پنجره دوجداره محوری معمولاً سبک اروپایی دارد. برای افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌ کنند، پنجره‌ های کاملاً آشنایی هستند، زیرا خیلی به سراغ استفاده از آن می‌ روند. مخصوصاً اگر بخواهند کیفیت عالی و حداکثری را در محیط خانه ایجاد کنند و زیبایی خانه را هم با استفاده از پنجره‌ ها افزایش دهند. به خاطر همین شاید خیلی از شما تصمیم گرفته باشید از پنجره دوجداره محوری استفاده کنید تا هم کیفیت و هم زیبایی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. پس با ما همراه باشید تا در مورد این پنجره‌ ها و ویژگی‌ هایشان اطلاعات کافی به دست بیاورید.

ویژگی‌ های پنجره دوجداره محوری

پنجره‌ های دوجداره محوری که بالاتر هم گفتیم، به سبک اروپایی ساخته می‌ شوند. از لحاظ ظاهری همیشه جزو اولویت سازندگان به حساب می‌ آیند. کیفیت آن ها هم که به همه کسانی که از آن استفاده کردند، اثبات شده است. در مورد ویژگی‌ های این پنجره‌ ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

طراحی منحصر به فرد

این پنجره‌ ها دو لولا دارند که روی قاب پنجره در سمت بالا و پایین یا سمت چپ و راست تعبیه شده است. این پنجره‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده اند که می‌ توانید آن ها را در زاویه ۱۸۰ درجه بچرخانید و برای راستای عمودی یا افقی از آن ها استفاده کنید.

پنجره دوجداره محوری

نظافت و نگهداری آسان

ویژگی بعدی که در مورد آن ها وجود دارد و حائز اهمیت است، نحوه تمیز کردن آن هاست. شما خیلی راحت می‌ توانید به قسمت‌ های بیرونی این سبک از پنجره دسترسی داشته باشید. در نتیجه تمیز کردن آن ها نسبت به پنجره‌ های دیگر خیلی راحت‌ تر است. به خاطر همین برای خانه‌ های سه طبقه یا طبقات بیشتر از این گزینه استفاده می‌ کنند. قابلیت ۱۸۰ درجه باعث می‌ شود که شما قسمت بیرونی را دقیقاً به داخل منزل بچرخانید و خیلی راحت آن را تمیز کنید و هیچ خطری هم شما را تهدید نمی‌ کند. پس زمانی که در حال استعلام قيمت پنجره دوجداره upvc در تهران یا دیگر انواع پنجره‌ ها هستید، حتماً استعلام قیمت پنجره دوجداره محوری را هم بگیرید.

سفارش در اندازه دلخواه

از دیگر ویژگی‌ هایی که در مورد این پنجره‌ ها وجود دارد، این است که می‌ توانید آن ها را در ابعاد بزرگ سفارش دهید. این ویژگی باعث می‌ شود که شما بدون هیچگونه مانعی نسبت به محیط بیرون میدان دید کاملاً وسیعی داشته باشید.

جریان هوای مطلوب

پنجره‌ های محوری تهویه بسیار عالی دارند. زمانی که در حالت نیمه باز قرار می‌ گیرند، جریان هوای تازه از قسمت پایین این پنجره‌ ها با سرعت خیلی بالا وارد منزل می‌ شود و هوای راکت از محیط خانه به بیرون خارج می‌ گردد. همین باعث می‌ شود که برای محیط‌ های مرطوب یا مکان‌ هایی که نیاز به تهویه خیلی قوی دارند، گزینه عالی باشد. به خاطر همین خیلی‌ها از این پنجره‌ ها برای سرویس بهداشتی هم استفاده می‌ کنند، زیرا تهویه آن ها بسیار قوی است. حتی برای اجرای شیشه های تاشو بالکنی (آکاردئونی) هم می‌ توانید به سراغ این پنجره‌ های محوری بروید.

مزیت یا ویژگی دیگری که در مورد آن ها وجود دارد، این است که می‌ توانید آن ها را در دو راستای افقی و عمودی بسازید. این پنجره‌ ها به اندازه کافی امنیت بالایی دارند. از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌ کنند. نصب آن ها اصلاً کار سختی نیست و معمولاً کار نهایی تمیز از آب در می‌ آید و همچنین طول عمر بالایی دارند.

همه این‌ ویژگی ها و مزایا باعث می‌شود که خیلی از شما برای خرید پنجره دوجداره در خانه نوساز به سراغ پنجره محوری بروید. جالب‌ تر اینکه چند وقت یکبار می‌ توانید آن ها را روغن کاری هم کنید تا عملکرد این پنجره‌ ها بهبود بخشیده شود.

نتیجه گیری

اطلاعاتی که در مورد پنجره‌ های محوری و ویژگی‌ های آن ها به دست آوردید، می‌ تواند به شما کمک کند که در مورد خرید این محصول تصمیم قطعی بگیرید. این پنجره‌ ها ویژگی‌ های قابل توجهی دارند که تمامی آن ها را در این مقاله برایتان توضیح دادیم. اگر نیازمند کسب اطلاعات در مورد قیمت پنجره دو جداره هافمن یا دیگر انواع پنجره‌ ها از نوع محوری و غیره هستید به سایت پایتخت وین مراجعه کنید تا بتوانید در مورد قیمت و ویژگی‌ های این پنجره‌ ها اطلاعات کافی کسب کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =