ویژگی های خانه مدرن روز به روز بیشتر و محبوب تر می شوند. سبک‌های سنتی‌تر جای خود را به خانه‌های دیدنی می‌دهند که ویژگی‌های متفاوتی دارند که آنها را در زمره خانه‌های سبک مدرن طبقه‌بندی می‌کند. در این مقاله  ما سبک مدرن را به عنوان یک سبک زندگی درک می کنیم و هر روز برای نوآوری تلاش می کنیم.

قیمت پنجره وین تک

ویژگی های خانه مدرن چگونه هستند؟

اولین چیزی که به ذهن می رسد اشکال مکعبی است. اگر فکر می کنیم که معماری مدرن فقط همین است، سخت در اشتباهیم. تعدادی از جزئیات وجود دارد که به ما این حس را می دهد که با یک خانه مدرن روبرو هستیم.

سقف های مسطح

سقف های تخت یکی از جزئیاتی است که بیشتر سبک مدرن را مشخص می کند. این به خانه یک طراحی آوانگارد می دهد. علاوه بر این، این فضا بر خلاف خانه های سنتی با سقف تزئینی، با تراس بالایی قابل استفاده و قابل سکونت است.

استفاده از شیشه

نماهای ساخته شده با پنجره های بزرگ چیزی است که خانه مدرن را به خوبی نشان می دهد. نوری که وارد این نوع خانه ها می شود یکی از مواردی است که بیشتر جلب توجه می کند. در حال حاضر روند تمام خانه ها پنجره های آلومینیومی و پی وی سی است.

اتمام نما

خانه های سنتی از مصالحی مانند سنگ یا آجر برای شکل دادن به نما استفاده می کنند. اگرچه در خانه های مدرن ممکن است برخی جزئیات یا لمس سنگ یا مواد دیگر وجود داشته باشد، اما رایج ترین آن دیدن پوشش های ملات است.

بزرگ جادار فراخ

خانه های مدرن برای راحتی فضاهای خود متمایز هستند. همه آنها معمولاً پهن هستند. علاوه بر این، رنگ های استفاده شده روشن هستند. اینها نور بیشتری را وارد می کنند و احساس وسعت می دهند. انتخاب مناسب‌ترین نوع رنگ  نیز از موارد بسیار مهمی است که باید در این نوع خانه‌ها مورد توجه قرار گیرد، زیرا رنگ‌های روشن و روکش‌های صاف اگر به درستی انتخاب نشود، ممکن است عجیب به نظر برسند

ویژگی های خانه مدرن

محبوبیت این مدل ساخت و ساز جدید در طراحی فعلی آن نهفته است که مزایای ارائه شده توسط فناوری را یکپارچه می کند. ویژگی اصلی آن عبارتند از:

 با مواد نجیب و ارگانیک بنا گردیده اند.

 کاربردی و کارآمد هستند.

 دارای سیستم های روشنایی هوشمند (از جمله سیستم های اتوماسیون خانگی) هستند.

نماها به دلیل داشتن پنجره های بزرگ برای ورود نور طبیعی متمایز هستند.

توزیع ها و فضاهای داخلی اصلی هستند.

آنها عناصر آوانگارد را ادغام می کنند.

آنها فضاهای باز را در اولویت قرار می دهند.

آنها دارای فضاهای یکپارچه با مناطق خارجی ملک هستند.

آنها فضاهای مرتبط با طبیعت را ارائه می دهند.

ویژگی های خانه مدرن
ویژگی های خانه مدرن

مزایای خانه های مدرن

 فضاهای باز آن باعث ایجاد احساس وسعت می شود

با ادغام شدن در فضاهای باز، خانه های مدرن جادارتر و جذاب تر به نظر می رسند. این سبک از فضا با اتصال دو یا چند اتاق، خراب کردن دیوارها یا پارتیشن هایی که می تواند آنها را از هم جدا کند، مشخص می شود.

 کاربردی تر بودن

خانه‌های مدرن بر خلاف خانه‌های قدیمی سازگار با تکنولوژی هستند. سیستم‌های روشنایی هوشمند، دستیارهای صوتی، وسایلی که توسط گوشی هوشمند مدیریت می‌شوند، برخی از مزایای ارائه شده توسط یک خانه هوشمند هستند. که همچنین به معنای صرفه جویی در انرژی است.

 بسیار ایمن هستند

این نوع از خانه های به خاطر کیفیت بالای متریال ایمن تر هستند. این ساختمان ها در برابر شرایط خارجی که می تواند یکپارچگی ساکنان را به خطر بیندازد، محکم تر و مقاوم تر هستند. علاوه بر این، پروژه های مسکن اخیر اغلب دارای سیستم قفل الکتریکی، دوربین های نظارتی، دکمه های وحشت و غیره هستند.

مناسب سکونت هستند

اگر به دنبال ملکی هستید که آماده نقل مکان باشد و نیازی به بازسازی نداشته باشد، باید خانه ای مدرن بخرید. این پروژه ها تحت مفهوم “کلید در دست” طراحی گردیده اند

 راحت تر و جذاب ترند

فضاهای داخلی و خارجی یک خانه مدرن با ادغام فناوری و کاربردی بودن جذابیت بیشتری دارد. سیستم‌های روشنایی که اجازه ورود نور طبیعی را می‌دهند، به شما این امکان را می‌دهند که اتاق‌های دنج و روشن را بازسازی کنید.

خانه مدرن یا مینیمال

بیشتر افراد به اشتباه این دو اصطلاح رو یکسان در نظر می گیرند. این به این دلیل است که آنها چیزهای مشترک زیادی دارند. اما تفاوت هایی نیز دارند. اگرچه هر دو سبک از خطوط مستقیم و رنگ های روشن پیروی می کنند، مینیمالیسم با کاهش مبلمان به مینیمال ترین و کاربردی ترین تفاوت دارد. از سوی دیگر، سبک مدرن بسیار متنوع تر است. سبک های مختلف کاملاً متضاد را می توان با هم ترکیب کرد و همچنان خانه ای با دکوراسیون مدرن در نظر گرفت. به عنوان مثال، امروزه بسیاری از خانه‌ها سبک‌هایی را از فرهنگ‌های دیگر مانند آسیایی یا قومی ترکیب می‌کنند.

قیمت پنجره دو جداره upvc

قیمت پنجره هافمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =