خرید درب بالکن و تراس می‌ تواند یکی از مهم‌ ترین کارهایی باشد که برای هر خانه ای انجام می‌ دهید. زیرا انواع مختلفی از این درب ها وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ هایشان متفاوت است. در واقع همان قدر که برای استعلام قیمت پنجره دو جداره وین تک در تهران یا پنجره‌ های دیگر زمان می‌ گذارید، باید در مورد درب بالکن و تراس هم حساسیت به خرج دهید تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید. با ما همراه باشید تا راهنمای خرید درب بالکن و تراس را به طور کامل برایتان توضیح دهیم.

شناخت انواع درب بالکن از لحاظ بازشو

اولین موردی که باید به آن توجه کرد، این است که درب بالکن و تراس را از لحاظ مدل باز شدن شناسایی کنید که شامل موارد زیر هستند:

درب چرخشی

درب چرخشی یکی از درب‌ هایی است که برای تراس از آن کمتر استفاده می‌ کنند. معمولاً از جنس آلومینیوم و upvc است. سبک آن کمی خاص و منحصر به فرد است و به صورت چرخشی باز می‌ شود.

درب کشویی

درب کشویی به عنوان رایج‌ ترین درب برای بالکن و تراس استفاده می‌ شود. به صورت ریلی روی غلطک‌ های تعبیه شده حرکت می‌ کند و کار با آن خیلی راحت است. معمولاً ساختار آن ها تشکیل شده از پروفیل upvc، شیشه و یراق آلات است.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در طرح‌ ها و انواع مختلف در دسترس قرار می‌ گیرند و تنوع آن ها بیشتر است. نسبت به درهای دیگر امنیت آن ها بالاتر است. برای طراحی دکوراسیون بیش از همه آن را پیشنهاد می‌ کنند. در واقع داخل آن ها شیشه‌ های ثابت و غیر قابل حرکت تعبیه شده است. البته می‌ توانید شیشه‌ های متحرک هم استفاده کنید. شیشه آکاردئونی جمع شو یکی از بهترین گزینه‌ ها برای استفاده از این درب ها است. زیرا شرایط مناسبی را برای تبادل هوا ایجاد می‌ کند و باعث می‌ شود که شما حفاظ شیشه‌ ای کاملاً امنی داشته باشید.

درب بالکن و تراس

درب upvc دوجداره برای بالکن

همانطور که ما به شما توصیه می‌ کنیم برای خرید پنجره به دنبال قيمت پنجره دوجداره upvc در تهران باشید، برای بالکن هم توصیه می‌ کنیم که به سراغ درب دوجداره upvc بروید. زیرا ویژگی‌ های قابل توجهی دارد که می‌ تواند امنیت کافی را در محیط ایجاد کند. از طرفی یراق آلات با کیفیت داخل آن ها استفاده می‌ شود و کار با آن ها اصلاً سخت نیست.

نگهداری و تمیزکاری این نوع درب خیلی راحت انجام می‌ شود و مقاومت و استقامت آن ها نسبت به پروفیل‌ های دیگر خیلی بالاتر است. شما می‌ توانید آن ها را در انواع تک جداره یا دو جداره خریداری کنید. درزبندی آن ها بسیار عالی است و مانع از انتقال هوا به محیط داخلی یا محیط بیرون می‌ شود.

محبوبیت آن ها نسبت به دیگر انواع پنجره‌ ها بیشتر است. خیلی از آن ها به صورت تمام شیشه درست شده‌ اند. شما می‌ توانید نه تنها برای درب بالکن یا تراس استفاده کنید؛ بلکه برای درب سرویس حمام هم خیلی‌ ها به سراغ این نوع درب‌ ها می‌ روند. ویژگی‌ هایی که در مورد این درب‌ ها وجود دارد، شامل موارد زیر است:

اگر قصد خرید این نوع درها را دارید، بهتر است که از قبل در مورد آن ها تحقیق کنید و استعلام قیمت بگیرید. شما می‌ توانید برای استعلام قیمت پنجره دو جداره آلومینیوم ترمال بریک یا انواع شیشه‌ های دوجداره برای درب بالکن وارد سایت پایتخت وین شوید و در مورد ویژگی‌ های آن ها و قیمتشان اطلاعات کافی به دست بیاورید تا در نهایت یک خرید استاندارد و مطمئن داشته باشید.

سخن آخر

خرید درب بالکن و تراس برای خانه نوساز اهمیت بسیار زیادی دارد. به خاطر همین است که تاکید داریم حتماً در این باره تحقیق کنید تا بتوانید یک خرید عالی را رقم بزنید. ما در این مقاله به طور کامل برایتان توضیح دادیم که بهترین نوع درب کدام است و چه ویژگی‌ هایی دارد. همچنین انواع مختلف این درب ها از لحاظ نوع باز شدن را به شما معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =