با توجه به ویژگی‌های شیشه، ماده‌ای است که می‌تواند در کاربرد‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به مزایایی که دارد، در حال حاضر در ساخت نما کاربرد زیادی دارد، بنابراین در زیر مزایای نمای کرتن یا شیشه‌ای و نکاتی را برای انتخاب شیشه مناسب برای خانه یا پروژه ارائه می‌دهیم.

برای خزید انواع پنجره دوجداره و اطلاع از قیمت توری پلیسه با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های نمای شیشه ای چیست؟

نما‌های شیشه‌ای یک گزینه عالی در زمینه تجاری هستند. این به مشتریان اجازه می‌دهد آزادانه به داخل نگاه کنند و نمایش محصولات بزرگ را تسهیل می‌کند. علاوه بر این که به طور فزاینده‌ای در محیط مسکونی ادغام می‌شود. با توجه از این واقعیت که آنها عایق صوتی و حرارتی و همچنین احساس مدرنی را به ملک ارائه می‌دهند می‌توان نمای کرتن یا شیشه‌ای را به گزینه‌ای عالی برای ساخت دیوارهای خارجی تبدیل می‌کند.

مزایای شیشه به عنوان ماده ای برای نما

شیشه ماده‌ای است که دیوار خارجی را منحصر به فرد می‌کند. با برخی از دلایلی که چرا استفاده از شیشه برای نما یک گزینه عالی است آشنا شوید:

طراحی: شیشه حس طراحی و خوش سلیقه را منتقل می‌کند، می‌توان آن را به روش‌های مختلف با ترکیب انواع شیشه با رنگ، حکاکی و چاپ پیکربندی کرد تا فضایی منحصر به فرد، جذاب و راحت ایجاد کند.

مزایای شیشه به عنوان ماده ای برای نما ای ساختمان چیست؟

ایمنی: انواع شیشه مانند شیشه سکوریت دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه هستند، بنابراین اگر شیشه به هر شکلی آسیب ببیند یا ضربه بخورد، به قطعات کوچک تبدیل می شود. استحکام شیشه‌های لمینت بسیار قوی‌تر است، بنابراین این یک انتخاب ایده آل برای امنیت است.

 

نور طبیعی: با شیشه می‌توانید از نور طبیعی نهایت استفاده را ببرید، علاوه بر این، شیشه عایق می تواند نور را وارد کند، اما گرما را از خود راه نمی‌دهد. این به شما امکان می‌دهد در قبض برق صرفه جویی کنید و از تغییرات ناگهانی دما جلوگیری کنید و راحتی را فراهم کنید.

ضد سر و صدا: انواع خاصی از شیشه‌ها به طور ویژه برای ایزوله کردن خانه یا فضای داخلی خانه از سر و صدای محیط از دنیای بیرون طراحی شده‌اند.

 

دامنه: شیشه به صورت بصری ‌فضا‌ها را گسترش می‌دهد. این باعث می‌شود که برای فراهم کردن فضای کافی برای مکان‌های کوچک ایده آل باشد. با قرار دادن دیوار شیشه ای، فضای داخلی و خارجی آن یکپارچه می‌شود، بنابراین اندازه آن بسیار بزرگ می‌شود.

 

نگهداری: شیشه ماده‌ای بسیار آسان برای تمیز کردن است و نیاز به زمان و هزینه زیادی ندارد. همچنین، برخلاف چوب یا رنگ، در طول زمان وضعیت بهتری را حفظ می‌کند، زیرا چوب یا رنگ می‌تواند در اثر عواملی مانند نور خورشید یا باران آسیب جدی ببیند.

انواع شیشه برای ساخت نماهای کرتن یا شیشه‌ای

تنوع شیشه‌های موجود در بازار، انتخاب را برای خانه یا محل کار دشوار می‌کند. به همین دلیل نکاتی را در مورد نحوه انتخاب نوع شیشه با توجه به نیاز ارائه می دهیم.

امنیت

شیشه‌های لمینت و سکوریت برای تامین امنیت بیشتر افراد در خانه یا محل کار ایده آل هستند. شیشه لمینت در صورت برخورد با شیشه محافظت می کند تا از خطر آسیب جلوگیری کند، زیرا قطعات شیشه همچنان به لایه PVB متصل هستند و در نتیجه آسیب یا آسیب را کاهش می دهند.

عایق صوتی

اگر فضا در یک منطقه شلوغ است، لایه PVB شیشه‌ای لمینت می‌تواند امواج صوتی را کاهش دهد تا از سر‌و‌صدای بیش از حد در اتاق جلوگیری کند که می‌تواند کیفیت صدای خانه شما را بهبود بخشد.

در مقایسه با شیشه‌های لمینت کلاسیک و شیشه‌های یکپارچه با همان ضخامت، عملکرد صوتی بهتری دارد.

اگر بشکند همچنان به لایه میانی می‌چسبد و نفوذ به شیشه را دشوار می‌کند.

راحتی حرارتی

اگر می‌خواهید ورود نور خورشید به خانه را کنترل کنید و دما را تنظیم کنید، علاوه بر جلوگیری از اثرات اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از بیماری‌های پوستی، می توانید از شیشه عایق با روکش کم e که برای کنترل گرما در اتاق، ضمن ارائه بهترین نور در طول روز و ایجاد دمای راحت است را انتخاب کنید.

این نوع عایق‌بندی اتاق را بهبود می‌بخشد، بنابراین اتلاف انرژی در زمستان و تابستان را محدود می‌کند.

هزینه برق را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، زیرا زمان استفاده از نور مصنوعی را کوتاه می کند.

انواع شیشه برای ساخت نماهای کرتن یا شیشه‌ای

فاکتور ‌های انتخاب نمای شیشه‌ای

نوع: یکی از انواع بالا را با توجه به اهداف و نیازهای خود انتخاب کنید.

ظاهر: رنگ و شدت بازتاب را بنا به خواسته خود انتخاب کنید‌.

ابعاد: محاسبه حداکثر و حداقل ضخامت لعاب ممکن را در نظر بگیرید‌

روشنایی: رنگ و شدت در انتقال نور را فراموش نکنید.

صرفه جویی در انرژی: به عنوان ضریب انتقال حرارتی به ویژگی‌های عایقی شیشه توجه کنید.

 

قیمت پنجره دوجداره در تهران

 

فاکتور ‌های انتخاب نمای شیشه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =