در این مقاله به بررسی خرید و فروش پنجره دو جداره در خیابان ازادی می پردازیم.

تعویض پنجره تک جداره با پنجره دوجداره تضمینی برای افزایش عملکرد حرارتی یا صوتی یا حتی شیشه های ایمنی است. برای انتخاب پنجره دوجداره مناسب با توجه به نیاز خود، توصیه های کارشناسان فروش ما را در خیابان آزادی دنبال کنید.

چرا به پنجره دو جداره نیاز داریم ؟

نازک کاری بیرونی یک عنصر ضروری برای عایق کاری خانه شما است. عایق بندی ضعیف یا مجهز به لعاب ساده، می تواند مسئول 10 تا 15 درصد اتلاف انرژی در خانه باشد. بر اساس نظرات کارشناسان فروشگاه ما در خیابان آزادی ، پنجره های تک جداره به دلایل ناکارآمدی تقریباً از پیشنهاد تولیدکنندگان یا توزیع‌کنندگان ناپدید شده‌اند. اما هنوز تعداد زیادی از آنها برای افراد یا گروه‌ها وجود دارد، که قیمت زمان خرید را به سایر مزایا ترجیح می دهند.طبق قانون انتقال انرژی برای تامین مالی جایگزینی پنجره های تک جداره با پنجره های دوجداره برای صرفه جویی در انرژی توصیه می شود. در برخی از کشورها برای جایگزینی پنجره های دو جداره  تسهیلاتی را در اختیار خریداران می گذارند.

چگونه پنجره دو جداره را انتخاب کنیم؟

پنجره دوجداره استاندارد شامل یک شیشه به ضخامت 4 میلی متر، یک فضای هوا یا آرگون 16 میلی متر و یک شیشه دوم 4 میلی متر است.

در زمان خرید عملکرد پنجره های دوجداره را اندازه گیری کنید،  برای اندازه گیری عملکرد یک لعاب از نظر اتلاف حرارت می توان به ضریب Ug (Uglass) تکیه کرد. هرچه پایین تر باشد، لعاب بیشتر از عملکرد بالا از نظر عایق حرارتی بهره می برد. طبق نظر کارشناسان فروشگاه ما در خیابان آزادی “لعاب دوجداره با عایق حرارتی تقویت شده (محدوده Eclaz در Saint Gobain) گرمای داخل خانه را بدون هیچ گونه اثر دیوار سرد حفظ می کند. آنها برای همه مناطق و تمام اتاق های خانه مناسب هستند.”

بنابراین، پنجره دوجداره استاندارد Ug 1.1 یا 1.0 W/m2.K خواهد داشت. عایق بودن آن تقریباً 6 برابر بیشتر از لعاب ساده است که ضریب حرارتی آن حدود 6 W/m2.K است. برخی از مارک ها  حتی لعاب هایی با Ug 0.9 W/m2.K ارائه می دهند که تا 20٪ عایق حرارتی بیشتر در سطح سطح لعاب دارد.  این واحدهای پنجره دوجداره با راندمان انرژی بالا، شفافیت بیشتری را در برابر تابش خورشیدی با افزایش نور طبیعی و به ویژه گرمای خورشیدی نشان می دهند.

توجه داشته باشید، برای قضاوت صحیح عملکرد حرارتی پنجره، باید به Uw (پنجره U) نگاه کنید که تمام پارامترها، شیشه و همچنین پروفیل ها، مواد را در نظر می گیرد، زیر 1.2 W/m² .K و حداکثر 0.8 W/m².K پنجره از کیفیت عایق عالی بهره می برد.

با آگاهی از روش اندازه گیری و عدد و حروف نوشته شده روی پنجره های دو جداره به آسانی می توانید پنجره دو جداره مورد نظرتان را انتخاب کنید،در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتری در هنگام انتخاب پنجره دو جداره دارید، از مشاوران فروشگاه ما در خیابان آزادی  کمک بخواهید.

روی پنجره های دوجداره خاص تمرکز کنید.

در مناطق مختلف جغرافیایی ازجمله کشور متنوع ایران ، انتخاب پنجره های دوجداره خاص که بهره خورشیدی را کاهش می دهد، ممکن است جالب باشد. بنا بر نظر مشاورین فروشگاه ما در خیابان آزادی  : “این نوع از شیشه های محافظ خورشیدی در نماهای جنوبی و غربی ترجیح داده می شود. در مورد پنجره های بزرگ رو به جنوب، این نوع شیشه ها ایده آل است زیرا گرمای بیش از حد را محدود می کند و در عین حال منظره را حفظ می کند. ”

همچنین می‌توانیم روی لعاب بسیار کارآمد از نظر آکوستیک شرط‌بندی کنیم. با پنجره دوجداره معمولی، ما در حال حاضر یک پایه عایق صدا با حدود 37 دسی بل داریم. اما در مکان‌های نزدیک به فرودگاه‌ها، به عنوان مثال، یا در مناطق بسیار پر سر و صدا همانند خیابان ازادی، می‌توانید شیشه‌کاری با گزینه آکوستیک را نیز انتخاب کنید که مجهز به قاب دوم ضخیم تر است  (به عنوان مثال 8 میلی متر) که از طنین صدا جلوگیری می کند.  در صورتی که در یک منطقه شهری زندگی می کنید، شیشه دوجداره آکوستیک می تواند راه حل خوبی باشد. شیشه بیرونی ضخیم تر از شیشه داخلی خواهد بود تا به روشی بهینه با نویز مقابله کند. فیلم وینیل شفاف که روی شیشه قرار می گیرد. لعاب ضخیم تر که در کاهش آلودگی صوتی تا حد امکان تأثیر دارد.

 

قیمت توری پلیسه

پنجره دو جداره upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =