در این مقاله به بررسی خرید و فروش پنجره های دو جداره در شرق تهران می پردازیم.

امروزه سه نوع اصلی پنجره دو جداره به نام های یک جداره، دو جداره و سه جداره در بازار وجود دارد.  دسته اول دیگر مورد پسند نیست.  زیرا قابلیت عایق حرارتی آن بسیار پایین است. بنابراین انتخاب بین دو جداره و سه جداره را خواهید داشت. پنجره های چه ویژگی هایی دارند؟ کارشناسان ما در شرق تهران پاسخگوی شما هستند.

روی پنجره دوجداره تمرکز کنید

در ساخت و ساز و همچنین در بازسازی، پنجره های دو جداره پر منتقاضی ترین پنجره ها  هستند.

پنجره دوجداره استاندارد فروشگاه ما در شرق تهران در حال حاضر دارای “عایق حرارتی تقویت شده” است. این پنجره شامل دو شیشه شفاف است که یکی از آنها دارای پوشش شفاف “کم تابش” است که اتلاف گرما توسط تشعشع را محدود می کند. برای بهبود عایق حرارتی، فضای بین 2 شیشه عموماً با گاز آرگون (کمتر رسانای نسبت به هوا) یا به ندرت با کریپتون پر می شود.

اما عایق حرارتی  دیگر واقعاً معیار متمایزکننده برای شیشه‌های دوجداره نیست. تفاوت‌ها اکنون به توانایی آن‌ها در جذب انرژی خورشیدی (برای کاهش مصرف گرمایش) یا برعکس، محدود کردن انرژی های خورشیدی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد در صورت  قرارگیری در معرض نور خورشیدی مربوط می شود.

همین پنجره ها مزایای دیگری را به جز موارد مربوط به عایق کاری و مدیریت بهره خورشیدی ارائه می دهند. محافظت در برابر صداهای خارجی، محافظت در برابر آسیب در صورت ضربه تصادفی یا در برابر تلاش های نفوذ، تعمیر و نگهداری آسان به لطف به اصطلاح “خود تمیز شوندگی” لایه، از دیگر مزایای پنجره دو جداره است.

بسته به نیاز خود، می‌توانید انواع مختلفی از پنجره های دوجداره را از فروشگاه ما در شرق تهران انتخاب کنید، زیرا تمام پنجره های ارائه‌شده در فروشگاه ما  عملکرد عالی عایق حرارتی را ارائه می‌دهند، که یکی از ویژگی‌های اساسی شیشه‌های نصب شده بر روی پنجره‌هاست.

پنجره دوجداره استاندارد 4/16/4

4 میلی متر مربوط به ضخامت شیشه بیرونی، 16 میلی متر مربوط به ضخامت شکاف گاز بین دو شیشه، 4 میلی متر مربوط به ضخامت شیشه داخلی است. همانطور که در بالا اشاره شد، استاندارد فعلی بازار این پنجره  دوجداره “ITR” (عایق حرارتی تقویت شده) است که دارای ضریب عایق حرارتی 1.1 یا 1.0 W/m2.K است. این نوع لعاب تقریباً 6 برابر عایق تر از لعاب ساده است که ضریب حرارتی آن حدود 6 W/m2.K است.

پنجره دوجداره با راندمان انرژی بالا

این پنجره که در نتیجه یک پیشرفت تکنولوژیکی بسیار اخیر است، پنجره دوجداره با راندمان انرژی بالا مشابه نمونه قبلی است اما با شفافیت بیشتر نسبت به تابش خورشیدی است که این منجر به افزایش نور طبیعی و به ویژه گرمای خورشیدی می شود. بنابراین این لعاب به طور فعال در گرمایش رایگان مسکن در هوای سرد شرکت می کند.

از سوی دیگر، لعاب محافظ خورشیدی وظیفه به حداقل رساندن سهم انرژی خورشیدی در دوره تابستان را دارد. برای ترجیح در نماهای جنوبی و غربی، گرمای بیش از حد را محدود می کند و در عین حال نمای بیرون را  برخلاف پرده ها یا کرکره ها حفظ می کند.

پنجره  دوجداره آکوستیک

اگر در یک منطقهشهری همانند   شرق تهران  زندگی می کنید پنجره دوجداره آکوستیک می تواند راه حل خوبی باشد. در اینجا، گفته می شود که دو شیشه نامتقارن هستند زیرا ضخامت یکسانی ندارند. برای مقابله بهینه با نویز، شیشه بیرونی ضخیم تر از شیشه داخلی خواهد بود. راه حل کارآمدتر دیگر اضافه کردن شیشه لمینت عایق صوتی به ترکیب شیشه دوجداره است. این به میزان قابل توجهی آلودگی صوتی از خارج را کاهش می دهد.

پنجره  دو جداره چند لایه

پنجره دو جداره با شیشه لمینت امنیت بیشتری را ایجاد می کند. شیشه لمینت معمولاً از 2 شیشه تشکیل. که توسط یک لایه چسب شفاف به یکدیگر متصل می شوند. در صورت برخورد تصادفی به شیشه لمینت، ممکن است بشکند اما تکه های شیشه به لایه چسب چسبیده باقی بمانند. بنابراین خطر آسیب وجود ندارد. به همین ترتیب، حتی شیشه شکسته شده شیشه لمینت در قاب پنجره خود ثابت می ماند. و مانع یا به تعویق انداختن تلاش های نفوذ می شود. این یک عنصر محافظتی برای کل خانواده و دارایی خانه است.

در پایان

اگر در شرق تهران زندگی می کنید. و مایل به نصب یکی از انواع پنجره. دو جداره می باشید. با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا به فروشگاه ما در شرق تهران مراجعه کنید.

قیمت پنجره هافمن

قیمت پنجره ویستا بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =