در بازار شما میتوانید برند های گوناگونی از انواع پنجره های دو جداره را ببینید که در این مقاله به مقایسه برند های پنجره ی دوجداره می پردازیم.

که هر یک ویژگی های خاص و منحصر به فردی را دارند و هم چنین قیمت و ارزش و کیفییت آنها با هم متفاوت است

در بازار سه تا از معروف ترین برند ها شامل : وین تک، ویستا بست، و هافمن و ایده آل هستند

برند های دیگری هم موجود هستند ! اما پر تقاضا ترین برند ها شامل این چهار مورد گفته شده میباشد.

در ادامه به توضیح این چهار پروفیل میپردازیم :

 

از مهم ترین نکات در انتخاب برند های پنجره ی دوجداره

جالب و ضروری است که بدانید اگر به دنبال با کیفیت ترین و بهترین برند پنجره های یو پی وی سی می باشید؛ واز بین موارد گفته شده انواع پروفیل ها یکی را انتخاب کرده اید؛ باید به این نکته هم بسیار توجه کنید که بعضا مشاهده شده است که سودجویان از پروفیل های تقلبی به جای  پروفیل های معتبر استفاده می کنند! پس به یاد داشته باشید هنگام انتخاب و خرید و نصب پنجره دوجداره این نکته را که احتمال اینکه پروفیل تقلبی باشد هم کاملا وجود دارد پس تلاش کنید برای نصب پنجره upvc  از دفاتر نصب معتبر و مطمعن کمک بگیرید.

مقایسه پروفیل وین تک و ویستابست

هر دو پروفیل ویستا بست و وین تک در طبقه بندی متفاوتی از کیفیت وجود دارد. شما میتوانید بسته به نیاز و کاربری ساختمان از یکی از انواع آن استفاده کنید.

قیمت پروفیل های ویستابست از پروفیل های وین تک گران تر است و هم چنین پروفیل ویستابست از وین تک سنگین تر می باشد. اما مزیت پروفیل وین تک چیست؟ پروفیل ها شرکت وین تک دارای حرفه های بسیاری میباشد و البته هم چنین در پروفیل های خانواده ی ویستا بست هم ضخامت دیواره های خارجی بیشتر می باشد و البته پروفیل وین تک نسبت به پروفیل شرکت ویستا بست سطح مقاومت بیشتری دارد.

هر دو تای این پروفیل ها یعنی وین تک و ویستا بست همانگونه که گفته شد، دارای رنج های مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند لازم است بدانید این دو پروفیل محبوب سال هاست که به عنوان پروفیل های درب و پنجره ی دوجداره مورد استفاده ی کاربران آن قرار میگیرند.

 

 

 

بهترینبرند های پنجره ی دوجدارهکدام است؟

این سوال نیز بستگی به شرایط استفاده و کاربرد پنجره دارد، مثلا شما می توانید از پنجره کشویی یا ریلی در آشپزخانه استفاده کنید یا از پنجره دایره ای در سرویس های بهداشتی استفاده کنید اما آن چیزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مدل پنجره با توجه به محل نصب و اندازه و شکلی که برای ساختن پنجره قرار داده اند انتخاب شود.

اما باید بدانید که پنجره دو جداره چند لنگه مورد نظر شماست.

پنجره های تک لنگه: برای اتاقهای کوچک، مانند حمام یا نورگیر یا اتاقک ها مناسب است.

پنجره های دولنگه: این پنجره ها برای اتاقهایی که طول آن ها 3 متر به بالا است مناسب می باشد.

پنجره سه لنگه: برای محیطهای عریضتر مناسب هستند مانند سالنها و یا اتاقهاب به نسبت بزرگ.

کدام پنجره مناسب شماست؟

از کلیات که بگذریم، هر مجموعه ای برای ساختمان خود با توجه به موقعیت جغرافیای و شرایط دیگر نیاز است بدانند هر پنجره در هر برندی چه نقاط قوتی را دارد که با علم به آنها اقدام به خرید کنند.

در ادامه پارامتر های مهم و برندهارا با هم بررسی میکینم.

شیشه‌های برای عایق حرارت مناسب هستند: وین تک، ایده آل، ویستا بست.

شیشه‌های عایق صدا (مناسب برای اماکن شلوغ و یا جلوگیری از درز صدا): هر 4 برند عایق صدا هستند.

شیشه‌های به راحتی تمیز شونده: همه برندهای معرفی شده به خوبی تمیز میشوند.

شیشه‌های نشکن و مقام و یا ایمن: ویستا بهترین نوع شیشه های نشکن را عرضه می کند.

شیشه های ضد آتش: میتوانید از وین تک استفاده کنید.

 

پس بهترین برند های پنجره ی دوجداره کدام است؟

در کشور ما نمی توان گفت بهترین پنجره دو جداره دقیقا کدام برند است. زیرا اکثر شرکت ها به خوبی کار میکنند و میتوان با توجه به مشاوره اهالی فن انتخاب درستی را انجام داد، و شما با توجه به کاربری مورد نیاز و بودجه تان، چند لنگه بودن در، رنگ پنجره و متریال به کار رفته؛ میتوانید از بین برند ها یکی از پنجره ها را انتخاب کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 13 =