اگر قصد خرید پنجره دوجداره را دارید، برای بررسی شیش مزیت استفاده از پنجره دوجداره با ما همراه باشید.

منظور از پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دوجداره نوعی پنجره بوده که از پروفیل های باکیفیت آلومینیومی یا یو پی وی سی برای ساخت چهارچوب آن استفاده می شود. مهم ترین قسمت پنجره شیشه بوده که از دو جفت شیشه با فاصله از همدیگر ساخته می شود و بین دو شیشه گاز مخصوصی قرار می دهند تا باعث عایق بندی شیشه ها شود. همچنین می توانید پروفیل های upvc، آلومینیومی و غیره را به صورت دوجداره خریداری نمایید. در ادامه به شش مزیت استفاده از پنجره دوجداره می پردازیم.

منظور از پنجره دوجداره چیست؟

کاهش مصرف حامل های انرژی

هزینه های مصرف انرژی در کشور ایران بسیار بالا است و با توجه به افزایش جمعیت و عدم رعایت موارد کنترل شده، انرژی بیش از حدی هدر می رود. یکی از روش های جلوگیری از مصرف انرژی در فصل تابستان و زمستان، استفاده از پنجره های عایق بندی شده و مقاوم است. با استفاده از پنجره های دوجداره با کاهش مبالغ قبوض گاز و برق روبه رو می شوید.

عایق بندی صوتی

آپارتمان ها در کنار همدیگر بنا می شود. در صورت عدم استفاده از پنجره دوجداره باعث عبور صدا به همسایه ها می شود. می توان با استفاده از پنجره های دوجداره تا حد قابل ملاحظه‌ای از عبور صدا جلوگیری نمایید. همچنین ساختمان هایی که در خیابان ها و بزرگراه ها ساخته می شوند دائماً صدای آزار دهنده وسایل نقلیه شنیده می شود که با استفاده از پنجره های دوجداره می توان تا حد قابل ملاحظه‌ای از ورود صدا جلوگیری نمایید. برای اطلاع از بهترین پنجره های دوجداره آلومینیومی و بهترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی و قیمت پنجره دوجداره ویستابست در تهران و قیمت پنجره دوجداره upvc در تهران می توانید با کارشناسان سایت پایتخت وین در ارتباط باشید.

امنیت فضای داخلی

شیشه های دوجداره نسبت به شیشه های تک جداره مقاومت بالایی دارد و سخت‌ تر دچار شکستگی می شود. با این تفاسیر می توانیم امنیت خانه ها را در صورت استفاده از پنجره های دوجداره افزایش دهیم. در نظر داشته باشید پنجره های دوجداره قفل های چند جهت و چند نقطه ای تعبیه است. همچنین پنجره های دوجداره نیز به صورت ضد سرقت بوده و می توان در ساختمان های ویلایی، تجاری و مسکونی استفاده نمایید.

امنیت فضای داخلی

تنوع طرح و رنگ پنجره دوجداره

یکی از ویژگی های پنجره دوجداره، تنوع رنگ و انواع آن بوده که می توانید به صورت فولکس واگنی، کشویی، لولایی و غیر خریداری نمایید. با توجه به دکوراسیون خود می توانید پنجره یو پی وی سی یا آلومینیومی و برحسب نوع دکور خود انتخاب نمایید. امکان استفاده از اشکال پیچیده منحنی، زاویه دار و حتی به صورت کلاسیک و معماری مدرن وجود دارد.

حتی امکان استفاده از طرح چوب نیز در پنجره های دوجداره وجود دارد. پنجره های دوجداره با انواع محلول های شوینده واکنش نمی دهد و می توانید انواع روش ها و پنجره های دوجداره را شستشو دهید.

مقاومت پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره عمر بالاتری از پنجره های فلزی، چوبی و سایر پنجره های با تکنولوژی قدیمی دارند. می توانید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله طوفان، سیل، گرما و سرما استفاده نمایید. نقطه ذوب آلومینیوم ۳۸۵ درجه بوده که به آسان ذوب نمی شود. پروفیل پنجره ها در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند و در برابر زلزله امکان خرد شدن آن ها وجود ندارد.

برای جلوگیری از انتقال تماس رطوبت گیر در بین شکاف شیشه ها استفاده که گرما و سرما باعث افزایش رطوبت و تعریق بین شیشه ها نشود. در نظر داشته باشید پس از نصب پنجره آن را با نوارهای آب بندی و درزگیر ها عایق بندی می کند که از ورود آب داخل جلوگیری شود.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد شیش مزیت استفاده از پنجره دوجداره بود. در این مقاله به صورت مختصر به معرفی پنجره دوجداره و مزیت های آن پرداختیم. برای پاسخ به سئوالات خود، با کارشناسان فنی سایت پایتخت وین  در ارتباط باشید. همچنین اگر قصد نصب و طراحی پنجره دوجداره دارید، به وب سایت پایتخت مراجعه کرده و می ‌توانید توسط همکاران فروش مجموعه استعلام قیمت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =