در زمان خرید پنجره دوجداره اطلاع از متریال ساخت و اجرای تشکیل دهنده پنجره دوجداره اهمیت بالایی دارد. برای بررسی جزییات اجرای تشکیل دهنده پنجره دوجداره با ما در سایت پایتخت وین نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در تهران همراه باشید.

انواع پنجره های دوجداره دارای ۵ قسمت اصلی بوده که می توانیم به پروفیل، یراق آلات، شیشه، چسب بوتین و گاز آرگون اشاره نماییم. با آگاهی بیشتر در مورد جزئیات می توانید پنجره استاندارد تر و عایق تری را خریداری نمایید.

پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل پنجره برای ساخت قالب مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پروفیل ها از متریال های آلومینیومی، upvc و آهنی و حتی می توانید از متریال های دیگر نیز با توجه به کاربرد خود استفاده نمایید. این متریال مزایای بسیاری داشته و می توانید به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز استفاده نمایید. به طور عمده پروفیل های یو پی وی سی رنگ سفید داشته اما می توانید با توجه به رنگ دلخواه متناسب با ساختمان خود سفارش دهید.

در نظر داشته باشید اگر از متریال آلومینیومی خریداری نمایید، باید به نوع آلومینیوم نیز دقت نمایید. پنجره های آلومینیومی نرمال و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از جمله متریال های این فلز هستند. پایتخت وین یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع پنجره های دوجداره بوده که می توانید جهت خرید پنجره های یو پی وی سی، پنجره های آلومینیومی، انواع کتیبه، پنجره دوجداره و غیره به سایت پایتخت مراجعه نمایید. در ادامه به سایر اجرای تشکیل دهنده پنجره دوجداره می پردازیم.

شیشه پنجره دوجداره

دومین جزء مهم در پنجره های دوجداره، شیشه بوده که تاثیر مستقیمی در قیمت پنجره خواهد داشت. پنجره های تک جداره دارای یک شیشه بوده اما پنجره های دوجداره دارای دو شیشه است که مورد استفاده قرار می گیرد.

برای عایق بندی بهتر است از گاز آرگون و ترکیبات آن استفاده شود. در نظر داشته باشید ممکن است در زمان تمام شدن گاز آرگون در بین شیشه ها، پنجره خاصیت عایق بندی خود را از دست بدهد که باید توجه نمایید. در نظر داشته باشید نوع فریم پنجره و جنس آن از عوامل مهم در ماندگاری گاز بین دو شیشه پنجره دوجداره است.

شیشه پنجره دوجداره

یراق آلات

منظور از یراق آلات در واقع قطعاتی هستند که باعث باز و بسته شدن لنگه های پنجره می شوند. در نظر داشته باشید پنجره دوجداره در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر چقدر کیفیت یراق آلات افزایش یابد، پنجره نرم تر و باکیفیت تری خواهید داشت. به عنوان مثال می توانیم به یراق آلات تک حالته، یراق آلات دو حالته، یراق آلات کشویی و غیره اشاره نماییم.

در صورتی که قصد خرید شیشه نشکن، شیشه سکوریت برای اجرای پارتیشن و شیشه های سکوریت و یا قصد خرید پنجره دوجداره، پنجره upvc، پنجره دوجداره کشویی و غیره را دارید، می توانید با گارانتی ضمانت نامه ۱۰ ساله بیمه ایران محصولات را خریداری نمایید. تمامی محصولات حداقل دارای دو سال گارانتی رگلاژ بود و سه سال گارانتی تمامی محصولات در مجموعه پایتخت وین است. در ادامه به سایر اجرای تشکیل دهنده پنجره دوجداره می پردازیم.

چسب بوتیل پنجره دوجداره

چسب بوتیل برای چسباندن فاصله بین جداره های شیشه استفاده می شود. در ابتدا فاصله گذار را در دستگاه مخصوص چسب زنی کرده و در ادامه این فضا های تو شیشه چسپ زنی می نمایند. این چسب ضروری است به شکل یکنواخت انجام شود تا دور تا دور فاصله یکسانی داشته و تمام منافذ آن پر شود. با این روش از نفوذ گرما سرما و گرد و غبار جلوگیری می شود.

هدف از خرید پنجره دوجداره چیست

اصلی ترین هدف خرید پنجره دوجداره، افزایش راندمان انرژی، کاهش هزینه های قبوض پرداختی و یغره است. در کنار این عامل عایق بندی اصولی، جلوگیری از ورود گرد و غبار، دوام و ماندگاری نسبت به درب و پنجره های سنتی، هزینه های نصب کمتر، سهولت و نگهداری و همچنین گارانتی و ضمانت نصب و آن از مزایا و اهداف خرید پنجره دوجداره محسوب می شود.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد اجرای تشکیل دهنده پنجره دوجداره بود و سعی داشتیم به اصلی ترین اجزای این پنجره ها اشاره نماییم. در زمان خرید به متریال ساخت آن توجه نمایید و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه خود، پنجره مناسبی را خریداری نمایید. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با کیفیت با سایت پایتخت وین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =