در زمان خرید و انتخاب پنجره دوجداره باید فاکتور های مختلفی را در نظر داشته باشید. برای بررسی بیشتر و راهنمایی انتخاب پنجره دوجداره با ما همراه باشید.

منظور از پنجره دوجداره چیست

امروزه با توجه به افزایش آلودگی های صوتی و آلایندگی های شهری، استفاده از پنجره های دوجداره در ساخت واحد های مسکونی و تجاری افزایش یافته است. برای بررسی ویژگی های پنجره دوجداره با ما همراه باشید.

دلایل اسقبال مشتریان از پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره ظاهر شیک و زیبا تری نسبت به پنجره های تک جداره با فریم قدیمی دارند. انواع پنجره دوجداره با طراحی زیبا و هماهنگ با سبک دکوراسیون بوده که با سایر عناصر داخلی و خارجی ساختمان همخوانی دارد. در صورتی که قصد خرید و راهنمایی انتخاب پنجره دوجداره را دارید، می توانید به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید.

راهنمایی انتخاب پنجره دوجداره

خرید پنجره ضد سرقت

یکی دیگر از عواملی که خریداران پنجره به سراغ پنجره های دوجداره می روند، حفاظت آن ها در برابر عوامل مختلف است. قفل ‌ها و سیستم‌های قفلی از تجهیزات پیشرفته مطابق با آخرین تکنولوژی روز جهان ساخته می شود. در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره دارای قفل‌ های محکم و قوی است. قفل‌ های چند نقطه ای، قفل‌ های الکترونیکی و سیستم‌های قفلی پیشرفته می ‌تواند امنیت بیشتری را در فضای داخلی فراهم کند.

هزینه های ساخت و طراحی پنجره دوجداره

هزینه ‌های ساخت و نصب پنجره دوجداره متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در قدم اول اندازه و ابعاد پنجره را باید در نظر داشته باشید. هزینه ساخت و نصب پنجره دوجداره بستگی به اندازه و ابعاد آن بستگی دارد. پنجره‌های بزرگ تر ممکن است هزینه بیشتری نیاز داشته باشند.

در قدم دوم متریال ساخت پنجره و شیشه در قیمت پنجره تأثیر مستقیمی دارد. پنجره ‌های آلومینیومی معمولاً گران ‌تر از پنجره‌های UPVC یا چوبی هستند اما با توجه به کاربرد خود می توانید پنجره با متریال مورد نظر را خریداری کنید. انتخاب نوع شیشه نیز هزینه را تحت تأثیر قرار می‌ دهد. شیشه‌ های عایق حرارتی و صوتی بیشترین هزینه را دارند. در ادامه به راهنمایی انتخاب پنجره دوجداره می پردازیم.

گارانتی پنجره های دوجداره

گارانتی در زمان خرید پنجره دوجداره بسیار مهم بوده و باید در نظر کاربران قرار داشته باشد. پنجره های دوجداره دارای پروفیل های مصرفی با ۱۰ سال ضمانت نامه بیمه ایران بوده و هرگونه ترک خوردن، پوسیدگی، تغییر حالت، تغییر رنگ و موارد مشابه با شرکت نصب کننده یا تولید کننده پنجره خواهد بود. یراق آلات پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش است.

در کنار این عوامل می توانید پنجره های تولیدی گروه صنعتی پایتخت وین را با ۲ سال گارانتی بی قید و شرط رگلاژ و سه سال گارانتی تمامی محصولات خریداری نمایید. و در ادامه به روش نصب اصولی و راهنمایی انتخاب پنجره دوجداره می پردازیم. در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارید، مقالات آموزشی سایت پایتخت وین را مطالعه نمایید.

گارانتی پنجره های دوجداره

نصب پنجره های دوجداره

کارشناسان فنی در ابتدا ابعاد پنجره را در نظر می‌گیرد و با توجه به سفارش مشتری پنجره های مناسب را طراحی می نماید اما به صورت کلی نصب پنجره به صورت اصولی بسیار حائز اهمیت است. اگر پنجره درزگیری نشده و به صورت اصولی نصب نشود، در آینده مشکلات بسیاری مانند ورود آب ورود و عدم عایق بندی اصولی مواجه می شوید. همچنین رگلاژ پنجره ها در زمان نصب نیز اهمیت دارد. باید زیر نظر افراد متخصص پنجره دوجداره را نصب نمایید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد راهنمایی انتخاب پنجره دوجداره بود. سعی کردیم از نقطه نظر های مختلف به بررسی انتخاب پنجره دوجداره بپردازیم. اما در زمان خرید حتما هزینه های ساخت و طراحی گارانتی پنجره روش های نصب اصولی پنجره را توجه نمایید.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش پنجره های دوجداره، شیشه سکوریت، شیشه مشجر، پروفیل پنجره دوجداره، پروفیل پنجره یو پی وی سی، طراحی پنجره دوجداره کشویی، طراحی پنجره دوجداره لولایی، طراحی پنجره دوجداره ریلی با دو لنگه متحرک و غیره مجموعه پایتخت وین است. برای مشاهده قیمت محصولات و خدمات بی نظیر مجموعه به سایت پایتخت وین مراجعه کرده و در صورت تماس با کارشناسان فنی می توانید با جزئیات محصولات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =