نصب شیشه ضد سرقت مناسب برای پنجره دوجداره جهت امنیت بیشتر پنجره و فضای داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شیشه ضد سرقت چیست

شیشه ضد سرقت نوعی شیشه پنجره دوجداره بود که در این نوع پنجره ها از شیشه ها از امنیت بالایی برخوردار هستند و می توان از آن ها در محیط های کاری مسکونی و غیر استفاده نمایید. پنجره هایی که مجهز به شیشه های دوجداره ضد سرقت هستند. به شکلی طراحی شده که امنیت بالایی در برابر شکستگی یا آسیب ‌های احتمالی داشته باشد.

ابعاد و اندازه های شیشه دوجداره

از شیشه های ضد سرقت می توانید برای انواع فروشگاه ها، خانه ها، مغازه ها و غیر استفاده نمایید و بیشتر برای بخش های خارجی فضای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این پنجره ها را می توانید در ابعاد و اندازه های دلخواه خریداری نمایید. در نظر داشته باشید یکی از عوامل مهم قیمت شیشه ضد سرقت قیمت آن است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع پروفیل های پنجره، شیشه های پنجره ضد سرقت، انواع پنجره های یو پی وی سی آلومینیومی با استانداردهای بین المللی، مجموعه پایتخت وین است. می توانید با توجه به نوع پنجره دوجداره خود از شیشه های ضد سرقت یا ضد گلوله خریداری نمایید.

قیمت شیشه ضد سرقت

قیمت شیشه ضد سرقت به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توانیم به نوع شیشه ضد سرقت، یراق آلات استفاده شده، پروفیل های پنجره و غیره اشاره نماییم. پنجره هایی که مجهز به شیشه های ضد سرقت هستند، از لایه های ۵ میلی متری یا ۶ میلی متیری لمینتی طراحی شده است. قیمت های شیشه ضد سرقت ممکن است چندین برابر شیشه های دوجداره معمولی باشد.

در زمان خرید علاوه بر زیبایی و سایر فاکتور های مهم آن می توانید از خواص ضد سرقت بودن شیشه ها نیز استفاده نمایید. اگر ضربه وارد شیشه شود یک لایه آن شکسته و باعث خورد شدن کل پنجره نمی شود.

اهمیت پنجره های دوجداره

احساس امنیت و آرامش یکی از موارد حائز اهمیت در زندگی امروزه محسوب می ‌شود و افراد مختلف جامعه با توانایی های مالی در صدد حفظ مال و منافع خود هستند. استفاده از شیشه ضد سرقت مناسب برای پنجره دوجداره باعث زندگی در محیط امنی بوده و باعث افزایش امنیت جانی مالی در زندگی می شود. در صورتی که قصد زندگی در محیط های امن را دارید، می توانید از شیشه های ضد سرقت پنجره دوجداره استفاده نمایید.

اهمیت پنجره های دوجداره

عوامل موثر در قیمت شیشه ضد سرقت مناسب برای پنجره دوجداره

استفاده از پروفیل های باکیفیت در پنجره های دوجداره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. پنجره ها باید به گونه ای طراحی شود. که سارقان امکان خمکاری پروفیل و ورود یا شکستن آن نداشته باشد. برای این منظور می توانید جهت مشاهده پروفیل های مناسب برای پنجره های ضد سرقت به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید. در این سایت امکان خرید و مشاهده قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک و قیمت پنجره دوجداره هافمن انواع پنجره upvc و درب و پنجره های آلومینیومی وجود دارد.

انواع شیشه ضد گلوله

شیشه های ضد سرقت دوجداره در دو نوع شیشه لمینت و شیشه دوجداره ضد گلوله و ضد سرقت طراحی می شود. هر کدام از شکستگی در برابر سارقان جلوگیری می کند. در نظر داشته باشید شیشه های لمینت دارای دو لایه های بیرونی بوده. و از طریق طرح های مخصوص به همدیگر چسبانده می شود.

در صورت ورود سارقان شیشه آسیبی خورد نمی شود. شیشه های دوجداره ضد سرقت و ضد گلوله در برابر هر گونه ضربه آسیب نمی بیند. و هنگام تولید این شیشه ها مقاومت آن در برابر پرتاب گلوله و اجسام مختلف تست و بررسی می شود.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد شیشه ضد سرقت مناسب پنجره دوجداره بود. در این بحث به انواع شیشه ضد گلوله، اهمیت پنجره های دوجداره، قیمت این شیشه ها، ابعاد و اندازه های طراحی پنجره ضد سرقت پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع پنجره های یو پی وی سی، درب و پنجره های آلومینیومی با گواهینامه معتبر، خدمات پس از فروش به مجموعه پایتخت وین مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =