قیمت پنجره‌ی دوجداره upvc

آیا مبلغ پرداخت پروفیل upvc در مقایسه با سال گذشته گران تر شده است !؟

قیمت پنجره‌ی دوجداره upvc : پروفیل upvc نسبت به چند سال قبل و حتی چند ماه قبل دچار نوسانات و درنهایت بالا رفتن قیمت پنجره های دو جداره ی یو پی وی سی شده است.

البته ناگفته نماند همه ساله این محصول افزایش قیمت مخصوص خود را دارد.

دلیل اصلی گران شدن پنجره های دوجداره‌ی upvc هم درواقع همین است! این پروفیل‌ها مهم ترین و اصلی ترین متریال به وجود آورنده ی این نوع از پنجره هست. و در نتیجه افزایش قیمت پروفیل ها به طور مستقیم بر قیمت پنجره ها اثر گزار است.

برای اطلاع از قیمت توری پلیسه میتوانید از ما کمک بگیرید.

چرا پروفیل باعث افزایش قیمت پنجره‌ی دوجداره upvc شده است؟

حقیقت این است که در سال های متنادی در گذشته تنها یک عامل اثر گزار بر قیمت ها بود که آن هم : وجود تورم ها بود. اما در سال های اخیر دو عامل مهم دیگر نیز در این امر اثر گزار شد؛

مورد اول: عدم فروش و عرضه در بازار و رکود و دوم و بالا رفتن افسارگسیخته‌ی نرخ ارز که قیمت‌های پروفیل‌ها را بالا برده است و همین قضیه سبب شده است تت قیمت درب و پنجره های یو پی وی سی بالا رود.

آیا قیمت سایر مواد اولیه ساخت قیمت پنجره ی دوجداره upvc هم افزایش داده است؟

متاسفانه بله! قیمت تک به تک متریال مربوط به ساخت پنجره های یو پی وی سی نیز تابع شرایطی بود که در عنوان قبل ذکر شد و بنابر قیمت این محصولات نیز بالا رفته است. مانند قیمت یراق آلات upvc و پروفیل ها که ذکر شد همچنین هزینه های تولید و توزیع و نصب و …

آیا قیمت پنجره های دوجداره‌ی یو وی وی سی همچنان از این هم بالاتر خواهد رفت؟

در حال حاضر امیدواریم با نظارت بیشتر و همیاری مسئولان وسایل ضروری ساخت و ساز ِمنزل قیمتشان به ثبات برسد، و شاهد کاهش قیمت‌های چنین محصولاتی علی الخصوص قیمت پنجره دو جداره باشیم.

ولی بدیهی است با زیاد شدن قیمت حامل های سوخت که تاثیرات اساسی و غیر قابل چشم پوشی ای بر هزینه ی حمل و نقل این گونه محصولات دارد و البته که همچنین دستمزدهای نصب و ساخت و حمل و نقل ها قیمت محصول پنجره دو جداره نیز افزایش های چشمگیر داشته است.

محاسبه‌ قیمت واقعی پنجره های دوجداره upvc

حال که با مواردی که در بازار متاسفانه در بی ثباتی قیمت ها اثر گزار است آشنا شدیم بهتر است با سایر موارد مهم در تفاوت قیمت پنجره های یو پی وی سی آشنا بشیم .

شما هنگام خرید لازم است این نکته را بدانید که : پروفیل استفاده شده در پنجره های مدل نوسازی upvc از پنجره های  upvc ای که برای بازسازی استفاده می شود  کمی ارزانتر است.)

برای محاسبه دقیق قیمت کنونی پنجره دوجداره یو پی وی سی شما باید به دقت ابعاد پنجره ( یعنی عرض و ارتفاع ) و همچنین تعداد بازشوها،همان قسمت هایی که با دستگیره گشوده میشود.

را در بیاورید و به سازنده آن را اطلاع دهید چراکه بسیار این دو عامل در پروسه ی  قیمت گزاری پنجره تا ثیر دارد اینکه  که چند عدد بازشو داشته باشد و همچنین نوع و برند پروفیل ها و سایر متریال ها مانند یراق آلات و البته شکل ظاهری و  طرح کلی (اینکه با کتیبه یا بدون کتیبه باشد) در نظر گرفته شود.

محاسبه‌ قیمت واقعی پنجره های دوجداره upvc

قیمت پنجره‌ی دوجداره upvc

بنابراین قیمت پنجره‌های دوجداره تا حد زیادی بستگی به چهار چیز دارد!

1-میزان پروفیلی که در آن استفاده شده است

2- برند پروفیلی که انتخاب کرده اید

۳- طرح پنجره یو پی وی سی که با کتیبه یا بی کتیبه باشد

۴- هم برند و هم نوع یراق الات یو پی وی سی و همچنین نوع محصول تولیدی دارد.

اگر شما قصد خرید و یا سفارش این پنجره ها را دارید، به این نکته بسیار توجه کنید که دقت اندازه گیری تان باید به دقت میلی متر باشد.

و البته فروشندگان نیز بر همین مبنا باید قیمت بدهند ! چرا که قیمت هر لنگه ی پنجره های باز شو و غیر باز شو متفاوت است.

و بسته به اینکه هر پنجره ی مورد نیازتان چند قسمت باز شو یا غیر باز شو دارد ، باید به شما قیمت را بدهد. متاسفنه فروشندگان زیادی این نکته را لحاظ نمیکنند؛ اما شما میتوانید از فروشنده ی بخواهید این نکته را در محاسبات خود بیاورد.

درباره پنجره عایق بیشتر بدانید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =