اگر به معماری و هنر علاقه ای داشته باشید، حتما جلوه ی بی نظیر شیشه های منقوش و رنگی را در بناهای تاریخی دیده اید. این شیشه های زیبا از ابتدای تاریخ ساخت کلیسا مورد استفاده قرار می گرفته اند. طرح و نقش هایی شگفت انگیز که سبب ایجاد نمایی زیبا  با بازی نور در طول روز می شد. معماری داخلی مدرن هم با الهام از این هنر بی مانند، شاخه ای را به نام شیشه دکوراتیو ایجاد نموده است. اما شیشه دکوراتیو چیست؟ حتما تاثیر پنجره ها و شیشه ها در زیبایی محیط داخلی را دیده اید. بدون پنجره ها نمی توان از نور آفتاب بهره ای برد. زیبا ترین سازه ها امروز تعداد مناسبی پنجره با شیشه های با کیفیت دارند. سازه های مدرن با استفاده از این نکات تلاش دارد تا همه ی المان ها علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی دل انگیزی هم داشته باشند. برای نمونه شیشه دکوراتیو و نمونه های اجرای آن در محیط های مختلف علاوه بر تغییر چهره ی محیط، مزایای بسیاری هم دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید پنجره های ویستا بست از نمایندگی ویستا بست با ما همراه باشید.

Decorative glass المانی مدرن و منعطف!

شیشه دکوراتیو اصولا به نوعی از انواع شیشه با ابعاد و ضخامت مختلف گفته می شود که با استفاده از روش های مختلف رنگ آمیزی و یا منقوش شده اند. این محصولات در اغلب اوقات برای تزئین محیط داخلی و گاهی برای محیط بیرونی مورد استفاده قرار میگیرند. امروز به هر نوع شیشه که به منظور زیباسازی محیط تولید شده باشد شیشه دکوراتیو گفته می شود. روش های مختلفی وجود دارند تا رنگ های مات و شفاف را بر روی شیشه ایجاد کنند. ممکن است شیشه ها یکپارچه به یک رنگ باشند و یا دارای طراح های خاصی باشند. نکته ای که شاید مخاطبان درباره شیشه دکوراتیو ندانند، انعطاف بالای این عنصر با سبک های مختلف معماری داخلی است. این محصول با طراحی جذاب، برای هر سلیقه و سبکی محصولی خاص دارد.

 

Decorative glass المانی مدرن و منعطف!

کاربرد های شیشه دکوراتیو چیست؟

امروزه برند های مطرح داخلی و خارجی در حال تولید شیشه دکوراتیو به منظور استفاده های مختلف هستند. هم چنین طراحی بسیار متنوع از انواع فانتزی تا کلاسیک و پست مدرن را شامل می شود. با استفاده از این محصول می توان زیبایی فوق العاده ای در محیط ایجاد نمود.

انواع شیشه دکوراتیو

  1. شیشه لمینت رنگی
  2. شیشه مات«سند بلاست»
  3. شیشه دارای چاپ«اسپندرال»
  4. شیشه رنگی
  5. شیشه فوتو لمینت
  6. شیشه های لاکوبل
  7. شیشه دکوراتیو با طرح سنگ
  8. شیشه دکوراتیو با طرح شکسته

انواع شیشه دکوراتیو:

انواع شیشه های دکوراتیو رنگی

شیشه های دکوراتیو رنگی، در حالت کلی به 2 نوع شیشه های لاکوبل رنگی و شیشه های رنگی ترنسپرنت تقسیم می شوند. نوع اول تنها در یک رو نما دارند. این شیشه ها نور را از خود عبور نمی دهند. هم چنین لاکوبل رنگی برای محیط داخلی و در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه های رنگی ترنسپرنت قابلیت عبور نور از خود را دارند. از این نوع شیشه های دکوراتیو رنگی اغلب در نمای بیرونی سازه های مختلف، آینه کاری داخلی و نورگیر ها استفاده می شود.

خرید شیشه دکوراتیو

در هنگام خرید شیشه دکوراتیو، متوجه خواهید شد که شیشه های متنوعی برای استفاده در محیط هایی متنوع وجود دارند. با توجه به طرح و رنگ و کارایی هر یک می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین با توجه به محیطی که قرار است شیشه را قرار دهید و با توجه به سلیقه شما، گزینه های بسیاری وجود دارند. هم چنین قیمت شیشه دکوراتیو نیز ارتباط مستقیم با نوع شیشه دارد. در تولید هر یک متریال رنگی مختلف و ابزار و روش های مختلفی به کار گرفته شده است.

خرید شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو در پنجره دو جداره!

یکی از مهم ترین مزایای انواع شیشه دکوراتیو، قابلیت استفاده در پنجره های دو جداره است. هم چنین در تولید درب های دو جداره نیز می توان از شیشه دکوراتیو استفاده نمود.این محصولات با مقاومت بسیار مناسب در مقابل نفوذ گرما، سرما و یا گرد و غبار محصولات مناسبی هستند. هم چنین استحکام بالای شیشه دکوراتیو در کنار زیبایی درخشان آن، محصولی ایده آل برای طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =