره آلومینیومی هر کدام کاربرد خاصی داشته و بر اساس نیاز مشتریان در نظر گرفته می شود.

سالانه مبالغ بسیار زیادی را برای مصرف انرژی پرداخت می نماییم. پنجره های دوجداره ضریب انتقال حرارت بالایی داشته و به دلیل اینکه از شیشه های دوجداری و پروفیل هایی با تیغه های پلی آمید استفاده می شود، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. از جمله مزایا پنجره آلومینیومی مقاومت آن در برابر انتقال انرژی است.

وزن پنجره از دیگر ویژگی ها و مزایای پنجره آلومینیومی محسوب می‌ شود. به صورت کلی وزن یک متر پنجره آلومینیومی نزدیک دو کیلو وزن داشت که در مقایسه با پنجره های با متریال دیگر وزن بسیار کمتری دارد. با توجه به اینکه این محصول بازیافت شود، می توانید در ظاهر مختلفی با توجه به سلیقه کاربران طراحی نمایید. پس وزن کمتر پنجره ها باعث کاهش وزن ساختمان می شود که از مزیت های اصلی پنجره های آلومینیومی محسوب می شود

در صورتی که قصد خرید درب و پنجره آلومینیومی، پنجره های یو پی وی سی با استاندارد های بین المللی مانند هافمن، وین تک، ویستابست و کوپال را دارید، با مجموعه پایتخت وین در ارتباط باشید. ما در پایتخت وین نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در تهران امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =