یکی از انواع پنجره هایی که باعث امنیت ساکنان واحد های مسکونی و تجاری می شود، پنجره دوجداره ضد سرقت است. برای بررسی روش های خرید پنجره دوجداره ضد سرقت با ما همراه باشید.

اجرای پارتیشن و شیشه های سکوریت

پنجره دوجداره ضد سرقت چیست

پنجره دوجداره ضد سرقت یکی از پنجره‌ها ایمن بوده که طراحی و ساختار خاصی دارد. در نتیجه در برابر تهدیدات سرقت و نفوذ مقاومت می کند. ویژگی‌ هایی مانند استفاده از شیشه ضد شکسته شدن، قابلیت قفل کردن دو جداره، فواصل بین لایه ‌های شیشه و فلزی برای افزایش مقاومت، استفاده از قطعات مقاوم در برابر ضربه و تلاش‌های نفوذ، این پنجره را مقاومت بالا در برابر سرقت می‌ کند.

این نوع پنجره معمولاً در ساختمان‌ های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود و در بهبود امنیت و حفاظت از خانه یا مکان کاری نقش مهمی دارد.

خرید پنجره دوجداره ضد سرقت

حفظ امنیت منازل با خرید پنجره دوجداره ضد سرقت

حفظ امنیت خانه از جمله اولویت‌ های مهمی است که در طراحی و ساخت پنجره دوجداره ضد سرقت مد نظر قرار می ‌گیرد. این نوع پنجره با ویژگی ‌های خاصی مانند شیشه ضد شکستگی، قفل ‌های محکم، و مقاومت بالا در برابر ضربه‌ها و تلاش‌های نفوذ، امنیت واحد مسکونی و تجاری را تضمین می‌ کند. در صورتی که قصد خرید و اطلاع از انواع پنجره های دوجداره با پروفیل های آلومینیومی، یو پی وی سی و غیره را دارید، برای اطلاعات بیشتر به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید.

ویژگی های پنجره ضد سرقت دوجداره

شیشه ‌های ضد شکستگی و سیستم‌های قفلی محکم، سرقت را سخت‌ تر کرده و نیاز به وقت بیشتری برای نفوذ به خانه دارد. در زمان خرید حتما از جنس شیشه های پنجره ضد سرقت اطمینان حاصل نمایید.

پنجره دوجداره ضد سرقت با استفاده از لایه ‌های مقاوم و قفل‌های قوی، از حملات فیزیکی مانند ضربه ‌ها، بریدگی‌ ها و تلاش ‌های نفوذ جلوگیری می ‌کند.

با داشتن پنجره دوجداره ضد سرقت، سطح امنیت خانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌ یابد. در نتیجه احساس آرامش و اطمینان در ساکنان تقویت می‌ شود. پنجره دوجداره ضد سرقت می‌ تواند در برابر حوادثی مانند زلزله، طوفان و سایر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت بیشتری داشته باشد و از ورود آب، باد و ضربه ‌های قوی جلوگیری می کند.

پروفیل های پنجره دوجداره ضد سرقت از جنس مقاومی ساخته می‌ شود. معمولاً از فلزاتی مانند آلومینیوم یا فولاد در ساخت پنجره استفاده می شود. این فریم قوی و محکم باعث می‌شود که پنجره در برابر ضربه ‌ها و تلاش‌ های نفوذ مقاومت کند.

پنجره دوجداره ضد سرقت معمولاً دارای لایه ‌های عایق صوتی است که کمک به کاهش نفوذ صدا ها و حفظ آرامش داخل ساختمان می‌ کند. این ویژگی مناسب برای مناطقی است که با مشکلات صوتی مانند نزدیکی به جاده‌ های پرترافیک روبرو هستند. همچنین این پنجره ها معمولاً دارای سیستم‌ های ضد ورود آب هستند که مانع از نفوذ آب، باد و هوای سرد به داخل ساختمان می‌ شود. این ویژگی به حفظ راحتی و ارتباط با محیط بیرونی کمک می‌ کند.

استاندارد های پنجره دوجداره ضد سرقت چیست

انواع پنجره دوجداره ضد سرقت باید دارای استانداردهای امنیتی باشند. این استانداردها مانند استاندارد EN 1627 در اروپا یا UL 752 در ایالات متحده برای ارزیابی سطح مقاومت در برابر سرقت تعیین شده‌ اند. سعی کنید محصول مورد نظر را از شرکت های معتبری خریداری نمایید تا ضمن خرید محصولی با کیفیت و بادوام، دارای استاندارد های روز جهان باشد.

استاندارد های پنجره دوجداره ضد سرقت چیست

موارد مهم در خرید پنجره دوجداره ضد سرقت

پنجره های دوجداره امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در زمان خرید باید به تمامی موارد ذکر شده توجه نمایید. پروفیل از اهمیت بسیاری برخوردار است و جز اصلی ترین قسمت های پنجره محسوب می شود. پروفیل های پنجره های ضد سرقت قیمت چند برابری دارند که ارزش هزینه داشته و از ورود سارقین تا حد قابل ملاحظه‌ای جلوگیری می نماید.

جمع بندی

محصولی که خریداری می کنید باید عمر بالایی داشته و در برند های معروفی تولید شده باشد. شیشه که پیشتر بررسی کردیم، باید ضد ضربه باشند اما برای ایمن سازی بیشتر پنجره می توانید از حفاظ های استیلی استفاده نمایید که تأثیر قابل قبولی بر روی امنیت پنجره ها خواهد داشت.

جهت خرید پنجره دوجداره ضد سرقت می‌توانید به سایت پایتخت وین مراجعه نمایید. زمان خرید این محصول می توانید انواع شیشه های نشکن، پروفیل های پنجره upvc و پنجره های آلومینیومی را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =